Modelis Gigi Hadid tapo „Burberry“ monogramai dedikuotos kolekcijos veidu
Ši kolekcija – tai duoklė mados namų įkūrėjui Thomui Burberry bei ilgai ženklo istorijai. Naujoji „Burberry“ monograma – tai susijungiantys TB inicialai, nuspalvinti klasikinėmis smėlio ir ruda spalvomis.
Pirmą kartą pristatyta dar 2018-ųjų rugpjūčio mėnesį, monograma yra bendras dizainerio Riccardo bei žinomo britų meno vadovo bei grafikos dizainerio Peterio Saville darbas. Šį projektą įkvėpė pirmi Riccardo apsilankymai „Burberry“ archyvuose, kur kūrėjas atrado dar 20-ajame amžiuje sukurtus logotipų bei monogramų eskizus. Pastebėjęs, kaip moderniai jie atrodo, dizaineris šią mintį pritaikė toliau plėtodamas „Burberry“ kodus.



Naujosios kolekcijos veidu tapo amerikiečių manekenė Gigi Hadid, tai – pirmoji jos „Burberry“ reklama. Vizualus (nuotraukas ir vaizdo klipus) sukūrė garsus mados fotografas Nickas Knightas. Reklamoje Gigi demonstruoja kolekcijos universalumą persikūnydama į jauną vaikiną, vyresnį džentelmeną, jauną merginą, vyresnę damą – asmenybes, kurios susijungia ant „Burberry“ podiumo.
Be Nicko Knighto, reklaminę kampaniją taip pat kūrė Riccardo asmeniškai atrinkti ryškiausi Britanijos mados talentai: stilistė Katy England, meno vadovas Peteris Saville, makiažo meistė Issamaya Ffrench ir plaukų meistras Gary Gill.







„Kai tik pradėjau dirbti „Burberry“, kiek įmanoma daugiau laiko stengiausi praleisti mados namų archyvuose ir analizuoti itin turtingą jų dizaino istoriją. Mano dėmesį patraukė ir pati Thomo Burberry asmenybė – jis buvo ne tik išradėjas ir inovatorius, bet turėjo ir ryškią asmeninę pusę kaip vyras, sutuoktinis, tėvas. Kai pamačiau jo inicialų eskizą, jo elementai man pasirodė ypatingi bei netikėtai modernūs – supratau, kad jie turi tapti ir naujojo mados namų kodo dalimi. Tai simbolis, kuris ne tik pabrėžia „Burberry“ istorijos svarbą bendrame mados kontekste, bet ir suteikia mados namams asmeniškumo, šiuolaikiškumo.
Kurdamas šią monogramos kolekciją siekiau parodyti, kokiai plačiai auditorijai pažįstamas bei artimas „Burberry“ ženklas. Todėl esu labai patenkintas galutiniu rezultatu, prie kurio kūrybinio proceso prisidėjo ne tik garsiausios šiandienos, bet ir rytojaus mados industrijos ikonos“, - pasakoja dizaineris R. Tisci.

„Fotosesijos idėja – sukurti vizualus, kuriuose modelis Gigi įsikūnija į keturis skirtingus „Burberry“ šeimos tipažus: merginą, ponią, jauną vaikiną ir solidų džentelmeną. Todėl pasirinkome itin paprastą, bene nepaliestą studijos aplinką. Esu patenkintas, kad fotosesijos komanda turėjo bendrą tikslą – kiek įmanoma geriau atskleisti Riccardo viziją bei papildyti vienas kito rolę fotosesijos aikštelėje“, - bendru darbu džiaugiasi fotografas Nickas Knightas.
Kampanijos veidu tapęs modelis Gigi Hadid: „Visuomet sekiau ir žavėjausi Riccardo darbais, tad jaučiuosi pagerbta, kad jis man patikėjo atsakomybę būti šios kampanijos veidu. Mano pirmasis „Burberry“ šou buvo ir mano pirmas darbinis susidūrimas su Riccardo, tad šio projekto laikas negalėtų būti tinkamesnis, mūsų draugystė vystosi toliau. Kai tik sužinojau, kas dirbs šios fotosesijos komandoje, iškart suvokiau, kaip įsikūnydama į skirtingus personažus norėčiau parodyti skirtingas savo pačios puses. Nickas, Katy ir Peteris yra legendiniai savo sričių meistrai, tad itin vertinu su jais aikštelėje praleistą laiką.“


„Dirbti su Riccardo ir būti jo kūrybinio proceso dalimi yra nuostabu – jo norai bei tikslai didžiuliai bei drąsūs. Kadangi mus sieja ilgametis ryšys, vienas kitą suprantame iš pusės žodžio. Šia monogramos kolekcijos fotosesija norėjome parodyti, kad šioje linijoje sau kažką rasti gali visi – nuo itin elegantiškų vyresnių žmonių iki jaunų, šiuolaikiškų klientų“, - apie fotosesijos idėją kalba stilistė Katy England.
Meno vadovas Peteris Saville: „Praėjusiais metais kartu su Riccardo sukūrėme naują grafinį „Burberry“ identitetą, tad labai smagu matyti, kaip atnaujinta Thomo Burberry monograma pamažu išsivystė į visiškai atskirą kolekciją. Dirbti savo namų mieste Londone su britišku prekių ženklu ir britiška, tačiau pasaulyje vertinama komanda buvo nuostabu. Gigi idealiai atliko savo darbą ir buvo neįtikėtina matyti, kaip vienas asmuo gali perteikti visą „Burberry“ visatą.“




„Burberry“ monogramos kolekcija yra skirta vyrams ir moterims bei apima dėvimųjų drabužių bei aksesuarų kategorijas. Esminis kolekcijos elementas – „Burberry“ monograma, susidedanti iš raudonos, baltos, juodos spalvų juostų bei persipinančių TB raidžių. Šioje kampanijoje galima matyti itin platų naujosios kolekcijos prekių asortimentą nuo marškinėlių bei nailono paltų iki kojinių, šilko skarų bei sportinių batelių.