Grožis

„Karl Lagerfeld“ su „L’Oréal Paris“ jau rudenį pristatys naują makiažo liniją

Nors Karlo Lagerfeldo gyvybė užgeso šių metų vasarį, dizainerio darbai tęsiasi – neilgai trukus bus pristatyta nauja prekės ženklo „Karl Lagerfeld“ ir prancūzų kosmetikos giganto bendra makiažo kolekcija. Šį projektą K. Lagerfeldas pradėjo dar būdamas gyvas, deja, pabaigti jo nebespėjo.
Reading time 1 minutes
© L'Oréal

K. Lagerfeldas garsėjo išskirtiniais rūbų eskizais, kuriuos piešdavo ne tik įprastomis priemonėmis, bet ir skirtomis makiažui, pavyzdžiui, spalvotais akių šešėliais. Iliustracijų, dizaino ir net grožio įvaizdžių vizijos dizainerį aplankydavo miego metu, būtent jis nuspręsdavo, koks makiažas bus parinktas kolekciją pristatantiems modeliams.

 

Tad dabar atėjo laikas pasauliui pristatyti ir makiažo priemones, pažymėtas Karlo vardu. Naujasis „Karl Lagerfeld“ partneris – didžiausia pasaulyje kosmetikos bendrovė „L’Oréal Paris“, kuriai priklauso tokie grožio priemonių ir parfumerijos ženklai kaip „Lancome“, „Giorgio Armani Beauty“, „Yves Saint Laurent“, „Urban Decay“, „Maybelline“, „Viktor & Rolf“ ir kiti.

Naujoji „Karl Lagerfeld“ makiažo kolekcija el. prekybą pasieks jau šių metų rugsėjo 20-ąją, o pasaulinė premjera įvyks 27 dieną. Pasak gamintojų, daug dėmesio skirta ne tik makiažo priemonių sudėčiai ir formulėms, bet ir ypatingoms spalvoms. Ši makiažo kolekcija apibūdinama kaip novatoriškos krypties ir aukštinanti moteriškumo galią.

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame