Mada

„Burberry“ atidarė pirmąją parduotuvę, kurioje gausu interaktyvių pramogų

Mados namai „Burberry“ sujungė socialines medijas su realaus apsipirkimo parduotuvėse potyriais – tai nauja mažmeninės prekybos era.
Reading time 2 minutes
Mados namų BURBERRY nuotr.

Šendženo mieste (Kinijoje), prekybos centre „Shenzhen Bay MixC“, britų mados namai „Burberry“ atidarė pirmąją parduotuvę, kurioje susijungia virtualus ir realus pasauliai. Naujose erdvėse pritaikyta „Tencent Technology“ technologija, leidžianti „atrakinti“ dar neregėtus realaus apsipirkimo potyrius, persipynusius su skaitmeniniais sprendimais. Čia pat įsikūrė ir naujoji prabangiai įrengta „Burberry“ kavinė „Thomas Cafe“.

 

Neseniai atidaryto „Burberry“ butiko patalpose pritaikyta speciali „WeChat“ išmanioji programėlė, klientams suteikianti prieigą prie išskirtinio turinio ir siūlanti įvairias suasmenintų bei interaktyvių pramogų galimybes. Naujiems potyriams sukurti naudojami QR kodai, o tyrinėti skaitmeninį pasaulį padeda vedlys avataras. Naudodamiesi QR kodais klientai gaus detalią informaciją apie produktus, tereikės išmaniuoju nuskaityti kodą, esantį ant rūbo ar aksesuaro etiketės

1596202075589244 burberry shenzhen china social retail luxury fashion esquire singapore esquiresg 051596202079068000 burberry shenzhen china social retail luxury fashion esquire singapore esquiresg 14
1596167973198115 burberry shenzhen store c courtesy of burberry 002
Nauja „Burberry“ parduotuvė Šendženo mieste, BURBERRY nuotr.

Naujosios technologijos suteikia galimybę kitaip pažinti „Burberry“ parduotuvės erdves ir pasinaudoti specialiais pasiūlymais. Vienas tokių – galimybė užsidirbti virtualios „Burberry“ valiutos, kurią galima panaudoti išskirtinėms privilegijoms. Kuo klientas yra aktyvesnis tiek fizinėje parduotuvėje, tiek naudodamas programėlę, tuo daugiau naujų pasiūlymų ir pramogų jis sulaukia, pavyzdžiui, gali rinktis iš papildomų vedlių avatarų, rengti juos „Burberry“ deriniais, naudotis išskirtiniu turiniu ir rinktis iš platesnio meniu „Burberry“ kavinėje „Thomas Cafe“ (kavinės pavadinimas įkvėptas mados namų „Burberry“ įkūrėjo Thomo Burberry vardo).

1596168075594269 burberry shenzhen store thomas s cafe c courtesy of burberry 001
„Thomas Cafe“ kavinė, BURBERRY nuotr.
1596202471628902 burberry shenzhen china social retail luxury fashion esquire singapore esquiresg 08
„Thomas Cafe“ kavinė, BURBERRY nuotr.

Parduotuvėje įrengtos neįprastos matavimosi kabinos – trys unikalios erdvės, kurias naudojantis „WeChat“ galima rezervuoti iš anksto. Kiekvienas matavimosi kambarys turi tam tikrą temą, atspindinčią „Burberry“ kūrybos kodus: „Burberry Animal Kingdom“ (liet. „Burberry gyvūnų karalystė“), „Reflections“ („Atspindžiai“) ir „Thomas Burberry Monogram“ („Thomo Burberry monograma“). Kiekvienam šių kambarių „Burberry“ paruošė specialius grojaraščius, kuriais klientai galės mėgautis, kol matuosis naujausius mados namų modelius.

1596168510846363 burberry shenzhen store fitting rooms c courtesy of burberry 002
Matavimosi kabina „Burberry“ parduotuvėje, BURBERRY nuotr.
1596202466475654 burberry shenzhen store c courtesy of burberry 004
Nauja „Burberry“ parduotuvė Šendženo mieste, BURBERRY nuotr.

Specialiai šio išskirtinio butiko atidarymui paminėti „Burberry“ pristatė kapsulinę kolekciją „Burberry Shenzhen Capsule Collection“. Kolekciją sudaro įvairūs modeliai vyrams ir moterims, tarp kurių išvysite ir „Thomas Burberry“ monogramomis margintus švarkus, pasiūtus iš nailono, pagaminto perdirbus žvejybinius tinklus, audinių atraižas ir pramoninį plastiką.

/

Mados namų BURBERRY nuotr.

susiję straipsniai

Rekomenduojame