Grožis

„Karl Lagerfeld“ kartu su „L’Oréal Professionnel Paris“ pristato ypatingą naujieną

„L’oréal Professionnel Paris“ ir „Karl Lagerfeld“ skelbia išskirtinį bendrą projektą, kurio metu išleis riboto leidimo garines plaukų formavimo žnyples „Steampod“.
Reading time 2 minutes
„L’Oréal Professionnel Paris“ nuotr.

„L’Oréal Professionnel Paris“ ir „Karl Lagerfeld“ džiugiai praneša apie ribotą profesionalių garinių plaukų formavimo žnyplių „Steampod“ pristatymą 2020 m. lapkritį. Susiję savo paryžietišku paveldu, šie du išskirtiniai prekės ženklai yra įkvėpti kvintesencinio paryžietiško stiliaus, pagarsėjusio savo lengvu, moterišku ir laisvu įvaizdžiu. Perteikdamas jį plaukams, „Steampod“ gali padėti susikurti daugybę įvairiausių šukuosenų – nuo garbanotų iki banguotų ir tiesių plaukų – nepakenkdamas patiems plaukams.

Riboto leidimo prietaisas sujungia „L’Oréal Professionnel“ Paris ir „Karl Lagerfeld“ stiliaus inovacijas ir moterišką estetiką. Suplonintas ir lengvesnis naujasis modelis turi integruotą vandens talpą, besisukantį laidą ir įkomponuotą šepetį – visos šios detalės yra matinės juodos spalvos. Žnyplės parduodamos kartu su tekstūriniu dirbtin4s odos dėklu, kuris yra atsparus karščiui ir pritaikytas lengvam jų gabenimui. Žnyplių leidimą lydės joms skirta kampanija, kurioje pasirodys ir retai išvystama garsioji katė Choupette Lagerfeld.

1602578890369052 k

Anne Machet, „L’Oréal Professionnel Paris“ tarptautinio padalinio generalinė direktorė sako: „Abu prekės ženklus vienija ta pati paryžietiško stiliaus pionieriaus dvasia. Paveikta šios pionieriškos dvasios, „L’Oréal Professionnel“ būtent ir susiformavo Paryžiuje, sukūrė visas plaukų stilistų paslaugoms reikalingas priemones ir tapo patikimu plaukų srities profesionalų prekių ženklu. Su „Steampod“ mes siūlome išeitį kaip be didelių pastangų formuoti plaukus: dvigubai greičiau ir dvigubai paprasčiau nei su įprastomis formavimo žnyplėmis. Jos tikrai pakeis visų dėl plaukų formavimo galvas pametusių žmonių gyvenimus. Džiaugiamės, kad kurdami šį naują požiūrį į paryžietišką stilių, bendradarbiaujame su „Karl Lagerfeld“, o šis ribotas leidimas turėtų tapti populiariausia šventinio laikotarpio dovana.“

„Mūsų prekės ženklas sukurtas remiantis bendradarbiavimo dvasia. Džiaugiamės, kad su „L’Oréal“ šeima vėl tapome partneriais, kurdami naująjį prietaisą. Mus vienija tos pačios visus įtraukiančios vertybės ir aistra inovacijoms, be to, kartu didžiuojamės savo paryžietiška prigimtimi. Nekantraujame įvairiapusį „Karl Lagerfeld“ prekės ženklą praplėsti plaukų formavimo sferoje ir šia išskirtine priemone pasidalinti su pasauline savo prekės ženklo bendruomene“, - apie naujieną kalba Caroline Lebar, „Karl Lagerfeld“ įvaizdžio ir komunikacijų padalino vadovė

loreal karl

susiję straipsniai

Rekomenduojame