Erdvės

Paragauti prabangos - į „Louis Vuitton“ restoranus

Šiandien mados namams nebepakanka apsiriboti tik mados ir grožio segmentu, kad sudomintų klientus, atidarydami vardinius restoranus ir kavos butikus. Jie neria į gastronomijos pasaulį.
Reading time 6 minutes
„Le Café V“, LOUIS VUITTON nuotr.

Dior, Prada, Jacquemus, Bottega Veneta, Burberry – tai tik keli garsūs mados vardai, kviečiantys paragauti išskirtinių patiekalų prabangiuose jų restoranuose. O šįmet prie gausaus mados restoranų būrio prisijungė ir prancūzų pasididžiavimas Louis Vuitton.

Madingasis magnetas

Mados ženklai savo restoranuose klientus vilioja ne tik išskirtiniais meniu, bet ir interjerais, sukurtais pagal savitus stiliaus kodus: Armani „Armani Ristorante“ ir minimalistinė elegancija, Gucci „Gucci Osteria“ ir ekstravagantiškas dekoratyvumas, Prada „Bar Luce“ ir modernus retro... Į tokius restoranus užsukama ir pasimėgauti virtuve, ir pasirodyti. Prisėdus išgerti puodelį latės tiesiog būtina pirmiausia nufotografuoti ant pieno putos šokolado drožlėmis išbarstytą Fendi logotipą arba įsitaisius dailiame krėsle mados namų Chanel restorane „Beige“ Tokijuje užsisakyti prabangaus gėrimo ir įsiamžinti rankoje laikant ne tik taurę, bet ir taip geidžiamą rankinę „2.55“.

 

Šie madingi restoranai – puikus būdas prabangos prekių ženklams pradžiuginti ištikimus pasiturinčius klientus ir prisivilioti tuos, kurie mieliau sumoka 10 eurų už puodelį kavos nei pusantro tūkstančio už švarką. Šįmet toks aromatais, spalvomis ir prabanga užliūliuojantis klientų viliojimo šokis patrauklus pasirodė ir mados namams Louis Vuitton.

1589881304441070 1 123
Osakoje naujai atidarytas LOUIS VUITTON prekybos centras, LOUIS VUITTON nuotr.

Į plačiuosius vandenis

Vasarį prie garsių mados namų, kurių vardiniai restoranai ir kavos barai yra išsibarstę po visą pasaulį nuo Paryžiaus, Niujorko iki Tokijo, prisidėjo ir Louis Vuitton, Osakos mieste esančioje savo milžiniškoje parduotuvėje jie atidarė du restoranus. Aukštos klasės „Le Café V“ ir „Sugalabo V“ siūlo ypatingus meniu, sudarytus garsaus japonų virtuvės šefo Yosuke Sugos, kurio asmeninis „Sugalabo“ restoranas Tokijo mieste prancūzų geriausių pasaulio restoranų sąraše „La Liste“ buvo pristatytas kaip vienas išskirtiniausių.

 

LV Osakoje esančios parduotuvės erdves savo naujiems restoranams pasirinko ir dėl paklausos, ir dėl galimybės „saugiai išbandyti šį eksperimentą“. Pasak ženklo atstovų, naujieji restoranai turėtų sukurti strateginį traukos centrą, kuriame svečiai būtų paskatinti daugiau sužinoti apie Louis Vuitton vardą ir produkciją. Kavinės yra susitikimų vieta, kur praleidžiama nemažai laiko, o po taurės aperityvo ir pietų galima traukti apsipirkti ar, priešingai – apsipirkus pasidžiaugti pirkiniais su draugais ar savo „Instagram“ gerbėjais. Osakos miestas mados namams Louis Vuitton yra svarbus prekybinis taškas, tačiau ne pagrindinis, todėl čia klientus tarsi bandoma prijaukinti prie restoranų idėjos, o vėliau, pasiteisinus eksperimentui, galima galvoti ir apie plėtrą.

1589881335530475 1 122
1589881416912757 1 125
Osakoje naujai atidarytas LOUIS VUITTON prekybos centras, LOUIS VUITTON nuotr.

Marinistikos aidai

Osakoje naujai iškilusi LV keturių aukštų parduotuvė, kurioje atidaryti „Le Café V“ ir „Sugalabo V“ restoranai, vilioja unikaliu eksterjeru, atkartojančiu baltas tradicinių japoniškų laivų bures. Šis architektų Juno Aoki ir Peterio Marino suprojektuotas dizainas atspindi pagrindinę miesto prekybinę arteriją – uostą ir simbolizuoja Osakos, į kurią atvyksta vis daugiau žmonių iš viso pasaulio, augimą. Parduotuvė išklota medinėmis grindimis, imituojančiomis laivo denį, o mediniai stelažai, perskyrimai ir išblizgintos lubų plokštės kuria pojūtį tarsi apsipirkinėdami vaikščiotumėte po prabangią jachtą. Čia lengva pasiduoti laiko tėkmei, mat parduotuvės sales puošia galybė meno dirbinių ir dekoratyvių salelių.

1589881445529646 1 1211589881450532586 2
Osakoje naujai atidarytas LOUIS VUITTON prekybos centras, LOUIS VUITTON nuotr.

Ne mažiau stilistinėmis intrigomis vilioja ir abu restoranai. „Le Café V“ įsikūręs paskutiniame pastato aukšte, jam priklauso ir spalvinga terasa, iš kurios sutemus atsiveria nuostabus vaizdas į miestą. Dieną terasoje akį traukia spalvoti pinti virveliniai foteliai ir prie jų priderinti turkio mėlynumo ar žali stalai, o už lango – kabantys „Louis Vuitton Objets Nomades“ ažūriniai kiaušinio formos krėslai, sukurti dizainerio Tokujino Yoshiokos. Iš šviesaus kokteilių baro „Le Café V“ galima patekti į intymesnės aplinkos restoraną „Sugalabo V“, kuriame vyrauja tamsių spalvų paletė ir solidesnė stilistika. Čia pritaikyta atviros virtuvės idėja atspindi meniu kūrusiam šefui Y. Sugai priklausančio restorano „Sugalabo“ architektūrinį dizainą. Jūrinio stiliaus detalės, pavyzdžiui, sienas išvagoję metaliniai vamzdžiai ar kapitono kėdę imituojantys krėslai, interjere tęsia bendrą parduotuvės stilistinę idėją – uosto gyvenimą.

1589881470252906 0
1589881491549157 31589881491684198 4
„Le Café V“ erdvės, LOUIS VUITTON nuotr.

Virtuvė

Naujuose Louis Vuitton restoranuose siūloma paragauti rinktinės arbatos, pavyzdžiui, lengvu gėlių aromatu dvelkiančios „Darjeeling“ iš Indijos arba ypatingos pirmojo rinkimo žaliosios arbatos iš Kagošimos, o galbūt norėsis atsikvėpti gurkšnojant kavą. Tiesa, amerikietiška kava, latė ar šalta kava čia atsieis apie 12 eurų, o dar apie 15–21 eurą kainuos butelis vandens. Meniu siūlo gausų nealkoholinių gėrimų pasirinkimą nuo klasikinių kokteilių alternatyvų iki vyno, o tie, kuriems norisi „mažiau nekaltų“ gėrimų, gali gurkšnoti ne tik vyną, bet ir šampaną, alų ar „Earl Grey“ arbata paskanintą džintoniką.

1589881554430301 1
1589881561112711 5
„Sugalabo V“ erdvės, LOUIS VUITTON nuotr.

Pradžioje siūlomos prancūziškos tartaletės, skaidrus sultinys arba įvairios salotos, galima užsisakyti ir keptų sumuštinių su įvairiomis sūrio rūšimis, pavyzdžiui, puskiečiu Alpių karvių pieno rakletu arba puskiečiu Prancūzijos Haute-Savoie departamente pagamintu kvapniuoju „Abondance“. Taip pat kviečiama skanauti delikatesinių „Wagyu“ jautienos kepsnių ir makaronų su krabų mėsa bei sūriu. Saldžioms akimirkoms siūlomos prancūziškų desertų variacijos, tokios kaip prancūziški pyragaičiai „Mille Feuille“ su vanile, prancūziškas tortas „Opera“ su migdolais, kava, sviestiniu kremu ir šokoladu bei tradicinis tortas „Fraisier“ su vanilės, marcipanų kremu ir braškėmis.

 

Kaip ir tikėjosi prabangaus ženklo atstovai, šias saldžias akimirkas dar labiau pasaldintų viena kita dovanėlė iš čia pat esančio Louis Vuitton butiko – nuo madingųjų dvispalvių saulės akinių „Le Magnifique Sunglasses“, romantišką vyšnios žiedą primenančio laikrodžio „Tambour Moon Divine“ iki jausmingojo aromato „Cœur Battant“, užburiančio pavasariu alsuojančiu kriaušių, saulėtųjų Egipto jazminų ir pačiulių deriniu. Tiek naujomis kolekcijomis, tiek naujais restoranais LV vija aplink mus šilko spąstus, o mes mielai jiems pasiduodame, nes mados pasauliui atsispirti sunku, o ypač kai šalia laukia gabalėlis deserto.

susiję straipsniai

Rekomenduojame