Gyvenimo būdas

Tarptautinis žurnalas „L'Officiel“ pristato naują socialinį projektą

Tarptautinis žurnalas „L'Officiel“ praneša apie "Sharing Fund" - naujai pradėtą ir įsteigtą įmonių socialinės atsakomybės fondą. Jo tikslas - skatinti socialines iniciatyvas ir nesiekiant pelno reklamuoti savo partnerių prekės ženklus naudojantis „L'Officiel“ pasauliniu žiniasklaidos tinklu.
Reading time 50 seconds

Tarptautinis žurnalas „L'Officiel“ įsipareigojo per dvejus metus skirti reklamos ir informacinės sklaidos už 60 milijonų eurų savo partneriams, kurie pasirinko bendradarbiauti su įvairiomis socialinėmis organizacijomis. Tai ne tik straipsniai spaudoje, bet ir pasauliniame „L'Officiel“ portalų tinkle, žinutės socialiniuose tinkluose ir kita galima sklaida.

 

„L'Officiel Sharing Fund“ dalis – speciali informacinė skaitmeninio turinio platforma, kurioje bus viešinamas turinys, susijęs su socialine veikla ir pasaulio gerovės kūrimu, skirtas edukuoti vartotojus ir skaitytojus. Pasaulinis žiniasklaidos tinklas yra vertinga dovana organizacijoms, siekiančioms padėti mūsų aplinkai, spręsti skurdo ir lygybės klausimus.

 

Pasak „L'Officiel“ generalinio direktoriaus Benjamino Eymero, džiugu, kad žiniasklaida gali prisidėti prie gerų darbų skatinimo, suvienyti organizacijas, prabangos prekių ženklus ir partnerius.

susiję straipsniai

Rekomenduojame