Grožis

Eros pabaiga: Kylie Jenner nebėra „Kylie Cosmetics“ savininkė

Sėkmingą grožio prekių ženklą valdanti K.Jenner pardavė 51% „Kylie Cosmetics“ akcijų.
Reading time 59 seconds

Šis dalies kompanijos pardavimas – finansinės krizės požymiai, o gal tiesiog itin geras pasiūlymas, kurio būtų buvę neprotinga atsisakyti? Grasioji Kylie Jenner pardavė 51% savo įmonės „Kylie Cosmetics“ grupei „Coty“, kuri jauniausios Kardashian-Jenner šeimos narės verslą įvertino beveik 1,2 milijardo JAV dolerių.

 

Kylie savo prekės ženklą „Kylie Cosmetics“ pasauliui pristatė 2015 m. lapkritį. Pirmasis ir tuomet tik vienintelis jos produktas buvo lūpų makiažui skirti rinkiniai „Kylie Lip Kit“, akimirksniu tapę sensacija. Šiandien K.Jenner klientėms siūlo ne tik dažnai atnaujinamas dekoratyvinio makiažo kolekcijas, bet ir odos priežiūrai skirtus grožio produktus.

 

Kylie galima vadinti influencerių verslo pradininke, mat jos prekės ženklas išpopuliarėjo būtent dėl merginos žinomumo ir sėkmingai valdomų socialinių tinklų. Šių metų kovą „Forbes“ paskelbė K.Jenner jauniausiu pasaulio milijardiere, kuri turtus susikrovė pati.

susiję straipsniai

Rekomenduojame