Grožis

Naujo savo grožio prekių ženklo „Haus Laboratories“ fotosesijoje Lady Gaga - be fotošopo

Prie garsenybių, valdančių grožio ženklus, jungiasi dar viena pasaulinio garso žvaigždė – Lady Gaga.
Reading time 59 seconds

„Jie sako, kad grožis yra žiūrinčiojo akyse, tačiau mes sakome, kad grožis yra tai, kaip matote save.“

Lady Gaga žengė pirmąjį žingsnį į kosmetikos pasaulį - dainininkė pristatė savo grožio liniją „Haus Laboratories“. Tai išskirtinė partnerystė su elektroninės mažmeninės prekybos milžinu „Amazon“. Pasirodžius žinutėms apie naują grožio industrijos žaidėją, internete pasirodė ir pirmosios su „Haus Laboratories“ produkcija siejamos nuotraukos, kuriose, žinoma, pačios Lady Gaga atvaizdas. Komentarų audrą sukėlė tai, kad šios nuotraukos itin realistiškos ir nenudailintos Photoshop programa. Už tokį drąsų žingsnį gerbėjai gyrė dainininkę: pagaliau turime garsenybę, kuri parduoda ne viziją, o realią galimybę pasikeisti.

 

Išankstiniai naujosios „Haus Laboratories“ grožio priemonių kolekcijos užsakymai prasidės jau liepos 15 d. Priemones rasite ČIA.

 

MŪSŲ HAUS. JŪSŲ TAISYKLĖS. | HAUS LABORATORIJOS

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame