Grožis

Ypatingas lūpdažis, keičiantis gyvenimus

„Viva Glam“ kampanija, kovojanti su ŽIV ir AIDS infekcijomis, švenčia 25 metų sukaktį, šia proga kompanijos atstovai pristatė naujus kampanijos tikslus bei misiją.
Reading time 3 minutes

Tarptautinės kosmetikos kompanijos „M·A·C Cosmetics" sukurta „Viva Glam" kampanija nuo šiol ne tik kovos su ŽIV bei AIDS infekcijomis, bet ir rems didžiausioje rizikos grupėje esančias socialines grupes: merginas, moteris, gėjų, lesbiečių, biseksualų ir transseksualų bendruomenes. 

 

„M·A·C Cosmetics" sukūrė „Viva Glam" lūpų blizgį, kurio šimtaprocentinė pardavimo kaina yra skiriama nukentėjusiems nuo ŽIV ir AIDS paremti. Kampanijos pavadinimas sudarytas iš dviejų žodžių: gyvenimas ir, žinoma, glamūras. „M·A·C" įkūrėjai Frank Angelo ir Frank Toskan nusprendė naudoti lūpdažį kaip paramos rinkimo įrankį, nes būtent ryškiai padažytos lūpos įkūnija drąsų požiūrį ir pokyčių ryžtą.


 
Per ilgus kampanijos gyvavimo metus prie kampanijos prisidėjo tokios pasaulinės lygio žvaigždės kaip Lady Gaga, Rihanna, Sia, Miley Cyrus, Elton John ir daugelis kitų. Šiemet kampanijos veidu tapo žymioji kanadiečių kilmės manekenė Winnie Harlow.

„Ši kampanija  yra „M·A·C Cosmetics"  širdis ir siela, apibūdinanti bendrovės požiūrį į gyvenimo džiaugsmą. Viskas prasidėjo nuo vieno lūpdažio ir aiškią viziją turinčio tikslo – įveikti ŽIV bei AIDS ir padaryti pasaulį gražesne vieta gyventi. 25 metų sukaktis – tai ne tik gražus skaičius, šis skaičius įkūnija 25 pasaulines kampanijas, 28 pasaulinio lygio garsenybes prisijungusias prie mūsų komandos ir daugiau nei 500 milijonų dolerių, surinktų per šiuos metus, tam, kad ŽIV ir AIDS aukų skaičius ženkliai sumažėtų. Šis skaičius taip pat įprasmina mūsų darbuotojų bei partnerių atsidavimą bei darbą. Kartu mes įgyvendinome tokius pokyčius, apie kuriuos negalėjome net pasvajoti įkurdami šią kampaniją," – džiaugiasi Johnas Demsey,  „Viva Glam" vadovas.

Šiandien ŽIV epidemija nebeatrodo taip, kaip 1994 metais, kai pasirodė pirmoji „Viva Glam" kampanija: žmonių, mirštančių nuo ŽIV skaičius sumažėjo net 50 procentų, daugiau nei 21,7 milijonai žmonių turi prieigą prie jiems reikalingų medikamentų, o ŽIV susirgimo atvejų pasaulyje sumažėjo 47%. 

 

Kampanijos viceprezidentė Nancy Mahon komentuoja pasikeitusią rinkos situaciją ir pristato naujus kampanijos tikslus: „Nuo 1984 metų mūsų įmonė kartu su nuostabių menininkų bendruomenė meta iššūkį nusistovėjusioms normoms ir lyčių diskriminacijai. Šiuo metu mes jau galime atlikti tyrimus bei taikyti reikiamą gydymą nuo AIDS. Todėl dabar turime sutelkti dėmesį į nelygybę bei išankstines nuostatas, kurios atgraso moteris, merginas ar seksualinių mažumų atstovus kreiptis į specialistus ir gydytis. Mes prisitaikome prie besikeičiančios visuomenės ir jos poreikių, todėl 2019 metais plėtojame savo misiją ir imamės veiksmų, kurie padės sunaikinti ŽIV ir AIDS infekcijas".

Įsigijus „Viva Glam" lūpų dažus, visa jūsų sumokėta suma bus paaukota organizacijoms, palaikančioms visų amžių, rasių ir lyties žmonių sveikatą bei teises. Naujieji 25-ojo jubiliejaus proga sukurti specialaus leidimo matiniai rusvai raudono atspalvio Viva Glam lūpų dažai prekyboje pasirodys nuo gegužės 1d.

Prekės ženklo nuotr.

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame