Grožis

7 populiariausi odą sendinantys įpročiai

Yra nemažai įpročių, kurie turi milžinišką įtaką sveikatai ir grožiui, tačiau savo odą greičiausiai ir labiausiai sendinate šiais septyniais.
Reading time 3 minutes
Lindie Wilton / Unsplash nuotr.

1. Nenaudojate apsauginio kremo nuo saulės

Būdamos saulėje be apsauginio kremo darote milžinišką žalą savo odai ir gerokai paspartinate senėjimo procesus. Tai yra seniai įrodyta ir neginčytina tiesa, todėl kremai su SPF turėtų būti ne atostogų prie jūros atributas, o privaloma kasdienės jūsų odos priežiūros procedūros dalis.

2. Nuolat stresuojate

Stresas yra antras svarbus odos senėjimą lemiantis veiksnys. Stresas išdžiovina odą, pažeidžia apsauginį jos barjerą, skatina spuogų ir raukšlių atsiradimą. Ilgai stresuojant oda praranda gyvybingumą, elastingumą ir atsparumą, todėl venkite stresinių situacijų ir žmonių, linkusių kelti įtampą. Jei streso išvengti nepavyksta, keiskite savo požiūrį ir reakcijas į problemas ir skirkite sau pakankamai dėmesio bei laiko atsigauti.

3. Valgote bevertį maistą

Perdirbtas maistas, kuriame gausu cukraus ir druskos, riebūs maisto produktai, gaminami su prisotintais riebalais, transriebalais ir hidrintu aliejumi, paprastieji angliavandeniai, grėsmingi konservantai ir dažai, besislepiantys beverčiame maiste, be abejonės, kenkia ne tik sveikatai, bet ir odos grožiui, todėl, norėdamos nepasenti anksčiau laiko, valgykite kuo daugiau neapdoroto, žalio, organiško maisto: daržovių, vaisių, uogų. Venkite kofeino, cukraus, druskos, produktų, turinčių aukštą glikemijos indeksą, kepto maisto, maisto su mielėmis, pieno produktų ir kito abejotinos vertės maisto.

4. Nepakankamai išsimiegate

Grožio miegas – ne tik sparnuota frazė. Trūkstant miego, oda praranda skaistumą, elastingumą ir galimybę tinkamai atsinaujinti. Vieną naktį neišsimiegojus, žinoma, nieko nenutiks, tačiau dėl chroniško miego trūkumo oda greitai ima atrodyti pavargusi ir bespalvė, o paakiai patamsėję ir paburkę. Taigi stenkitės eiti miegoti apie 22 val., miegokite ant nugaros, minkštesnės pagalvės, apvilktos baltos spalvos šilkiniu užvalkalu.

5. Turite žalingų įpročių

Alkoholis išplauna maistines medžiagas, akivaizdžiai dehidratuoja odą ir gali pa-skatinti kai kurių odos ligų (rožinės, aknės) proveržius. Cigaretės – eikvoja vitaminą C – svarbiausią organizmo antioksidantą ir skatina odos senėjimą ne ką mažiau nei ultravioletiniai spinduliai, taigi kovokite ne su senėjimu, o su žalingais įpročiais ir organizmas atsidėkos ne tik puikia sveikata, bet ir skaisčia, glotnia ir jaunatviška oda

6. Naudojate netinkamus kosmetikos produktus

Prižiūrėti odą turėtų būti taip pat įprasta kaip ir dantis: kasdien ir be kompromisų. Gera odos priežiūra ir tinkamai parinkti kosmetikos produktai padeda išvengti odos problemų, ilgiau išlaikyti sveiką, jaunatvišką jos išvaizdą ir išvengti agresyvių invazinių procedūrų.

7. Nesimankštinate

Mankšta suintensyvina kraujo apykaitą ir jo pritekėjimą į odą, o tai reiškia, jog mankštinantis oda gauna ir daugiau deguonies bei maistingų medžiagų. Be to, tvirtėja ir stiprėja raumenys, kurie taip pat yra neatskiriami stangrios odos ir jaunatviškos išvaizdos stebukladariai. Tiesa, specialistų teigimu, pernelyg intensyvus sportas ne mažina, o sukelia stresą ir kuria laisvuosius radikalus, todėl, kad nepakenktum odai, sportuoti jie pataria saikingai ir atsargiai.

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame