Grožis

Prancūziškas grožio receptas – ilgalaikis įsipareigojimas odai

Jei norite išsaugoti gražią odą, pasiryžkite ilgalaikei priežiūrai ir pasikliaukite profesionalais.
Reading time 9 minutes
„Biologique Recherche“

Tuo neabejoja Lietuvoje viešėjęs garsios prancūzų odos priežiūros kompanijos „Biologique Recherche“ prezidentas Rupertas Schmidtas. Jis sako, kad tai, kaip atrodo oda, 30 procentų lemia genai. Visa kita priklauso nuo mūsų.

 

Kompaniją „Biologique Recherche“ Yvanas ir Josette Allouche‘ai įkūrė prieš 41-erius metus. Kokią grožio industriją jie rado Paryžiuje?

 

Grožio industrija neegzistavo. Nebuvo jokių didžiųjų kosmetikos ar odos priežiūros ženklų, kuriuos žinome šiandien. Tik keletas vaistinėse parduodamų medicininio pobūdžio priemonių. Grožio sritis kūrėsi per pastaruosius 50 metų. Taigi Yvanas ir Josette pradėjo nuo nieko. Jie suprato, koks didelis tuo metu buvo grožio produktų ir technologijų trūkumas.

 

Ivanas – biologas, o Josette – fizioterapeutė, puikiai išmaniusi masažo praktikas, tad galėjo jas naudoti veido procedūrų metu. Jie sukūrė pagrindus „Biologique Recherche“ produktams ir technologijoms, kūno ir veido procedūroms. Štai taip viskas prasidėjo. Praėjus 41-eriems metams „Biologique Recherche“ produktai parduodami 77-iose šalyse, moterys juos naudoja visame pasaulyje.

Kokių grožio produktų prieš keturis dešimtmečius ieškodavo moterys? Ir ką tuomet galėjo pasiūlyti „Biologique Recherche“?

 

Iš pradžių moterims buvo pristatyta pora produktų – veido pienelis ir kremas. Vėliau pasiūla pildyta, sudėtis tobulėjo, atsirado didesnė veikliųjų medžiagų koncentracija, o klientės tai įvertino. Šiandien turime sukaupę vertingą palikimą ir toliau dirbame kurdami naujienas. Galime pasiūlyti daugiau nei 100 produktų, skirtų vien veido odos priežiūrai.

 

Daugiau kaip 40 metų dirbame tam, kad produktą pritaikytume kiekvienam asmeniškai – nuo jaunatviškos iki brandžios odos, nuo klienčių, gyvenančių Europoje, iki esančių Azijos, Afrikos ir kituose žemynuose. Manome, kad kiekvieno iš mūsų oda skirtinga. Ji – svarbus mūsų organas, kuriame vyksta sudėtingi procesai. Norintiems turėti gražią odą nėra lengvai išrašomo recepto. Nėra vieno stebuklingo ir viską pakeičiančio kremo. Svarbiausia ją prižiūrėti. Mes žinome, kokia priežiūra reikalinga ir kaip priemones pritaikyti skirtingiems poreikiams.

 

Kas vyksta „Biologique Recherche“ centrinėje grožio oazėje Paryžiuje?

 

Mūsų centrinę būstinę sudaro dvi dalys. Pirmoji – laboratorija, joje kuriami ir gaminami produktai. Antroji – grožio ambasada. Tai nuostabi vieta, kuri veikia jau 30 metų. Ten sukauptas žinias atvežėme ir į Lietuvą. Taigi dabar jūsų šalyje esančiose klinikose atliekamos tos pačios procedūros, kaip ir pas mus Paryžiuje.

Norintiems turėti gražią odą nėra vieno stebuklingo kremo, svarbiausia ją prižiūrėti.

1549637329794301 boudoir1549637329940250 haute couture 2
1549637347914811 skin instant lab room1549637337946802 lounge 2
1549637333785261 treatment room1549637333753282 tea bar

Kaip bėgant laikui keičiasi kompanijos kuriami produktai?

 

Prieš keturis dešimtmečius galvojant apie tai, ko reikia moterims, buvo kuriama daugiau remiantis intuicija. Šiandien viskas gręžiasi į mokslą ir į priemonių suasmeninimą. Pavyzdžiui, „La Grande Creme“ sukūrėme remdamiesi genų ekspresija, susijusia su ląstelių senėjimu. Kremas skatina odos ląstelių atsinaujinimą, padeda išsaugoti jų ilgaamžiškumą. Turime stiprią mokslinių tyrimų ir plėtros komandą, bendradarbiaujame su universitetais ir pasitikime mokslo galimybėmis.

 

O kaip ilgainiui keičiasi „Biologique Recherche“ požiūris į moterį, į mus supančią aplinką?

 

Įsteigus „Biologique Recherche“, žmonių požiūris į gyvenimą buvo visiškai kitoks. Įsitikinimai, ką turime pasiekti, patiriamo streso lygis, jau nekalbant apie oro užterštumą. Dabar visi naudojamės išmaniaisiais telefonais ir, esant poreikiui, galime dirbti 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę. Anksčiau diena pasibaigdavo tada, kai žmogus po darbų sugrįždavo namo.

 

Kompanija keičiasi taip, kad prisitaikytų prie šių naujų aplinkybių. Šiais laikais atsiranda naujų odos problemų. Matyti tendencija, kad žmonių oda plonėja. Tai reiškia, kad jos priežiūrai negalime naudoti receptų, tikusių prieš 40 metų. Ypač žinant tai, kad seniau odos priežiūra buvo gerokai agresyvesnė. Pavyzdžiui, praeityje moterys atlikdavo labai stiprias odos šveitimo procedūras, dabar žinome, kad jos gali žaloti. Kompanijoje „Biologique Recherche“ sakome, kad mūsų tikslas – padėti moterims turėti sveikesnę odą, o gamtai – atlikti savo darbą.

Šiais laikais atsiranda naujų odos problemų, matyti tendencija, kad žmonių oda plonėja.

Ką daryti, jei esame pripratę prie vieno mėgstamo kremo, kurį naudojame jau ilgą laiką?

 

Keistis reikia nuolat. Palyginimas paprastas. Odai maisto reikia, kaip ir mums patiems. Kaip reaguotų mūsų skrandis, jeigu kiekvieną dieną mėnesį laiko maitintume jį tuo pačiu maistu? Kaip tada jaučiasi oda, kuri kelerius metus maitinama tuo pačiu kremu? Kurdami suasmenintą odos priežiūrą remiamės požiūriu, kad kiekvienas mūsų esame unikalūs. Tai reiškia, kad kiekvieno iš mūsų gyvenimas ar santykiai su žmonėmis keičiasi. Lygiai taip pat keičiasi ir oda. Prie to reikia prisitaikyti.

 

Kaip nusprendžiate, kokių priemonių šiandien reikia moterims, kokias kurti?

 

Kiekvienas kompanijos produktas turi savo paskirtį. Iš daugiau nei 100 mūsų produktų galiu pasakyti, kuris kam reikalingas ir kada jį reikėtų naudoti. Dermatologams ir kosmetologams perduodame žinias, kaip pasitelkus mūsų produktus galima išspręsti kiekvieną odos problemą. Pavyzdžiui, prieš penkerius metus grožio industrija neturėjo priemonių, skirtų rožinei gydyti. Dabar galime pasiūlyti bent tris priemones, padėsiančias išspręsti šią odos problemą.

Kokie trys populiariausi jūsų kompanijos produktai?

 

Numeris vienas – „Lotion P50“, tai švelniai valantis ir drėkinantis veido odos losjonas, skirtas jautriai odai. Tokią kasdienio naudojimo pastebimai odos būklę gerinančią priemonę grožio industrijai pasiūlėme pirmieji.

 

Kitas produktas – „Creme Masque Vernix“. Šis kremas-kaukė pamaitina, atgaivina, atkuria ir apsaugo net ir labai pažeistą odą.

 

Trečias produktas, skirtas naudoti profesionaliai, – „Second Skin“ hialurono rūgšties kaukė, kuri naudojama reguliariai gali atstoti net lengvą plastinės chirurgijos operaciją.

Šiandien grožio industrija yra smarkiai išaugusi ir toliau plečiasi. Kaip iš gausybės produktų pasirinkti mums reikalingus?

 

Rinka auga, nes žmonės vis labiau rūpinasi savimi. Visame pasaulyje nesvetimas jaunystės, ilgaamžiškumo kultas. Tam, kad gyventume ilgiau ir išsaugotume gerą savijautą, reikia rūpintis ne tik savo kūnu ar mintimis, bet ir veido oda. Tai priežastis, kodėl grožio industrija klesti. Per pastaruosius trejus metus ji ūgtelėjo 68 procentais.

 

Jei lyginsime, kas grožio pasaulyje vyko, pavyzdžiui, prieš 25 metus ir kas šiandien, matysime didelį skirtumą. Anuomet visi norėjo turėti tuos pačius daiktus, nuo drabužių iki odos priežiūros produktų. Šiandien kiekvienas nori būti kitoks, unikalus, nori suprasti, kokį daiktą perka ir naudoja. Grožio pasaulis dabar daug atviresnis ir kiekvienas žmogus gali pasirinkti jam reikalingą produktą.

Grožio pasaulis dabar daug atviresnis ir kiekvienas gali pasirinkti jam reikalingą produktą.

Su kokiomis naujienomis šiandien dirbama jūsų laboratorijoje?

 

Pagaminti odos priežiūros produktą vidutiniškai užtrunka apie trejus metus, taigi šiuo metu ruošiame jų ne vieną. Kartą per mėnesį susirenkame į mokslinių tyrimų ir produktų plėtros apžvalgą. Susitikimai trunka apie tris-keturias valandas, per kurias aptariame svarbiausius reikalus, pavyzdžiui, su kuo dabar dirbame ir apie ką galvosime ateityje.

 

Daug kas išlieka paslaptyje, bet galiu atskleisti, kad ateinančiais metais atsiras tikrai puiki priemonė, apsauganti nuo saulės. Iššūkis sukurti produktą, kuris ne tik iki nulio sumažintų saulės daromą žalą, bet ir padėtų kaitroje esančiai odai jaustis geriau.

Kokios yra svarbiausios šiandienos naujienos, susijusios su oda?

 

Kad ir ką bedarytume, pavyzdžiui, miegotume viena valanda trumpiau, tai paveikia mūsų genų ekspresiją, kuri glaudžiai susijusi su odos senėjimo procesu. Jei visą savaitę kiekvieną dieną medituotume po 10 minučių, rezultatą taip pat atspindėtų mūsų oda. Šiandien tikrai žinome, kad odą veikia visos gyvenimo aplinkybės. Genai, kuriuos gavote iš tėvų, gali padaryti tik trečdalį darbo, visa kita priklauso nuo mūsų, nuo priežiūros ir įdedamo darbo.

 

Ką patariate moteriai, kuri nori ilgai džiaugtis gražia oda?

 

Pirmiausia reikia pasiryžti ilgalaikei odos priežiūrai. Antra – pasikliauti žmonėmis, kurie gali jus pamokyti, patarti, ko šiuo metu labiausiai reikia odai. Be abejo, klausyti savo odos ir viso kūno siunčiamų ženklų.

Kad graži oda džiugintų ilgai, pirmiausia reikia pasiryžti ilgalaikei odos priežiūrai.

Kokia yra svarbiausia pamoka, kurią išmokote kompanijoje „Biologique Recherche“?

 

Supratau, koks svarbus žmogui yra nuolankumas, pripažinimas, kad negalime visko padaryti vieni. Geriausiai atliekame tai, kuo apdovanojo gamta. Tuo vadovaujantis gali išties gerai sektis.

Daugiau informacijos apie „Biologique Recherche“ produktus ir procedūras rasite: www.biologiquerecherche.lt

 

„Biologique Recherche“ nuotraukos

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame