Gyvenimo būdas

Moliūgų sėklos - stebuklingu vadinamas supermaistas, kurį ypač verta įtraukti į mitybą

Papildykite savo maisto racioną supermaistu. Pradėti siūlome nuo naudingųjų moliūgų sėklų.
Reading time 2 minutes

Moliūgų sėklos - puikus vitaminų, mineralų ir maistinių medžiagų šaltinis, dėl savo aukštos maistinės vertės jos yra itin naudingos organizmui. Veikiausiai nežinojote, tačiau šios sėklos padeda gydyti šlapimo takų sutrikimus. Štai 7 dalykai, kodėl verta praturtinti mitybą moliūgų sėklomis.

1. Maistinė vertė

100 g moliūgų sėklų yra itin daug vitaminų ir mineralų: kalcio, geležies, magnio, kalio, fosforo, natrio, cinko, vitamino C, vitamino B2 ... Žinoma, per dieną pakaktų kur kas mažesnio sėklų kiekio, jos puikiai tinka pagardinti salotoms ar kitiems patiekalams.

2. Antioksidantai

Didelis vitaminų kiekis sėklose taip pat suteikia antioksidacinį poveikį, užkertantį kelią daugeliui ligų.

3. Tam tikrų rūšių vėžio prevencija

Tyrimai rodo, kad reguliarus moliūgų sėklų vartojimas yra susijęs su mažesne skrandžio, krūties, plaučių, prostatos ir storosios žarnos vėžio rizika.

4. Magnio šaltinis

100 g moliūgo sėklų yra 100% magnio dienos normos. Šiose sėklose esančios medžiagos padeda kovoti su nuovargiu, nerimu, stresu ar priešmenstruaciniais skausmais. 

5. Gausu skaidulų

Moliūgų sėklos - puikus skaidulų šaltinis, pavyzdžiui, 100 g sėklų yra 18 g skaidulų. O kaip žinote, skaidulos yra itin svarbios sveikam virškinimui palaikyti.

6. Turi diuretikų savybių

Moliūgų sėklos yra veiksminga priemonė nuo įvairių šlapimo pūslės sutrikimų ir  padeda išvengti šlapimo takų infekcijų.

7. Padeda miegoti

Moliūgų sėklose yra triptofano, amino rūgščių, galinčių padėti pagerinti miegą. Todėl jei naktimis dažnai prabundate, sunkiai užmiegate ar jaučiate ilgai kankinantį nerimą, pabandykite mitybos racioną papildyti naudingosiomis sėklomis.

susiję straipsniai

Rekomenduojame