Grožis

Garsenybių makiažo meistrė Ch.Tilbury: mane visada žavėjo makiažas ir galingos moterys

Britų vizažistė Charlotte Tilbury, nuo mažumės besisukusi menininkų ir mados pasaulyje, savo grožio produktais nepaliauja užkariauti vis daugiau pasaulio.
Reading time 4 minutes
Jasono Lloydo Evanso nuotr.

Kaip užsikrėtėte aistra daryti makiažą?

 

Vaikystę ir paauglystę praleidau Ibisoje. Mano tėvas – menininkas, o mama dirbo su daugybe prabangių prekės ženklų. Jie buvo labai bohemiški, tad mane visuomet supo kūrybingi žmonės: dailininkai, aktoriai, muzikantai. Galėjau bendrauti su to meto garsenybėmis: grupės „Rolling Stones“ nariais ar „Queen“ būgnininku Rogeriu Tayloru, kurį mano tėvas puikiai pažinojo. Toks mane supęs pasaulis stimuliavo, įkvėpė ir padėjo susikurti asmeninę grožio viziją. Nuo pat vaikystės mane žavėjo makiažas ir su juo susijusios galingos moterys.

 

Po daugybės metų, praleistų užkulisiuose, kai dirbote kitiems kosmetikos ženklams, nusprendėte įkurti savo įmonę?

 

Makiažo meistrės karjerą pradėjau labai anksti, tai darau jau beveik 27 metus. Bendradarbiavau kaip kūrybos vadovė su tokiais vardais kaip Helena Rubinstein ir Tom Ford, o 2013 metais supratau, kad pats laikas įkurti nuosavą ženklą. Mano kelias labai įvairus, perpratau visas makiažo vingrybes. Dirbau ir didiesiems žurnalams, ir kolekcijų pristatymuose, ir su raudonojo kilimo žvaigždė

Esate minima tarp nepakeičiamų kino apdovanojimų makiažo meistrų – nuo Kanų iki „Auksinių gaublių“ bei „Oskarų“. Kaip įsitvirtinote Holivude?

 

Visada palaikiau išskirtinius ryšius su garsenybėmis. Akimirksniu suprantu, kas labiausiai joms tinka, manau, būtent tai jos labai vertina. Mano darbo išskirtinumas – švytinti oda, todėl taip išpopuliarėjo mano kremas „Magic Cream“. Spindinti oda – pagrindinis nuostabaus makiažo elementas.

 

Manau, kad mano kūrybos laisvę lemia tai, jog visada nardžiau tarp įvairių pasaulių, bet niekada nieko neaukojau. Raudonasis kilimas niekada netrukdė man kurti nuostabius makiažus Jean Paul Gaultier ar Alexander McQueen kolekcijoms.

 

Kas tapo didžiausiais įkvėpimais kuriant produktų liniją?

 

Pirmiausia – Ibisa. Atiduodu pagarbą šiai salai, kurią tiesiog dievinu. Ant kai kurių produktų pakuočių pavaizduota šios salos deivė Tanit. Pasitelkiau ir salos molį, jo yra kaukėje „Goddess Skin Clay Mask“. Ibisoje išmokau atrasti geriausias jo savybes. Saloje eidavome rinkti purvo į S’Espalmador paplūdimį, iš jo gamindavome namines grožio ir medicinos priemones. O skaistalų pieštukus „Beach Sticks“ pavadinau savo pamėgtų salos vietų Es Vedra ir Las Salinas vardais.

Kas paskatino išplėsti produktų gamą iki odos priežiūros priemonių?

 

Labai svarbu suprasti makiažo visumą. Pavykęs makiažo pagrindas – sveika ir švytinti oda. Mane labai žavi ir naujausios technologijos. Mano pradinis noras – SPA centrų paslaugas perkelti į asmeninius vonios kambarius. Juk per užterštą gyvenimą lekiame 200 kilometrų per valandą greičiu. Tad sukūriau produktus, kurie leistų užtektinai pasirūpinti oda ir be estetinės medicinos specialistų pagalbos.

 

Kaip atsirado vienas jūsų bestselerių – „Charlotte’s Magic Cream“?

 

Padėjo užkulisiuose įgyta patirtis. Buvo iššūkis nuo klimato juostų skirtumo, nepakeliamo mados savaičių ritmo išvargintai manekenių odai suteikti spindesio. Sukurti sveiką ir gaivų įvaizdį – tikras iššūkis! Tad sumaniau sukurti daugeliui odos tipų veiksmingą kremą, kuris atgaivina, suteikia skaistumo ir spindesio. Iš pradžių juo naudojosi tik mano pažįstami modeliai ir menininkai, o paskui tai tapo tikru virusu. Neįtikėtina sėkmė.

Vizažo meistrus šiais laikais šlovina „Youtube“ ir „Instagram“ karta. Ką manote apie skaitmeninę revoliuciją?

 

Man tai tiesiog dar vienas būdas bendrauti su savo klientais, beje, labai žaismingas ir tiesioginis. Man ir toliau labai patinka žurnalai bei laikraščiai, visada juos kolekcionavau. Tačiau socialiniai tinklai leidžia neįtikėtinai veiksmingai ir tiksliai komunikuoti apie prekės ženklo naujoves. Be to, tai didelis įkvėpimo šaltinis, leidžiantis vos keliais spustelėjimais neatitrūkti nuo viso pasaulio tendencijų.

 

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame