Mada

#ARIVENCHY: naujasis „Givenchy“ veidas A.Grande pristato pirmąją rudens kampaniją

Dainininkė Ariana Grande tapo naujosios „Givenchy“ 2019 m. rudens kolekcijos reklamos kampanijos veidu.
Reading time 1 minutes

Ariana Grande tęsia dar pavasarį pradėtą bendradarbiavimą su prancūzų mados namais „Givenchy“. Šių metų gegužę dainininkė persikūnijo į modernią „Pusryčiai pas Tifani“ heroję, kurią 1961 m. suvaidino aktorė ir mados namų „Givenchy“ įkūrėjo Huberto De Givenchy mūza Audrey Hepburn. Tąkart kino juostoje Audrey vilkėta elegantiška juoda „Givenchy“ suknelė tapo mados legenda, šį rūbą net ir po beveik 60 metų nesiliauja perkurti daugybė dizainerių. Tad nenuostabu, kad paskelbus žinią, jog Ariana tampa „Givenchy“ veidu, atlikėjai buvo parinktas būtent iš legendinio filmo pasiskolintas įvaizdis.

1563289289071688 10 audrey hepburn ariana grande.w700.h700.2x
„Givenchy“, Shutterstock nuotr.

Šį kartą A. Grande matome jau naujoje „Givenchy“ 2019 m. rudens kolekcijos reklamos kampanijoje. Čia dainininkė kuria jaunos, modernios ir elegancijai neabejingos moters portretą.

 

Vienoje nuotraukoje ji vilki dramatišką vakarinę palaidinę pūstomis rankovėmis ir atvirais pečiais, kitoje – sodrų žalią skulptūriško silueto kostiumėlį, prie kurio priderinta 2019-2020 m. rudens ir žiemos kolekcijoje pristatyta „Eden“ modelio rankinė. Trečiasis įvaizdis – gėlėta plisuoto audinio palaidinė ir klasikinį stilių kuriantys perlų auskarai.

1563289289391250 arivenchy 2 1563289289674861 arivenchy 3
1563347585644361 cvccc1563347472875764 maison fw19 arivenchy desktop slider image3
Mados namų „Givenchy“ nuotr.

Šiam Arianos ir „Givenchy“ bendradarbiavimui suteiktas ir jaunesnių klientų dėmesį traukiantis pavadinimas #ARIVENCHY.

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame