Grožis

5 patarimai, kaip šaltuoju metų laiku apsaugoti odą ir išlaikyti natūralų švytėjimą

Oda atspindi mūsų vidų. Žmogaus odos būklė priklauso nuo daugelio skirtingų veiksnių: gyvenimo būdo, odos priežiūros įpročių ar oro sąlygų. Šiuo metu, kai oras tampa vis šaltesnis, o poreikis pasirūpinti saugumu yra svarbiausias, tinkamai prižiūrėti savo odą ir išlaikyti jos natūralų švytėjimą įmanoma ir namuose. „Vichy Laboratoires“ kartu su dermatologais dalijasi naudingais patarimais, skirtais visiems odos tipams. Geriausią odos būklę padės išlaikyti kelios paprastos taisyklės.
Reading time 5 minutes
Ali Pazani / Unsplash nuotr.

Drėkinkite odą

Jei pastebite nors vieną iš šių požymių: veido odos išsausėjimą, sudirgimą, niežulį, padidėjusį jautrumą, paraudimą ar trūkinėjimą, gali reikšti, kad oda yra praradusi drėgmę. Odos drėgmę reikia kuo greičiau atkurti.

 

Drėkinimas prasideda ne tik naudojant tam skirtą kremą – ne mažiau svarbus ir valiklis. Specialistai rekomenduoja naudoti produktus, kurių nereikia nuskalauti vandeniu, pavyzdžiui, micelinį vandenį, losjoną ar valomąjį pienelį. Šie produktai ne tik geriau apsaugos odą nuo išsausėjimo, bet ir padės išlaikyti natūralų apsauginį sluoksnį, padės išvengti sudirgimo ir infekcijų rizikos.

 

Renkantis kremus, verta pasidomėti, ar juose yra veikliųjų medžiagų, kurios intensyviai drėkina ir apsaugo odą nuo sudirgimo. Sudėtyje ieškokite hialurono rūgšties, glicerino, natūralių augalinių ekstraktų ir aliejų, terminio vandens, keramidų. Tai pat rekomenduojame rinktis produktus su trumpesniu ingredientų sąrašu, taip sumažinant galimą odos sudirgimo riziką.

 

Jei oda sausa, rekomenduojama naudoti maitinančias, drėkinančias, raminančias ir sudirgimus mažinančias kaukes. Turint sausą odą, drėkinančias kaukes ypač verta naudoti dažniau nei įprasta, pavyzdžiui, 3–4 kartus per savaitę.

 

Šaltuoju metų laiku nepamirškite pasirūpinti ir lūpų oda. Lūpos neturi riebalinių liaukų, kurios natūraliai maitintų lūpų odos paviršių ir taip jas apsaugotų. Siekiant išvengti lūpų išsausėjimo, būtina iš anksto pasirūpinti jų intensyviu ir reguliariu drėkinimu, pavyzdžiui, pasitelkiant, drėkinamąjį lūpų balzamą.

 

Oz seyrek Autok / Unsplash nuotr.

Apsauginis kremas nuo saulės – ne tik vasarą

Nors jau atsisveikinome su vasara ir pasitikome rudenį, būtų klaidinga vadovautis mitu, kad apsauginis kremas nuo saulės turėtų būti naudojamas tik vasarą.

 

Rudenį ir žiemą mažėja tik UVB spindulių intensyvumas, o UVA spindulių, sukeliančių priešlaikinį odos senėjimą, intensyvumas išlieka toks pats aukštas. Norint apsaugoti odą nuo UVA spindulių poveikio, patariama naudoti SPF kremą ir šaltuoju metų laiku. Be to, šiandien SPF apsauga gali užtikrinti tiek tinkamai pasirinktas kremas, tiek purškiklis.

 

Pagerinkite odos būklę vienu prisilietimu

Veido odos priežiūrai svarbūs ne tik odos priežiūros produktai, bet ir tai, kaip juos naudojame ir kokia veikla užsiimame kiekvieną dieną. Siekiant išlaikyti geresnę odos būklę šaltuoju metų laiku, tepant kremą patariama intensyviau ir ilgiau pamasažuoti odą. Švelnus masažas suaktyvina veido odos kraujo apytaką.

 

Jeigu norite pagerinti sausos odos būklę, vietoje ilgų maudynių vonioje rinkitės dušą. Apskritai, kontrastinis dušas ir plaukiojimas šaltame vandenyje ne tik grūdina kūną, bet ir teigiamai veikia, pagerina odos išvaizdą.

1605265031602393 jay cee ooumcn6jsoq unsplash
Jay Cee / Unsplash nuotr.

Esame tai, ką valgome

Posakis, kad esame tai, ką valgome, yra ne iš piršto laužtas. Subalansuota mityba gali pagerinti mūsų sveikatą bei bendrą savijautą ir sumažinti odos išsausėjimą, kitus sudirgimus. Pavyzdžiui, kava sukelia kūno dehidrataciją, todėl oda gali išsausėti. Galbūt verta sumažinti per parą išgeriamų kavos puodelių skaičių? Ne mažiau svarbu sekti, kiek skysčių suvartojame kasdien, ir užtikrinti, kad organizmas gautų pakankamai vandens.

 

Jeigu norite pagerinti veido odos būklę, mitybos specialistai pataria į valgiaraštį įtraukti riebaluose tirpius vitaminus: A (yra morkose, moliūguose, raudonose uogose ir vaisiuose), E (yra žaliose salotose, riešutuose, avokaduose), D (yra lapinėse žaliose daržovėse), K (yra brokoliuose, žiediniuose kopūstuose), taip pat omega–3 ir omega–6 rūgštis. Patariama į mitybos racioną įtraukti ir vitamino C turinčių produktų (paprikų, kivių, citrusinių vaisių).

 

Atraskite savo odos stiprybę su „Skin Consult“

Dermatologai yra specialistai, į kuriuos žmonės kreipiasi pirmiausia, kai nori pagerinti savo odos būklę. Kol namuose tenka praleisti daugiau laiko nei anksčiau, su „Skin Consult“ dirbtinio intelekto programėle galite atlikti išsamią odos būklės analizę ir apžvelgti asmeniškai jums pritaikytą odos priežiūros rutiną.

Nemokamą programėlę „Skin Consult“ sukūrė „Vichy Laboratories“ – buvo sujungta 15-os metų dermatologinė patirtis, papildyta realybė ir dirbtinio intelekto technologijos, taip pat išanalizuota tūkstančiai veido nuotraukų. Šis sprendimas gimė siekiant padėti moterims suprasti, kaip bėgant metams keičiasi jų oda. Programėlė vos iš vienos asmenukės, kai veidas be akinių ir makiažo, nustato veido odos savybes atsižvelgdama į septynis pagrindinius senėjimo požymius ir pateikia atsakymus apie odos būklę, įvertina jos stipriąsias ir silpnąsias puses.

 

Išbandyti „Skin Consult” galima šiuo adresu: https://skinconsultbaltics.vichy.com/lt

susiję straipsniai

Rekomenduojame