Grožis

6 patarimai, kaip rūpintis nagais, kad jie būtų sveiki, stiprūs ir nelūžinėtų

Kad nagai būtų sveiki, vien estetinio manikiūro nepakaks, svarbu pasirūpinti ir higienos procedūromis bei organizmo sveikata.
Reading time 2 minutes
Lofficielmaroc.ma nuotr.

1. Po rankų prausimo visuomet naudokite kremą

Nagai yra 10 kartų porėtesni nei kūno oda, todėl jie greičiau lūžta ir išsausėja. Šaltas vanduo ir pastaruoju metu dažnai naudojami dezinfekciniai skysčiai sausina nagus ir skatina jų emalio pažeidimus. Todėl po kiekvieno rankų plovimo būtinai patepkite rankas maitinančiu kremu.

2. Nenulupkite nuo nagų ilagailio lako

Nors ilgalaikis gelinis lakas laikosi gana ilgai, anksčiau ar vėliau jis vis tiek pradeda trupėti. Nusivalyti tokį laką sudėtinga, o jei ketinate tai padaryti pati, labai svarbu jokiu būdu užkabinus kampelį lako nenulupti visos plokštelės. Tai padaryti kur kas paprasčiau, nei valyti laką specialiu valikliu ir dilde, tačiau lupdama visą lako plokštelę pažeisite nagą nuplėšdama jo viršutinį sluoksnį.

3. Tinkamai prižiūrėkite nagų odeles

Nepamirškite pasirūpinti nagų odelėmis. Nagui pakenksite mažiau, jei odeles ne karpysite, o tiesiog atstumsite. Kad šios neskilinėtų, reguliariai odeles drėkinkite ir maitinkite kremu ar specialiu aliejuku – labai svarbu neleisti odelėms išsausėti. Jeigu odelės linkusios sausėti, verčiau rinktis aparatinį higieninį manikiūrą.

4. Leiskite nagams pailsėti

Nors ilgalaikis manikiūras labai patogu, leiskite nagams kartais nuo jo pailsėti. Ypač nagams kenkia nuolatinis ilgalaikio gelinio lako nuėminėjimas. „Poilsio“ dienomis galite nagus lakuoti specialia stiprinančia ir maitinančia priemone, tokių rasite vaistinėse arba grožio salonuose.

5. Stebėkite, kad nepristigtų vitaminų

Nagai atspindi bendrą kūno sveikatą. Jei esate pavargusi, dažnai patiriate stresą ar trūksta vitaminų, nagai taps silpni, atsiras mažų baltų dėmelių, jie pradės skilinėti ir lūžinėti. Kad išvengtumėte nagų silpnėjimo, subalansuokite savo mitybą ir pasirūpinkite, kad maisto racione būtų pakankamai vitaminų ir naudingų maistinių medžiagų. Raskite veiklą, kuri padeda atsipalaiduoti ir atitrūkti nuo stresą keliančių minčių.

6. Mūvėkite apsaugines pirštines

Kai kurie buities darbai, pavyzdžiui, indų plovimas ar dulkių valymas specialiomis priemonėmis gali pakenkti tiek rankų odai, tiek nagams. Negrįžtamai nagus gali pažeisti stipresnės cheminės priemonės, kad taip nenutiktų, atlikdama namų ruošos darbus, visuomet mūvėkite apsaugines pirštines. Kartą per savaitę palepinkite rankas kauke, kuri padės atkurti drėgmę.

susiję straipsniai

Rekomenduojame