Garsenybių batelių dizainerė, išstumianti garsiuosius „louboutinus“
Prekės ženklas „Amina Muaddi“, batelių pasaulyje atpažįstamas išskirtiniu grakščiai platėjančiu kulnu, Manolo Blahniko stiliaus segėmis, blizgesio gausa ir plastiko medžiagomis, tarsi brėžia naujus mados standartus ir pamažu iš populairiausiųjų sąrašo išstumia tikrus avalynės meistrystės grandus. To įrodymas? Vis daugiau garsenybių ir ant raudonojo kilimo, ir gatvėje avi ne raudonpadžius Christiano Louboutino aukštakulnius, o būtent Aminos batelius.






Savo prekės ženklą Amina pradėjo prieš kelis metus, anksčiau yra bendradabiavusi su „Alexandre Vauthier“, tačiau sėkmę jai atnešė ne šie mados namai, o garsiosios A. Muaddi draugės. Tarp jų - DJ Fiona Zanetti, modelis Caroline Daur, dizainerės Gilda Ambrosio ir Giorgia Tordini. Patekusi į platesnius vandenis, Amina savo bateliais užbūrė ir tokias garsenybes kaip Rihanna, Dua Lipa, Kendall Jenner, Chiara Ferragni, Mariah Carey, Winnie Harlow, Gigi Hadid, Kylie Jenner...
Pati Amina irgi yra puikus savo kuriamos avalynės modelis – stulbinanti gražuolė instagramo paskyroje mielai dalijasi ne tik batelių nuotraukomis, bet ir pačios įvaizdžiu, o turi ji daugiau nei 360 tūkst. sekėjų.
Šių metų vasarį pasaulinė mados ženklų paieškos platforma „Lyst“ šiandieniniais geidžiamiausiais bateliais titulavo būtent Aminos kuriamą avalynę, o tiksliau – aukštakulnes basutes. Taip neįtikėtinas pasiekimas prekės ženklui, kuris buvo įkurtas tik 2018 m. rugpjūtį.
Amina Muaddi