Grožis

„Laurent Mazzone“ - vardas, kurį turėtų žinoti kiekvienas aromatų gurmanas

Parfumerinio pertekliaus laikais sudėtinga kuo nors nustebinti ir sužavėti pasirinkimo gausos išlepintas nosis. Atrodo, kad jau viską matei ir užuodei – ir populiariuosius agarmedžius, ir visų įmanomų atspalvių rožes, ir milžiniškus kvapo debesis sukuriančias molekules.
Reading time 6 minutes
„Laurent Mazzone“ aromatas „Black Oud“

Kvapų, vardų bei panašių pavadinimų pertekliaus chaose visgi galima atpažinti turinčius savo unikalų autorinį braižą, kurie nuoširdumu bei meistriškumu rado kelią į parfumerijos mylėtojų nosis ir širdis. Tarp tų atpažįstamųjų – „Laurent Mazzone“. Tai Grenoblyje, Prancūzijos Alpių papėdės mieste, gimstantys Laurent Mazzone kuriami aromatai.

 

Laurent Mazzone kelias į kvapų pasaulį nebuvo tradicinis – dinastinis: italų šeimoje augęs aistringas parfumerijos naudotojas, daugelį metų prekiavęs aukštosios mados dizainerių gaminiais, 2010 metais nusprendė, kad nori išleisti kvepalus, kurie perteiktų jo idėjas. Niujorko dangoraižyje po žvaigždėmis gimė „LM Parfums“, po kelerių metų tapę „Laurent Mazzone“, vizija. Iš pradžių į pagalbą pasitelkdavęs garsius aromatų kūrėjus, vis dažniau aromatų kompozicijomis užsiima pats L.Mazzone – ir, akivaizdu, jam tai sekasi. Laurent Mazzone meilė kvapams virto jau šešiomis „Laurent Mazzone“ aromatų kolekcijomis: „White Label“, „Black Label“, „Silver Label“, „Gold Label“, „Extreme“ bei „Radikal“.

Laurent Mazzone“ kvapo DNR

Išskirtiniais „Laurent Mazzone“ aromatų bruožais galima įvardinti istorijos unikalumą, kvapo intensyvumą ir Laurent Mazzone asmenybės persismelkimą visuose jo kūriniuose. Viename interviu L.Mazzone yra prisipažinęs, kad kvepalus jis kuria ne todėl, kad to reikia dėl, pavyzdžiui, komercinių priežasčių, o tik todėl, kad nuoširdžiai to nori, ir tiki tuo, ką daro. Kvepalai yra tarsi jo dienoraštis, uždarytas į buteliukus – asmeniškas ir intymus, apnuoginantis sielą ar tiesiog įamžinantis sužavėjusias akimirkas ar istorijas.

Pats Laurent Mazzone savo parfumeriniu DNR laiko aromatus „Patchouly Bohème“ bei „Ambre Muscadine“ – ypatingai turtingomis kompozicijomis išsiskiriančius 2011 metais pasirodžiusius kūrinius, kurie akimirksniu atkreipė kvepalų pasaulio dėmesį. Tačiau didžioji sėkmė ir pripažinimas aplankė 2012 metais pasirodžius aromatui „Black Oud“, kurį šiandien galima drąsiai įvardinti kaip vieną sėkmingiausių agarmedžio kūrinių parfumerijoje apskritai, užburiantį medienos, smilkalų ir kvapiųjų dervų harmonija.

Sodrūs, ryškūs, ribų ar sienų nepripažįstantys kvapai, kuriuose puikiai dera kvėpinimosi malonumas ir asmeninė kūrėjo vizija – tokie yra „Laurent Mazzone“ aromatai, nepaliekantys abejingų.

Įkvėpimo paieškos muzikoje

Parfumerijos ir muzikos sankirtų bendri bruožai – ne tik žodynas su natomis, akordais ir skambesiu, bet ir persidengiantys pojūčiai ar tiesiog akimirkos emocijų išraiškos, todėl įkvėpimo šaltiniu kuriant „Laurent Mazzone“ kvepalus muzika tampa ypač dažnai. Pavyzdžiui, reto grožio modernus šiprinis aromatas „Army of Lovers“ – senos Laurent Mazzone svajonės sukurti kvepalus ekstravagantiškai muzikos grupei „Army of Lovers“ bei jos lyderiui filosofui Alexander Bard išsipildymas. Rožėmis, pačiuliu ir medumi dvelkiantys kvepalai – ekscentriškas svaigulys ir maloni romantika.

 

Laurent Mazzone „Radikal“ aromatų kolekcija buvo kuriama kartu su grupės „Vacuum“ lyderiu Mattias Lindblom kaip meninis projektas, apimantis poeziją, muziką bei kinematografiją. „Radikal“ kolekcija buvo pristatyta Mattias Lindblom specialiai šiam projektui sukurta daina, trumpametražiu kino filmu bei Laurent Mazzone dienoraščio fragmentais. Kievienoje „Radikal“ kolekcijos kvepalų dėžutėje yra kortelė su QR kodu, slepiančiu nuorodą į meninį šio projekto rezultatą. Tikra intringa tapęs giminingų sielų susitikimas virto trimis radikaliomis gėlių interpretacijomis, rašomomis jau tradiciniu sodriu ir ryškiu Laurent Mazzone braižu. Vilkdalgis („Radikal Iris“), lotusas („Radikal Lotus“) bei vandens lelijos („Radikal Water Lily“) pražydo dar neregėtais išraiškingais žiedais.

Ankstyvojoje jaunystėje didžėjumi dirbęs Laurent Mazzone šią patirtį perteikė sukurdamas „Extreme“ kolekciją – naujas populiariausių „Laurent Mazzone“ aromatų „Black Oud“ bei „Ultimate Seduction“ versijas, jo paties pavadintas remiksais. „Black Oud Extreme Amber“ – agarmedžio ir ambros derinys, „Ultimate Seduction Extreme Oud“ – gurmaniškas vaisių, gėlių ir medienos susitikimas. Puikiai pažįstami ir visame pasaulyje pamilti aromatai suskambo naujomis melodijomis. Įdomu tai, kad „Extreme“ kolekcija metus laiko buvo parduodama tik Baltijos šalyse kaip ilgametės draugystės ženklas.

Šviesos ir tamsos kontrastai

Gėrio ir blogio, šviesos ir tamsos, tyrumo ir nuodėmės kova – dažnas motyvas tiek „Laurent Mazzone“ aromatų pavadinimuose, tiek kvapo sudėtyje. Gurmaniška palaima „Ultimate Seduction“ žada besąlygišką sugundymą, „Kingdom of Dreams“ – hipnotizuojantis altoriaus žvakės šokis, užburiantis smilkalais, saldymedžiu dvelkiantys „Cicatrices“ pasakoja apie sielos randus, kokosinis atostogų nektaras „Soleil Infidele“ – netikėta saulės neištikimybė, o „Épine Mortelle“ – pipirų aštrumu praturtini rožės dygliai. Žmogiškosios nuodėmės randa vietą „Golden Label“ kolekcijoje, išsiskiriančioje ypatingai prabangiomis kompozicijomis: „Sensual & Decadent“ – jausmingumo ekstazę pasiekusi vanilė, „Veleno Doré” – gyvačių karaliaus nuodai, dvelkiantys prašmatniu tabaku, „Hysteric” – isteriškas skanėstų poreikis, aromato kompozicijoje atpažįstant kavos, kakavos, tiramisu ir viskio akordus.

 

Naujausias „Laurent Mazzone“ kūrinys – „Infinite Definitive“ kvepalų ekstraktas, juodųjų serbentų, kadagio uogų ir žalumos akordais sukeliantis tamsios miško tankmės vaizdinius, žaliuojanti odė visagalei gamtai. Po rytietiškų medienos ar gurmaniškų aromatų, tapusių vizitine „Laurent Mazzone“ kortele, „Infinite Definitive“ yra tarsi netikėtas pavasarinio vėjo gūsis, dar kartą patvirtinantis, kad „Laurent Mazzone“ aromatai gimsta iš nuolat kintančių juos kuriančio žmogaus vizijų, o tai – tikra prabanga.

Gausiame „Laurent Mazzone“ kvepalų asortimente, sudarytame iš jau 30 itin skirtingų aromatų, kiekvienas gali atrasti jo sielos būsenai ir kvėpinimosi poreikiams patį tinkamiausią kvapą. Nuostabu tai, kad kadaise po žvaigždėtu Niujorko dangumi gimusi vizija apie kvepalų kūrimą virto tokia puikia sėkmės istorija, kurią galima perskaityti juoduose dangoraižio formos buteliukuose. Už išsaugotą ištikimybę savo vizijai, kuriant asmeniškuosius „Laurent Mazzone“ aromatus, Laurent Mazzone nusipelno dvigubų aplodismentų.

 

„Laurent Mazzone“ aromatus rasite „Crème de la Crème” parduotuvėse Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Rygoje bei Taline.

susiję straipsniai

Rekomenduojame