Gyvenimo būdas

Populiariausi logotipai nuo šiol pritaikyti karantinui

Šiomis dienomis, kai socialinė izoliacija visiems yra itin svarbi, prekės ženklai solidarizuojasi atnaujintais logotipais.
Reading time 1 minutes

Karantino laikotarpiu pasaulis ragina likti namuose, išlaikyti socialinį atstumą, nepažeisti saviizoliacijos, saugoti ne tik savo, bet ir kitų sveikatą. Socialinėse erdvėse grotažymė #stayhome ypač išpopuliarėjo ir patraukė daugybės garsių mados namų bei prekių ženklų dėmesį. Daug gamintojų ir paslaugų tiekėjų prisitaikė prie karantino laikotarpio - jeigu anksčiau to nedarė, dabar siūlo prekes ar paslaugas užsisakyti nuotoliniu būdu. Galingieji rinkos žaidėjai taip pat siunčia svarbos likti namuose žinutę. Niujorko Times aikštėje vieną reklaminių stendų nušvietė raudona „Coca Cola“ reklama su šūkiu „Šiandien būti atskirai yra geriausias būdas būti kartu“. Likti namuose skatina ir populiarioji „Ikea“, sukūrusi specialią pasilikimo namuose instrukciją.


 

Žvilgtelėkite į garsių prekių ženklų #stayhome raginimus:

Tačiau tai dar ne viskas. Slovėnų grafikos dizaineris Jure Tovrljanas skyrė laiko improvizacijoms ir perkūrė garsių ženklų ir organiozavijų logotipus, pritaikęs juos karantino laikotarpiui. Savo kūryba menininkas norėjo atkreipti dėmesį, kaip svarbu būti vieningiems ir paisyti socialinio atstumo.

susiję straipsniai

Rekomenduojame