Mada

„Chanel“ aukštosios mados kolekcijoje – netikėtumas

„Chanel“ pristatė 2019 m. pavasario aukštosios mados kolekciją, tačiau šį kartą efektingo šou pabaigoje mados legenda Karlas Lagerfeldas žiūrovams nepasirodė.
Reading time 2 minutes

Karlas Lagerfeldas mados namuose „Chanel“ dirba nuo 9-ojo dešimtmečio pradžios, tai vienas sėkmingiausių pasaulio dizainerių pats tapęs mados namų „Chanel“ simboliu ir talismanu. Per šį laikmetį būta visko, tačiau pristatęs 2019 m. pavasario haute couture kolekciją, pasisveikinti su publika K. Lagerfeldas taip ir neatėjo. Tai pirmas kartas, kai mados metras po „Chanel“ kolekcijos nepasirodė ant podiumo. Teigiama, kad tokį sprendimą K. Lagerfeldas priėmė dėl sušlubavusios sveikatos (rugsėjį dizaineris atšventė 85-ąjį gimtadienį).

 

Haute couture kolekcijoje pristatyti 62 modeliai, trečdalį jų sudarė klasikiniai sijonų kostiumėliai sušiuolaikinto kirpimo švarkais, likusią dalį – prabangios suknelės, nuo griežtų statiškų siluetų iki įkvėptų XVIII a. Aukštosios mados suknios buvo padabintos galybe gėlių žiedų, kuriuos rankomis pagamino mados namų „Chanel“ meistrai. Kitos – siuvinėtos žėrinčiais augalijos ornamentais, dekoruotos plunksnų debesimis, standaus tiulio klostėmis, nėrinių juostomis ir atlaso kaspinais.

 

Kolekcijos pažiba tapo vietoje vestuvinės suknelės sidabru tviskantį maudymosi kostiumėlį demonstravusi 20-metė italė Vittoria Ceretti. Manekenės plaukus dizaineris paslėpė po spindinčiomis gėlėmis siuvinėta plaukimo kepuraite, prie kurios pritvirtino ilgą blizgantį nuometą.

 

Nors pavasario kolekcija alsavo romantika, modeliams buvo parinktas kontrastingas – dramatiškas makiažas. Akys intensyviai paryškintos juodai žaliu dūminiu makiažu, o lūpos nudažytos sodriu raudoniu. Aukštyn sukeltų ir išpūstų plaukų šukuosenos atspindėjo XVIII a. būdingą stilistiką ir suteikė bendram įvaizdžiui teatrališkumo.

Pagr. nuotrauka - CHANEL 2019 m. pavasario aukštosios mados modelis, mados namų archyvo nuotr.

www.chanel.com

susiję straipsniai

Rekomenduojame