Grožis

Grožio tendencijos, su milžiniška jėga keičiančios kosmetines ir požiūrį į grožį

Nepaisant to, kad grožio pasaulyje jau kelerius metus iš eilės akivaizdžiai stiprėja natūralumo, tvarumo ir individualumo idėjos, kai kurios grožio tendencijos visgi išdidžiai iškyla iš naujo ir su milžiniška jėga keičia ne tik kosmetines, bet ir požiūrį į grožį apskritai.
Reading time 3 minutes
Diana Kadreva / Unsplash nuotr.

Štai pačios galingiausios grožio tendencijos ir jas atitinkantys kosmetikos produktai, pagaminti moterų įkurtų ir valdomų ženklų. Juk palaikyti vienai kitą – taip malonu.

1. Tvarus grožis išgelbės pasaulį

Nebenauja tvarumo idėja, ko gero, yra pati stipriausia šių metų tendencija. Didelis dėmesys produktų sudėčiai, gamybos procesui ir pakuotėms dabar yra ne tik malonus ir naudingas, bet ir išties madingas. Norėdamos prisijungti prie šios svarbios tendencijos, rinkitės produktus, pagamintus ar naudojamus be vandens, stiklinėse ir metalinėse pakuotėse arba visai be jų.

2. Grožis 360° kampu

Dar viena ankstesnių metų tendencija, sėkmingai stiprinanti pozicijas ir šiais metais, – grožis sklinda iš vidaus ir tai yra kur kas daugiau nei tobulai atliktas makiažas. Vietoj ryškaus makiažo dabar kur kas madingiau sveikai maitintis, sportuoti, medituoti, vartoti maisto papildus ir kruopščiai rūpintis sveikata bei nuotaika.

3. Mažiau, bet stipriau

Populiarioji korėjiečių odos priežiūros sistema ilgą laiką vertė galvoti, kad iš tiesų efektyvi grožio rutina turi susidėti iš daugybės žingsnių ir dar daugiau produktų mūsų vonios lentynose, tačiau dabar kartu su tvarumo idėja pradėjo plisti „mažiau, bet stipriau“ tendencija, kuri rekomenduoja turėti kur kas mažiau produktų, bet su tikrai efektyviais, galingais ir stipriai koncentruotais ingredientais (tik prieš naudodamos didelės koncentracijos produktus būtinai pasitarkite su specialistais).

4. Bakterijos odai

Intensyviai didėjanti aplinkos tarša lėmė ne tik tvarumo idėjos, bet ir kosmetikos produktų, skirtų saugotis ir kovoti su aplinkos tarša, populiarumą. Apie teigiamą antioksidantų poveikį odai žinojome seniai, o apie gerųjų bakterijų įtaką odos mikroflorai atstatyti ir apsaugoti madingiausi kosmetikos ženklai pradėjo kalbėti visai neseniai, tačiau gana įtikinamai ir užtikrintai.

5. Joga odai

Natūralus makiažas ir tarsi nedažyta veido oda – sena naujiena, tačiau net ir čia atsiran-da pokyčių ir tendencijų. Pernai populiarų „glass“ ir „cloudless“ odos efektą šiais metais pakeitė dar natūralesnis, tikros, gaivios, drėgnos ir natūraliai spindinčios odos įvaizdis. Nereikia nepriekaištingai maskuoti jokių netobulumų, svarbiausia, superreali oda, tokia, lyg ką tik būtum atlikusi jogos pratimus.

6. Nauji rinkos diktatoriai

Ilgus metus milžinišku populiarumu besimėgavę korėjiečiai, po truputį pradeda prarasti kultinę poziciją ir atiduoda rinką į kitų šalių rankas. Šiais metais tendencijų kovoje užtikrintai laimi japonai ir australai. Japonai pasaulį stebina naujausiomis grožio inovacijomis, na, o australai kelia rinkai kartelę su savo itin griežtomis sertifikavimo agentūromis ir ypatingu dėmesiu kosmetikos produktų sudėčiai bei pakuotėms.

7. Spalvos, spalvos, spalvos

Saugios, subtilios ir neutralios spalvos – jau praeityje. Dabar pastebimas ryškių, drąsių ir net akį rėžiančių neo-ninių spalvų etapas. Ypač populiarūs monochrominiai (ypač rožinės spalvos) makiažai, labai ryškių lūpų ir beveik nedažytų (kartais iš tiesų nedažytų) akių bei blakstienų duetas. Taip pat madingi spalvoti, blizgantys akių kontūrai bei šešėliai, rekomenduojami ne tik vakariniam, bet ir drąsesniam dieniniam makiažui.

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame