Žymiausi Lietuvos dizaineriai barbėms sukūrė 18 įvaizdžių
Barbę yra papuošę tokie mados grandai kaip Gucci, Versace, Moschino, Givenchy, Dolce & Gabbana ar Vera Wang ir iki šiol ji yra įtakingiausia lėlė plačiame mados pasaulyje. Akivaizdu, kad šių pozicijų barbė bent jau artimiausiu metu neketina užleisti, o šešiasdešimtmečio proga jai sukurti puošniausius apdarus ėmėsi ir 18 žymiausių Lietuvos mados kūrėjų. Kiekviename mažame kūrinėlyje – tik jiems būdingas braižas ir tik jų žvilgsnis į daugiau nei pusę amžiaus trunkančią lėlės istoriją.
AGNĖ KUZMICKAITĖ – „Proginė suknelė su drugeliais“: suknelė, atspindinti dizainerės kūrybinį braižą bei prekės ženklą – drugelius. Kadangi ši suknelė įvertinta ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, tikėtina, kad barbė ją taip pat pamėgs.

MÁS 924: „Barbės suknelė tarsi nostalgijos indeksas, kuris atkartoja vieną iš Más 924 2019 metų kolekcijos modelių įvaizdį. Kolekcijos įkvėpimas – Las Vegasas ir vintažo stiliaus filmai. Dominuojantys suknelės akcentai: plunksnos, minimalizmas ir eklektiškos konstrukcijos, o siūlomas aksesuaras – skrybėlė.

INGRIDA RUTKAUSKAITĖ-NAUJOKĖ, INGRID INŽI – „Gėlių nuotaka“: „Daugelis mane žino kaip dizainerę, kuriančią sukneles su žiedlapiais, o tai bus ne tik barbės įvaizdis, bet ir įvadas į mano naują kolekciją, kurią planuoju pristatyti pavasarį.“

LAURA DAILIDĖNIENĖ, LAURA DAILI – „Sharp dress“: šventiška, unikali nuotakos suknelė, savo kirpimu kurianti netikėtą ir išskirtinį įvaizdį. Tai – suknelė, kokia puošiasi ne tik Lietuvos, bet ir užsienio žvaigždės.

KĘSTAS RIMDŽIUS – „Nuotakų miniatiūros“: modernumas, drąsa, elegancija, seksualumas, kokybė ir kartu labai iškalbingas paprastumas – viskas artima stilisto kūrybai. Šedevrų autorius niekada nėra siuvęs lėlėms, tačiau pripažįsta, kad tai iššūkis, prilygstantis eksperimentui.

AIRIDA SKRICKIENĖ, AIRIDA SKRICK – „Kaubojiškas glamūras“: „Barbę matau kaip stiprią ir užsibrėžtų tikslų siekiančią asmenybę, labai nepriklausomą, gal net gerąja prasme – laukinę. Tad ir mūsų barbės įvaizdis sukurtas pabrėžiant šias jos savybes.“

DIANA PAUKŠTYTĖ – „Rafinuotas modernizmas“: avangardo ir modernizmo šalininkė, drąsių sprendimų gerbėja, kuri kuria stengdamasi atskleisti vidinį žmogaus pasaulį nuplėšusi visas jo kaukes.

RAMUNĖ PIEKAUTAITĖ – „Nuotaka“: lėlė barbė su nuotakos suknele – lyg vestuvių simbolis, kuris reiškia grožio bei džiaugsmo triumfą.

EGIDIJUS RAINYS – „Jausminga ir lengva nuotaka“: barbė, pasipuošusi dizainerio suknele lyg angelas, lengvu baltu ir puriu apdaru. Elegancija ir moteriškumas – didžiausias nuotakos papuošalas.

IEVA DAUGIRDAITĖ – „Tarzanė“: dizainerės klientė – stipri, pasitikinti, įkvepianti, kokia realiame gyvenime galėtų būti ir barbė. Galbūt todėl jai tinka ir laukinis įvaizdis, kuris padeda atsiskleisti ir išreikšti save.

RAIMONDA SILĖ – „Vestuvinis / vakarinis stilius“: „Kuriu puošnius ir prabangius drabužius, todėl ir barbės suknelė dekoruota „Swarovski“ kristalais bei perlais. Suknelės kaina nemaža, tačiau dėl nedidelių jos matmenų šią idėją įgyvendinti tapo paprasčiau.“

AURELIJA BELIAKAITĖ – „Vestuvės be baltos“: simbolizuoja netradicines vestuves, kuriose barbė skleidžia modernų įvaizdį nepakeisdama klasikinio princesės paveikslo. Raudona detalė simbolizuoja vestuvių priežastį – meilę ir nustebinimo paslaptį.

LILIJA LARIONOVA – „Juoda barbė“: „Norėjau barbę pristatyti šiuolaikišką ir labai drąsią. Kadangi esu minimalistinio stiliaus šalininkė, pasirinkau labai aiškias linijas, neperkroviau detalėmis ir atskleidžiau tai, kas man pačiai būdinga kūryboje. Black is always a good idea!“

MILDA BORDEAUX – „Undinės stiliaus megzta suknelė“: kadangi barbė – drąsi ir didžiuojasi savo kūnu, būtent todėl puošiasi undinės stiliaus megzta suknele, kuri apgaubia visą kūną, o nuo kelių smarkiai platėja tarsi undinėlės uodega.

VIKTORIJA JAKUČINSKAITĖ, TIULIO FĖJA – „Veidrodis į mūsų kūrybą“: „Norėjau sukurti neeilinę suknelę nuotakai, gerbiančiai klasikinį stilių, bet norinčiai išlikti išskirtine ir įsimintina. Suknelė – sudėtingo pilkumo atspalvio, primenančio rūką. Sijonas – permatomas ir lengvas, bet užpildantis viską aplinkui.

AIDA KAPOČIŪTĖ – „Moderni nuotaka“: moderni nuotaka su svajonių vestuvių suknele padeda atskleisti kasdienį dizainerės darbą.

KRISTINA KRUOPIENYTĖ – „Vakaro ikona“: siuvėjų dinastijos atstovė lėlę barbę pavertė tikra vakaro ikona, kuri puošiasi juoda elegantiška, gracinga ir labai daug žadančia suknele.

ROBERTAS KALINKINAS – „Tikra moteris“: barbės įvaizdis labai realistiškas, jis perduoda žinutę ir primena, kad tikri žmonės daro tikrus pokyčius, o Barbie prekės ženklas turi lygiuotis ir kurti tikras ikonas.

Šių barbių parodą galite aplankyti PLC „Panorama“