Karantinas

3 klaidos, dėl kurių mankštinantis nepavyksta pasiekti rezultatų

Sveikiausias laisvalaikio praleidimo būdas yra mankšta, tačiau kaip tinkamai nusibrėžti sau tikslus, kad neprarastumėte motyvacijos?
Reading time 2 minutes

Siaučiant virusui kiekvienas randa savo būdą, kaip išlikti aktyviam. Vieni renkasi mankštą namuose, žiūrėdami treniruočių įrašus „YouTube“, instagrame ar naudodamiesi išmaniosiomis sporto programėlėmis. Kiti eina pabėgioti į mišką arba renkasi kitokį sportą gryname ore. Kad ir kokį būdą pasirinktumėte, svarbu neprarasti džiaugsmo judėti ir nenusibrėžti pernelyg nerealių tikslų, dėl kurių prarastumėte motyvaciją mankštintis.

 

Štai klaidos, kurias dažnai darome išsikeldami klaidingus sportinių pasiekimų tikslus:

 

1. Nelyginkite savęs su kitais socialinėje erdvėje

 

Nors pastaruoju metu instagrame ar kituose socialiniuose tinkluose mankštinimosi pamokų ir nuotraukų, susijusių su treniruočių pasiekimais, sparčiai daugėja, nesivaikykite jų aklai. Išmokite atsirinkti tai, kas tikrai yra naudinga. Socialinė erdvė neretai formuoja iškreiptą „tobulo“ kūno įvaizdį, kuris užvaldo mintis ir tampa nerealia siekiamybe – juk galybė nuotraukų yra gerokai padailintos specialiomis programomis. Vaizdo įrašai, kuriuose demonstruojamos treniruotės, irgi gali suklaidinti – nesilyginkite su juose atliekančiais pratimus. Neretai šie žmonės yra profesionalūs treneriai, kuriems sportas yra gyvenimo būdas, jie treniruojasi kasdien ir tikrai ne po pusvalandį, galiausiai iš to uždirba duoną. Svarbiausia tinkamai pasinaudoti jų patarimais, pasimokyti pratimų, tačiau jokiu būdu nereikia savęs lyginti su kitais. Jūsų kūnas yra unikalus ir jį tobulinate savo tempu.

 

2. Nesitikėkite rezultatų sulaukti akimirksniu
 

Kad kūnas sutvirtėtų, reikia laiko. Kalbame ne apie savaitę, o mėnesius reguliaraus darbo. Pripraskite mankštintis kasdien, išsirinkite treniruotes, kurias daryti jums būtų malonu. Supraskite, kad iš pradžių lengva nebus, tačiau pasistengti tikrai verta. Pamažu į treniruotę įtraukite daugiau sudėtingesnių pratimų, ilginkite treniruotės laiką ir vertinkite savo mažus pokyčius. Rezultatai – tai ne tik pasikeitusios kūno linijos, bet ir geresnė nuotaika ar spartesnė medžiagų apykaita.

 

3. Nesmerkite savęs

 

Negalima pradėti sportuoti nekenčiant savo kūno – tokios treniruotės vargins ne tik fiziškai, bet ir emociškai. Pirmas žingsnis efektyvių treniruočių link yra ne savęs smerkimas, o šypsena. Stebėkite savo kūną, kokie pratimai pavyksta, kokius atlikti sunkiau, pasidomėkite, kokie naudingiausi ir visuomet po treniruotės save pagirkite.

susiję straipsniai

Rekomenduojame