Grožis

Garsios moterys susipažino su pavasario grožio naujienomis

Artėjant pavasariui susipažinti su sezono naujienomis atvyko būrys garsių Lietuvos moterų.
Reading time 3 minutes
Gyčio Vidžiūno nuotr.

Tarptautinė mados ir grožio viešųjų ryšių agentūra „Polhem PR Lietuva“ pakvietė stilingąsias sostinės moteris, tinklaraštininkes ir žiniasklaidos atstovus į pavasario/vasaros sezono tendencijų pristatymą. Renginio metu viešnios susipažino tiek su puikiai rinkoje žinomų mados bei grožio prekės ženklų naujienomis, tiek su naujų, Lietuvoje ką tik pasirodžiusių kompanijų produkcija.

 

Susipažinti su pavasario-vasaros sezono naujienomis atvyko būrys garsių moterų: Indrė Kavaliauskaitė, Gintarė Gurevičiūtė, televizijos ir radijo laidų vedėja Gabrielė Martirosianaitė, dainininkės Justė Starinskaitė, Ingrida Martinkėnaitė ir Anžela Adomovič, žinomos vizažistės Milita Daikerytė ir Deimantė Kazėnaitė, modeliai Kotryna Kozlovaitė ir Solveiga Mykolatytė, nuomonės formuotojos Inga Žuolytė, Indrė Trusovė, Kamilė Dambrauskaitė, Viktorija Šaulytė ir daugelis kitų.

1550738664421479 polhem 211550738664357963 polhem 22
1550738664383079 polhem 241550738664369248 polhem 33
1550738664432153 polhem 1191550738664419169 polhem 133

Influencerių marketingas daugeliui prekės ženklų jau puikiai pažįstamas terminas, tačiau ši sritis Lietuvoje vis dar yra ganėtinai nauja ir turi daug potencialo augti bei keistis. Mados ir grožio kompanijos supranta komunikacijos socialinėje erdvėje svarbą ir vis daugiau investuoja būtent šia kryptimi. Nuomonės formuotojų rinkai Lietuvoje augant, pastebėjome, kad imama specializuotis tam tikroje srityje – sportas, sveika mityba, mada, grožis, kad sekėjams pasiūlytų kokybiškesnį turinį. Prekės ženklai vis labiau siekia bendradarbiauti su nišiniais, nedaug, tačiau ištikimų sekėjų ratą turinčiais nuomonės formuotojais. Lietuvoje yra dvi kategorijos nuomonės formuotojų – žinomi žmonės ir tie, kurie išpopuliarėjo dėl savo kuriamo turinio socialinėje erdvėje. Mūsų agentūra dirba tiek su žvaigždėmis, tiek su tinklaraštininkais, taip pasiekdama plačią auditoriją – savo įžvalgomis dalijasi „Polhem PR“ vadovė Ugnė Petrauskaitė.

1550738897751284 polhem 511550738897773506 polhem 68
1550738897805227 polhem 711550738897838618 polhem 72
1550738897844254 polhem 1141550738897883456 polhem 118

Renginio metu buvo pristatytos pavasariškos „Reserved“, „NewMood“ ir „Lindex“ kolekcijos. Neseniai Lietuvoje pasirodžiusi ekologiška kosmetika „Ecooking“ pristatė savo natūralių produktų liniją, o prancūziškos kosmetikos lyderis „L’Occitane“ renginio svečius džiugino savo pavasariška, vyšnių aromatu dvelkiančia kūno priežiūros linija.

 

Savo naujienas taip pat pristatė ką tik Lietuvos rinkoje pasirodę prabangūs plaukų priežiūros prekės ženklai „Alterna“ bei „Lalga“, o populiariausias sauso šampūno kūrėjas „Batiste“ pristatė limituoto leidimo liniją. Renginio svečiai galėjo išbandyti naująją, „Douglas“ ir žymios aktorės Amber Valleta kurtą makiažo kolekciją, o „Dr. Hauschka“ natūralios kosmetikos meistrai pademonstravo kaip susikurti lengvą, skaistų pavasarišką įvaizdį. Savaiminio įdegio priemonių gamintojas „Sienna“ supažindino su šių priemonių nauda, o inovatyvių odos priežiūros priemonių gamintojas „Solab“ pristatė savo naujienas.

1550739102389154 polhem 61550739102444109 polhem 15
1550739102466143 polhem 481550739102492095 polhem 70
1550739102570989 polhem 1111550739102525483 polhem 122

Linksmą renginio atmosferą pagyvino žinomas chirurgas bei didžėjus DJ Beleo. Pavasariškomis dekoracijomis pasirūpino „C&D Style“, o japoniškais užkandžiais vaišino naujas sušių ir greito maisto restoranas „ShakeSnack“.

1550739184564147 polhem 31550739184732134 polhem 20
1550739184698173 polhem 321550739184779740 polhem 47
1550739184809924 polhem 1241550739184736581 polhem 46

Daugiau renginio akimirkų:

/

Gyčio Vidžiūno nuotr.

susiję straipsniai

Rekomenduojame