Mada

BURBERRY ruduo: klasikiniai britiško stiliaus kodai ir naujosios „it bag“

„Burberry“ pristato 2020 m. rudens ir žiemos kampaniją.
Reading time 9 minutes

„Burberry“ pristato 2020 m. rudens – žiemos reklaminę kampaniją, įprasminančią šių prabangios mados namų tyrinėjimų paveldą. Kampaniją režisavo ir jos istoriją kūrė mados namų vyriausiasis kūrybos vadovas Riccardo Tisci. Kvapą gniaužiančio kraštovaizdžio fone sukurta kampanija pasakoja apie atradimų dvasią, įskiepytą dar mados namų įkūrėjo Thomas Burberry, kadaise sukūrusio gabardiną, kad vilkintieji iš šio audinio siūtus drabužius galėtų tyrinėti aplinkinį pasaulį ir leistis į nežinomybės kupiną kelionę. Šių dienų laikams adaptuota kampanija žaidžia laisvės ir eskapizmo idėjomis – permąstant praeities prisiminimus ir nusakant ateities įvykius.

1600937426120866 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry   danko steiner main campaign images 003
1600937436241123 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry   danko steiner main campaign images 005

„Ši kampanija kalba apie prisiminimus ir refleksijas. Kolekciją įkvėpė pabėgimas ir laisvė. Pastaruoju metu daug mąsčiau apie savo prisiminimus ir tai, kad vėl jaučiuosi gamtos dalimi, tai tarsi kelionė – sapnas kitame laike ir kitoje erdvėje. Pasirinkome dviprasmę lokaciją – rodos, tai gali būti bet kur, kaip ir sapne, kai gali pakreipti savo kelionę taip, kaip tau to norisi. Gali rinktis senus, gerai žinomus prisiminimus arba leistis į nuotykį ir atrasti naujų, jaudinančių. Sunkvežimio atspindžiai skatina refleksijas: kontrastingos grubios ir galingos sunkvežimio energijos detalės prieš ramų supančios gamtos grožį; modernumo įtampa“, - sako Riccardo Tisci, vyriausiasis kūrybos vadovas.

1600937465183894 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry   danko steiner main campaign images 007

Moteriška ir vyriška kolekcija tęsia turtingo „Burberry“ paveldo ir esminių simbolių kelionę – nuo „Burberry“ smėlio spalvų paletės ir lietpalčių iki klasikinių kostiumų ir vilnos paltų, sugretinamų su naujais, moderniais siluetais, raštais ir audiniais. Kolekcijoje – masyvios „Pocket Bags“ rankinės ir nauja rankinė „Olympia“. Reklaminei kampanijai Riccardo Tisci subūrė tikrų talentų komandą, joje: režisierius Eli Linnetz Russell, fotografas Danko Steiner, stilistė Ana Steiner, „Burberry“ grožio vadovė Isamaya Ffrench ir plaukų stilistas Gary Gill. Kampanijos veidai – modeliai Mariacarla Boscono, Sora Choi, Maty Fall Diba, Ben Gibson, Tara Halliwell, Izaak Theo ir Mona Tougaard. Garso takeliu pasirinktas kompozitoriaus Phillip Glass kūrinys „Four Movements for Two Pianos“, atliekamas žymių pianisčių, seserų Katia ir Marielle Labèque, atlikusių šį kūrinį gyvai per vasarį surengtą „Burberry“ 2020 m. rudens – žiemos kolekcijos pristatymą.

1600937526880997 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry   danko steiner main campaign images 006

Eli Linnetz Russell, režisierius

„Dirbti su „Burberry“ buvo svajonės išsipildymas. „Burberry“ išsiskiria itin ryškiu identitetu ir istorija, tad buvo smagu žaisti šiais aspektais pridedant savo paties braižo, tačiau išlaikant pagarbą ženklui ir vertybėms, kurias jis aukština. Jei svajoji dirbti madoje – svajoji dirbti su Riccardo, tad man buvo didelė garbė, kai jis paprašė prisidėti prie šio projekto. Dirbdamas su šia kampanija jis turėjo labai aiškią viziją, tai iš dalies palengvino mano kaip režisieriaus darbą, kita vertus, užduotis tapo dar sunkesnė. Vienaip ar kitaip, dėl to šis filmas toks ypatingas ir unikalus! Gyvenimas ant jūros kranto ir buvimas gamtoje įkvepia visa, ką aš darau, ir kiekvieną mano pasirinkimą. Tai tapo ir svarbia šios kampanijos dalimi. Tai kasdienė kova tarp gamtos ir išgyvenimo, instinktai prieš tobulėjimą, ir retorinė diskusija, kaip sugrįžti į gamtą ir pasveikti.“

1600937552218796 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry   danko steiner main campaign images 008

Danko Steiner, fotografas

„Jaučiu labai artimą ryšį su gamta ir mėgstu fotografuoti po atviru dangumi. Gamta mane visada stebina savo šviesa ir spalvomis, kurios nuolat kinta. Kad ir koks bebūtų iššūkis, visada geriau jau nusileisti gamtai ir jos taisyklėms. Taip pat ir dirbant su Riccardo (o man tai labai patinka ir visada būna be galo smagu ir netikėta) – pradėję karalienės Viktorijos laikų erdvėje Londone, kur jis pristatė šią gražią „Burberry“ kolekciją, galiausiai kelionę baigėme viršukalnėse kurdami reklaminę kampaniją. Buvo nuostabu dirbti gaiviame ore, apsuptiems pačios įspūdingiausios ir galingiausios gamtos, visa tai patirti kartu su draugais ir kolegomis. Tai buvo labai reikalingas priešnuodis po ilgų karantino mėnesių ir tiesiog tobula aplinka „Burberry“ 2020 m. rudens – žiemos kolekcijai.“

1600937580502001 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry   danko steiner main campaign images 001

Ana Steiner, stilistė

„Gamtoje aš visada atrandu tiek daug grožio ir džiaugsmo, o ypač pastaraisiais beprecedenčiais metais tą malonumą jaučiau dar labiau nei bet kada. Riccardo man labiausiai patinka tuo, kad jis visuomet vienu žingsniu priekyje, tiek kurdamas drabužių dizainą, tiek naujas idėjas, tad nieko keisto, kad šiai emocingai kolekcijai įprasminti jis pasirinko gamtą. Kelionė priminė linksmą draugų susitikimą po visų ilgų izoliacijos mėnesių ir man labai patiko matyti visus tuos žmones gražiausių kalnų viršūnėje.“

1600937672397632 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry behind the scenes images 0021600937672413589 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry behind the scenes images 003
1600938219222326 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry behind the scenes images 0141600938224851276 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry behind the scenes images 024

Isamaya Ffrench, „Burberry“ grožio vadovė

„Man patinka būti lauke, gamtoje stengiuosi praleisti kuo daugiau laiko. Tai suteikia galimybę pagalvoti. Persisotinimas vaizdais, žmonėmis ir reklamomis žlugdo kūrybiškumą. Man kūrybiniame darbe labai svarbu skirtingi įkvėpimo šaltiniai, taip pat ir tyla. Stebėti, kaip modeliai prisirišę prie veidrodinio „Burberry“ sunkvežimio keliauja pačiomis gražiausiomis vietovėmis, buvo tiesiog nepamirštama patirtis.“

1600937701912480 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry   danko steiner main campaign images 009

Gary Gill, plaukų stilistas

„Mane visada labai įkvepia gamta; ji nuramina ir išgrynina mintis, padeda darbe būti kūrybingesniam. Šiai kampanijai parinkta aplinka ir peizažas buvo neįtikėtini. Visada puiku dirbti su Riccardo, jo kuriami drabužiai yra naujoviški, o kuriant šią kampaniją jam buvo be galo svarbi kiekviena smulkmena, gerbiu ir žaviuosi šiuo jo bruožu.“

1600937734270852 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry behind the scenes images 0131600937738740992 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry behind the scenes images 016

Mariacarla Boscono

Riccardo man visada buvo neišsenkantis įkvėpimo šaltinis. Kelis dešimtmečius buvo garbė iš arti stebėti, kaip jis interpretuoja madą ir kaip jam visada pavyksta sukurti tokią prasmingą žinutę. Riccardo drabužiai, kolekcijos ir mada yra įrankiai nusiųsti žinutę, išreikšti mintį. Tai – menas. Atrasti naujas vietas, keliauti toli ar netoli namų man yra tikras džiaugsmas, kaip ir nuolat jausti ryšį su žeme – grįžti, kad pajustum Motinos Gamtos galią, patirtum tą didelę meilę ir gerbtum tobulybę, kurią ji mums kasdien dovanoja.“

1600937789233074 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry behind the scenes images 025

Sora Choi

„Gamta mane įkvepia išreikšti jausmus. Baimė ir didybė. „Burberry“ kampanijos filmavimas važiuojant sunkvežimiu nuostabios gamtos apsuptyje buvo jaudinanti patirtis ir emociškai atpalaidavo. Norėčiau tai pakartoti! Riccardo yra tikras revoliucionierius, o jo kampanija – tobulas to pavyzdys.“

1600937834425030 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry behind the scenes images 030

Maty Fall Diba

„Man tai buvo antras kartas dirbant su Riccardo, per pirmąjį žengiau „Burberry“ podiumu per kolekcijos pristatymą vasario mėnesį, ir man be galo patiko. Jis turi puikių idėjų, o kampanija buvo tiesiog fenomenali. Man patinka atrasti naujas vietas – nors dažniausiai jose pasiklystu... – nuostabu atrasti dalykus, kurių mažiausiai tikiesi.“

1600937933753473 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry behind the scenes images 019

Ben Gibson

„Dirbti su Riccardo buvo puiki patirtis. Jis akivaizdžiai labai atsidavęs savo darbui, o jo kūrybingumas įkvepia visus, kurie dirba kartu. Jaučiu, kad didelė kampanijos dalis buvo įkvėpta gamtos ir mus supančio pasaulio, o mane įkvėpė galimybė atrasti bendrystę tarp mados ir mus supančios gamtos grožio.“

1600937999636815 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry behind the scenes images 005

Tara Haliwell

„Pirmą kartą dirbti su „Burberry“ kampanija man buvo svajonės išsipildymas, visi modeliai ir „Burberry“ komanda buvo nuostabūs – geresnio laiko negalėjau net įsivaizduoti. Pirmąją dieną mes važiavome į kalnus apžiūrėti filmavimo vietos. Nesu buvusi tokioje gražioje vietoje, mes visi tiesiog netekome amo. Užaugau Britanijos provincijoje, tad jaučiu artimą ryšį su gamta. Jaučiuosi be galo dėkinga galėdama kasdien būti apsupta kaimo gamtos.“

1600938064090982 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry behind the scenes images 021

Izaak Theo

„Dirbti su Riccardo yra nuostabu. Su juo jautiesi gerai ir atsipalaidavęs. Jis turi fantastišką vaizduotę; tai, kaip jis sujungia kiekvieną epizodą, yra tiesiog unikalu. Didelė garbė būti to, ką jis sukūrė, dalimi. Visada jutau didelę meilę gamtai, mat užaugau kaime su mama – jos raštai ir spalvos dažnai mane įkvėpdavo kūrybai. Niekada nepamiršiu, kaip gerdamas į save nuostabiausius vaizdus stovėjau „Burberry“ sunkvežimio gale jam riedant į kalnus. Tai buvo fantastinis momentas.“

1600938091653963 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry behind the scenes images 001

Mona Tougard

„Man patinka dirbti su Riccardo, jis toks paprastas, dėl jo visąlaik mėgavausi laiku, kurį praleidau kuriant „Burberry“ kampaniją kartu su visa komanda ir kitais modeliais. Užaugau apsupta gamtos, tad man patinka mintis, kad mada gali būti organiška ir draugiška aplinkai, jei įdėsime daug pastangų ir darbo, kad taip ir būtų.“

1600938124607725 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry behind the scenes images 012

Apie kolekciją

2020 m. rudens – žiemos kolekcija ir šou buvo pristatyti šių metų vasario 17 d. Londono Olimpijos stadione. Kolekcija, pavadinta „Memories“ (liet. – „Prisiminimai“), įkvėpta vyriausiojo kūrybos vadovo Riccardo Tisci prisiminimų apie jo, kaip jaunojo dizainerio, kūrybinio kelio pradžią, ji mena vietas, kuriose jam teko lankytis – nuo Londono iki Indijos – žmones, kuriuos buvo lemta sutikti, ir muziką, kuri jį įkvėpė karjeros pradžioje.

 

Vyrams ir moterims skirtoje kolekcijoje – klasikiniai „Burberry“ lietpalčiai, puspalčiai, vilnoniai paltai ir jojikų įkvėpti dygsniuoti švarkai, o taip pat paltai be apykaklių, jojiko kelnės ir siauri apačioje išplatėjantys sijonai – visa pagardinta tekstūriniais kontrastais ir naujais raštais.

 

Pristatoma „Olympia“ rankinių kolekcija, o taip pat – naujo didelio dydžio rankinė „Pocket Bag“, „Society“ krepšys ir languotas kelioninis krepšys.

1600938299642902 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry behind the scenes images 0081600938302979010 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry behind the scenes images 011
1600938311028630 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry behind the scenes images 022
1600938319714281 burberry reveals aw20 campaign c courtesy of burberry behind the scenes images 027
/

Mados namų BURBERRY nuotr.

susiję straipsniai

Rekomenduojame