Mada

Rihanna pristatė savo mados namų „Fenty“ rudens reklaminę kampaniją

Rihanna pasauliui atskleidė savo rudens ir žiemos kolekcijos kadrus, įkvėptus naktinio miesto šurmulio.
Reading time 1 minutes

Rihannos mados namai „Fenty" pristatė 2019-2020 m. rudens ir žiemos reklaminę kampaniją, kurios fotografe šį kartą tapo socialiniais projektais garsėjanti fotografė Liz Johnson Atur. Fotosesijos vieta pasirinktas Londonas - didmiestis, kuriame susilieja skirtingos kultūros, skirtingos mados srovės ir kuriam nestinga unikalumo. 

 

Kita Rihannos naujiena - Niujorko mados savaitės metu, jau rugsėjo 20 dieną, vyksiantis apatinio trikotažo linijos „Savage x Fenty“ naujos kolekcijos pristatymas, kurį transliuos „Amazon Prime Video". Dainininkė žada, kad pristatymas bus neįprastas - vienas drąsiausių ir seksualiausių iš jos surengtų anksčiau.

 

Pasak „Amazon Studios“ vadovės Jennifer Salke, Rihanna jau užkariavo muzikos, kino industrijos, grožio ir mados pasauliaus. Ji perkūrė seksualumo ir madingo apatinio trikotažo sampratą. Rihannos prekės ženklas „Savage x Fenty“ iš rinkos išsiskiria autentiškumu, kuris atspindi šiandienos svarbą nesibaiminti kiekvienos asmenybės individualumo. Jos kūryba neturi nei amžiaus, nei išvaizdos ar kultūrinių sienų, todėl J. Salke neabejoja, kad ir artėjantis mados šou bus novatoriškas ir išskirtinis.

/

 Liz Johnson Atur nuotraukos

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame