Grožis

4 pagrindinės 2020 m. grožio ir gyvenimo būdo tendencijos

Nauji metai simbolizuoja naują pradžią, naujus iššūkius, tikslus ir pasižadėjimus sau.
Reading time 5 minutes
@nyxcosmetics, @pixibeauty, Madison Lavern / Unsplash nuotr.

Išsekinti vis didėjančio gyvenimo tempo mes vis dažniau norime sustoti, nurimti ir skirti laiko sau, todėl dabar naujųjų metų tikslai labiau krypsta ne į profesinę sėkmę, o visų pirma į save, savo dvasios ramybės, sveikatos ir grožio puoselėjimą. Juk šie dalykai yra esminis žmogaus laimės pagrindas, įkvepiantis pasitikėti savimi ir tvirtai siekti užsibrėžtų tikslų. Kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Douglas“ odos ir plaukų priežiūros ekspertė Laima Kairienė apžvelgia 2020-ųjų grožio tendencijas ir pataria, kaip rūpintis ne tik išoriniu, bet ir vidiniu grožiu.

Natūralumas

Natūralumas jau keletą metų yra tarp ryškiausių tendencijų. Panašu, kad šiemet jis pasiekė savo populiarumo viršūnę – mados industrija nebedailina modelių figūrų „fotošopu“, o grožio industrijoje odos sveikata ir būklė dar niekada nebuvo tokia svarbi. Jeigu anksčiau grožis buvo suprantamas kaip visus odos netobulumus paslepiantis makiažas, tai dabar bruožų išskirtinumas bei sveika, skaisti ir natūraliai švytinti oda yra vertinami kaip grožio etalonas. Turint gražią odą nebereikės jokio makiažo, kad moteris jaustųsi graži ir spinduliuojanti pasitikėjimu savimi.

Laikas sau

Kad ir kaip norėtume, kad vos tik patepus odą kremu, ji staiga taptų lygi, švytinti ir spinduliuojanti jaunatviškumu, deja, odos priežiūra reikalauja daug ir ilgalaikių pastangų. Čia nepakanka vien naudoti kokybišką, jūsų odai tinkančią kosmetiką, reikia leisti odai pailsėti nuo jus supančio streso, nuolatinio skubėjimo ir įtampos. Norint turėti sveiką, jaunatvišką ir natūraliai spindinčią odą L. Kairienė rekomenduoja ne tik tinkamai pasirinkti odos priežiūros priemones, bet ir rūpintis bendra organizmo būkle: aktyviai gyventi, valgyti subalansuotą ir naudingų medžiagų turintį maistą, mažinti įtampą. Pastebima, kad Lietuvoje žmonės vis labiau pradeda rūpintis savo sveikata bei psichine būkle, pradedama investuoti į kokybę: auga ekologiškuose ūkiuose užauginto maisto paklausa, asmeninių treniruočių ir mitybos planų užsakymai, didėja psichologų konsultacijų kiekis, vis populiarėja užsiėmimai, kurių esmė ne tik gerinti fizinę būklę, bet ir išvalyti mintis, kaip joga, pilatesas, meditacija ir t.t.

1580208205034652 jared rice ntybbu66 si unsplash
Jared Rice / Unsplash nuotr.

Grožis iš vidaus

Bėgant metams mūsų odos struktūra natūraliai keičiasi, lėtėja odos elastingumui ir skaistumui būtinų baltymų gaminimo procesai, atsiranda raukšlelių, dingsta jaunatviškas odos spindesys. Norėdami palaikyti sveiką ir gražią išvaizdą, daugybė žmonių nebeapsiriboja vien kosmetinių priemonių naudojimu, bet ir maitina organizmą naudingomis medžiagomis iš vidaus. Maisto papildai gali padėti pristabdyti senėjimo procesus skatindami odos elastingumui būtino baltymo, kolageno, gamybą, pagerinti plaukų ir nagų būklę. Augant paklausai, didėja bei plečiasi ir pasiūla, tad dabar maisto papildų galima įsigyti ne tik vaistinėse ar specializuotose parduotuvėse, bet ir grožio priemones platinančiuose tinkluose.

1580208261739446 skincare appl closeup

Jaunystės kultas ir senėjimą stabdančios priemonės bei procedūros

Jaunystės kultas visada buvo aktualus, tačiau pačios „jaunystės“ ribos vis labiau traukiasi. Anksčiau moterys senėjimą stabdančias priemones pradėdavo naudoti tada, kai pamatydavo ryškius senėjimo požymius veide. Dabar patariama tokias priemones pradėti naudoti tuomet, kai amžiaus ženklų veide dar nematyti, kad jie kuo ilgiau neatsirastų. Dėl nuolatinio miego trūkumo, streso, mitybos įpročių, veide pirmosios smulkios raukšlelės gali pasirodyti dar nesulaukus 25 metų. Kad taip nenutiktų, L. Kairienė pataria į savo odos priežiūros rutiną įtraukti penkis esminius žingsnius:

 

  1. Saugokite odą nuo saulės. Nors bronzinis, natūraliai įdegęs kūnas atrodo dailiai, saulės spinduliai ypatingai sendina ir sausina odą. Tad specialistė rekomenduoja saugoti savo odą nuo saulės ribojant deginimosi laiką bei naudojant apsaugines priemones nuo saulės, ypatingai veido ir kaklo srityse;

  2. Masažuokite veidą. Veido masažas skatina kraujotaką, ląstelių atsinaujinimo procesus, taip pat kolageno ir elastino gamybą, taigi veido oda stangrėja. Veido masažui visai nebūtina eiti į masažo salonus, jį galite atlikti ir namuose: kiekvieną rytą ir vakarą ant veido tepdamos drėkinamąsias priemones, kelias minutes pamasažuokite odą sukamaisiais judesiais.

  3. Mažinkite cukraus vartojimą. Cukraus perteklius iš kraujotakos jungiasi su už odos elastingumą ir jaunatviškumą atsakingais baltymais (elastinu ir kolagenu). Dėl šio proceso odos ląstelės sukietėja ir patamsėja, oda tampa suglebusi ir papilkėjusi, atsiranda raukšlės. Norint išlaikyti odą skaisčią ir stangrią, patariama kontroliuoti suvartojimo cukraus kiekį.

  4. Drėkinkite odą. Su amžiumi odos gebėjimas sulaikyti drėgmę mažėja, oda dehidratuoja, o kartu su dehidratacija pradeda ryškėti ir raukšlelės. Norint palaikyti normalų drėgmės kiekį odoje, kad ji būtų sveika ir graži, odą reikia drėkinti tiek iš išorės, tiek iš vidaus. Nepamirškite kiekvieną dieną gerti vandenį ir naudoti odos drėgmę atstatančias priemones.

  5. Reguliariai šveiskite odą. Pašalinus negyvas odos ląsteles, paspartėja naujų ląstelių augimas. Jauna oda yra lygi ir geriau atspindi šviesą, tuo tarpu brandesnė oda būna šiurkštesnė. Reguliarus šveitimas padės išlaikyti tiek jaunos, tiek brandžios odos spindesį.

  6. Kiekvieną vakarą kruopščiai nuvalykite veidą. Niekada neikite miegoti nenusivalius veido. Net jeigu dienos metu nedėvite makiažo, vis tiek vakare nuvalykite veidą miceliniu vandeniu ir nuprauskite prausikliu. Taip pašalinsite ant odos per dieną susikaupusius nešvarumus, kurie gali užkimšti poras, paskatinti senėjimo procesą.

 

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame