Mada

Kas galėjo pagalvoti, kad vienas maudymosi kostiumėlis taps „Instagram“ žvaigžde?

Šis maudymosi kostiumėlis - ne tik saulėtų paplūdimių, bet ir instagramo pažiba.
Reading time 1 minutes
Instagram / @carodaur nuotr.

Šį atostogų sezoną atgimė vientisų maudymosi kostiumėlių tendencija, nuo minimalistinių sportinių, vintažinio stiliaus aukštais kelnaičių įkirpiais iki asimetriškų kirpimų. Tačiau geidžiamiausiu paplūdimio drabužiu šįmet tituluojamas ne atspindintis naujausias ir originaliausias tendencijas, o gana paprastas dvispalvis mados namų „Chanel“ maudymosi kostiumėlis.

 

Juodai baltas maudymosi kostiumėlis išsiskiria vertikaliu spalviniu dalijimu ir ant krūtinės šviečiančiu kontrastingu dvigubos C raidės logotipu. Maudomukas buvo pristatytas „Chanel“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijoje. Tą kartą jis demonstruotas kaip glaustinukė – prie jo derinti platūs trumpinti džinsai, trumpas kardiganas, diržinė juoda rankinė, šiaudinė kepurė bei plastikiniai įsispiriami sandalai.

1564504193157371 oooio
Chanel.com nuotr.

Netikėtai išpopuliarėjusio maudymosi kostiumėlio kaina nėra kukli – 960 eurų, tačiau socialinių tinklų žvaigždės šį drabužėlį demonstruoja viena po kitos. Kas lėmė tokį jo populiarumą? Pastaruoju metu mados namai „Chanel“ laikosi tarp geidžiamiausiųjų, tai savotiškas aukštos klasės, puikaus stiliaus pojūčio, rafinuotumo ir amžinos klasikos simbolis. Be to, jau kurį laiką „Chanel“ stengiasi priartėti prie jaunesnės klientų kartos, ieškodami veidų, su kuriais galėtų bendradarbiauti tiek kurdami naujus produktus, tiek reklamuodami savo prekes.

susiję straipsniai

Rekomenduojame