Grožis

6 grožio tendencijos, kurias verta žinoti ir sekti

Kuo susijusi aplinkos apsauga ir kosmetika? Arba kosmetika ir diskusijos apie gėjus, lesbietes ir apskritai lytiškumą? Nežinau, kokius atsakymus galvojote Jūs, bet tikrasis atsakymas yra labai paprastas – aktualumas.
Reading time 5 minutes

Visos šios temos išties aktualios ir visos jos diktuoja pasaulio madas. Filmų, knygų, maisto, drabužių, batų ir… kosmetikos. Grožio pasaulis tikrai neatsilieka nuo karščiausių pasaulio tendencijų ir, reaguodamas į naujausius politinius, ekonomonius, religinius ar kultūrinius reiškinius, pasiūlo mums atitinkamus produktus, procedūras ar net grožio konceptą.

 

1. Skalpeliams ir invazijoms NE

O taip! Pasaulis jau persisotino vienodų instagraminių veidų, pripūstų lūpų, botoksinių gražuolių ir pasakė STOP. Stop, aišku, ne beprotiškam bandymui sustabdyti jaunystę, bet bent jau pastaruoju metu itin propaguojamoms invazinėms procedūroms. 

Šiuo metu populiarios yra būtent neinvazinės procedūros. Cheminis odos šveitimas, dermabrazija, neinvazinė mezoterapija, fototerapija ir kitos panašios veido (ir ne tik) atjauninimo procedūros grožio pasaulyje dabar yra kur kas madingesnės negu veido raumenų paralyžavimas ar dailinimasis skalpeliu.

Žinoma, invazinės procedūros niekur nedingsta ir nedings, bet panašu, kad net ir jos natūralėja. Leidžiamas vaistų tūris stipriai mažėja, vis garsiau kalbama apie būsimas botokso alternatyvas, o skalpelio patariama atsisakyti net ir koreguojant krūtis (vietoje jo rekomenduojamas lazeris).

2. Gražiame kūne, graži siela

Kartu su švelnėjančiomis grožio procedūromis keičiasi ir apskritai paties grožio filosofija. Grožis nebėra tik kremai, šampūnai ar nulakuoti nagai. Grožis auga, plečiasi ir apima veidą, kūną, mintis, aplinką ir tampa tiesiog gyvenimo būdu. Tiesioginis grožio iš vidaus konceptas irgi stiprėja, todėl artimiausioje ateityje laukime dar daugiau maisto papildų ir sveikos mitybos naujienų. Be to, neatskiriama naujosios grožio sąvokos dalimi tampa ir sportas, todėl rinkoje vis daugės specialių kosmetikos produktų būtent sportuojančioms gražuolėms.

3. MAN RŪPI politika

Prie platesnės grožio sąvokos jungiasi ir vis labiau stiprėjanti socialinė ženklų ir pačių žmonių atsakomybė. Ženklai jau atsižvelgė į rinkos reikalavimus ir gamina produktus be SLS, parabenų, silikonų ir kitų nepageidaujamų ingredientų, bet žmonės reikalauja dar… Vartotojams nebeįdomu vien tik kremas, jiems įdomūs TIE, kurie tą kremą gamina. Štai taip priversti atsiverti ženklai vis dažniau demonstruoja savo socialinę atsakomybę ir vykdo MAN RŪPI politiką.

Šiuo metu didžiausias dėmesys grožio pasaulyje yra skiriamas aplinkai. Madingiausi kosmetikos ženklai gamina produktus, kuriems pagaminti ar naudoti yra nereikalingas vanduo. Plastikinės pakuotės dažnai yra keičiamos popierinėmis, lengvai perdirbamomis arba išvis jų atsisakoma. Net ingredientai yra naudojami tie, kurie mažiausiai kenkia ne tik žmogui, bet ir aplinkai. Taigi, visapusiškai saugoti aplinką ir rinktis socialiai atsakingas įmones šiuo metu yra ne tik malonu ir naudinga, bet ir tikrai labai madinga.

4. Aš esu unikali

Dar viena milžiniška grožio tendencija – individualus dėmesys kiekvienam klientui. Specialūs klausimynai, specialūs ingredientai ir specialiai jums sukurtas ar parinktas specialus produktas, įpakuotas į specialią pakuotę. Kai kurie ženklai renkasi tik personalizuotas pakuotes, kai kuriems itin patinka individualios konsultacijos, o kai kurie gamina personalizuotus gaminius tam, kad klientas jaustųsi unikalus ir būtų pasiektas geriausias rezultatas.

5. Uniseksas

Greta unikalumo krypties koja kojon žygiuoja ir unisex tendencija. Lytiškumo nebėra, o žmogus yra kur kas daugiau nei vien tik lytis, sako daugelis kosmetikos gamintojų ir gamina tokius produktus, kurie tinka visiems. Neutralūs kvapai, tekstūros, spalvos ir pakuotės, tinkamos tiek vyrams, tiek moterims, iš dalies prisideda ir prie kitos gan ryškios tendencijos / siekiamybės – mažinti vartotojiškumą. Apsikrauti vonios lentynas daugybe produktų yra ne tik neprotinga, bet ir nemadinga, todėl uniseksiniai produktai tobulai sprendžia šias problemas ir atitinka naujausias grožio tendencijas (aišku, ir gerokai padidina klientų ratą).

6. Kūnas – naujasis veidas

Na ir dar viena svarbi grožio naujiena – gana dėmesio veidui, dabar laikas kūnui! Iš tiesų dažnai lepiname savo veidą įvairiausiais aliejais, serumais, kaukėmis ir spec. ingredientais, o kūnui tai jau kas belieka… Taigi, grožio pionieriai sako, kad atėjo laikas palepinti mūsų kūnus ir pristato rinkai kūno priežiūros produktus, praturtintus ypatingais, prabangiais aliejais bei įprastai veido priežiūros priemonėse sutinkamais ingredientais. Tendencija rūpintis savimi nuo galvos iki kojų šiuo metu yra tokia stipri, kad, panašu, jog jau netrukus kūnus kruopščiai šveisime rūgštiniais šveitikliais, o kaukėmis puoselėsime ne tik veidus, bet ir kojas, rankas, krūtinę ar kitas kūno dalis.

Daugiau Neringos įžvalgų ir kosmetikos apžvalgų rasite tinklaraštyje - www.groziopaslaptys.lt

Pagr. nuotrauka - freepic.diller / Freepik

susiję straipsniai

Rekomenduojame