Mada

Jau šiandien prasideda antrasis „Global Talents Digital“ renginys

Antrasis hibridinis „Global Talents Digital“ renginys nagrinės tvarią madą ir pagarbos Žemei temą.
Reading time 5 minutes
RCP 4.5

Trptautinis „Global Talents Digital“ projektas bus transliuojamas rugsėjo 4–6 dienomis įvairiomis interneto platformomis. Šį kartą hibridinės mados renginys skirtas tvarumo temai, jo metu bus pristatytos realios ir skaitmeninės tvarios mados kolekcijos iš viso pasaulio. Specialiai „Global Talents Digital“ projektui jėgas suvienys 100 dalyvių iš 34 šalių, dalyviai sieks paskatinti tvarumo problemas spręsti ne tik mados pasaulyje, bet ir už jo ribų.

 

Naujasis projektas skatins įvairovę ir įsitraukimą - dizaineriai pristatys savo darbus pasirinkdami vieną ar apimdami kelias skirtingas kryptis: perdirbimas, pritaikymas, etiška mada, lėtoji mada, „zero waste“. Pristatyti dizainerių darbams bus naudojama papildytoji realybė, ji padės ir žiūrovams tyrinėti tvarią madą. Žiūrovai galės įvairiais raštais, 3D drabužiais ir motyvuojančiomis citatomis papuošti savo nuotraukas, ​​nepirkdami nereikalingų daiktų.

 

„Global Talents Digital“ renginyje bus nagrinėjama etinė mada, tvarių drabužių ir tekstilės pramonės vystymasis. Prie projekto jungiasi ne tik Rusijos mados taryba, bet ir Japonijos mados savaitė, Pietų Afrikos mados savaitė, Kampalos mados savaitė, Lagoso mados savaitė, San Paolo mados savaitė, Indonezijos mados dizainerių asociacija, Indijos mados dizaino taryba ir kitos iniciatyvos. Bus pristatyti 65 mados ženklai iš 23 šalių. Per tris dienas žiūrovai išvys naujus skaitmeninės mados modelius, susipažins su technologijų startuoliais, savo darbus pristatys įvairūs dizaineriai, antrų rankų mados ženklai, menininkai, su kūrėjais bendradarbiaus virtualūs modeliai.

1599139049883367 preview  timo helgert  the urban ocean germany
Timo Helgert/ The Urban Ocean
1599140465631548 preview  choice   alexander pevchev   remake npo
Alexander Pevchev / Remake NPO

Tvarią madą kuriančių dizainerių vaizdiniuose pristatymuose bus pritaikyta papildytosios realybės technologija. Žiūrovai galės sužinoti, iš ko pagamintos prekės, pamatyti, kokią įtaką mada daro aplinkai ir gamtai. Tiesioginės transliacijos metu bus galima įsigyti tvarios mados gaminių.

 

„Global Talents Digital“ dalyviai, bendradarbiaudami su skaitmenine drabužių platforma „MOD“, sukūrė įvairius šūkius, modelius ir kitus dizaino elementus, ​​kuriuos bus galima iš programos atsisiųsti tiesiai į savo drabužinę ir taip palaikyti atsakingą vartojimo idėją. Taip pat specialiai šiam renginiui jo dalyviai sukūrė ir „Instagram Stories“ kaukes, tad instagramo vartotojai galės pasimatuoti kaukes ar kitus aksesuarus, pasidaryti makiažą ir savo įvaizdį patobulinti pridėti įkvepiančiais šūkiais.

 

Visas kaukes netrukus bus galima rasti specialioje oficialios renginio „Instagram“ paskyros @mbfwrussia skiltyje.

 

1599139483426976 unhueman1599140563669322 two eagles
1599140571064621 hilal sevencan
UNHUEMAN, Two Eagles, Hilal Sevencan nuotr.

Rugsėjo 4 dieną 10 Maskvoje įsikūrusių prekės ženklų pristatys savo tvarias kolekcijas. Tiesioginės translaicijos žiūrovai išvys SL1P, RCP 4.5, SEMILETOVA mados šou, taip pat SERAYA, RigRaiser, ATUMATU, RADICAL CHIC, BLANC, KREMLYAKOVA ir HOLY MHPI * vaizdo įrašų pristatymus iš MOSCOW ART INDUSTRIAL instituto.

 

Prie renginio dirbo tarptautinė konsultuojanti komanda, kurią sudaro mados pasaulio grandai. Tai Olga Mikhailovskaya, Rusijos mados tarybos pasaulinės talentų programos vadovė, mados žurnalistė („Vogue Russia“, „Kommersant“), „Telegram Front Fashion Channel“ įkūrėja ir „Front Fashion School“ Rusijoje įkūrėja. Taip pat Sara Sozzani Maino, „Vogue Italy“ vyriausiojo redaktoriaus pavaduotoja, „Vogue Talents“ vadovė, tarptautinių prekės ženklų ambasadorė „Camera Nazionale della Moda Italiana“; Danilo Venturi, „Polimoda“ direktorius; Kazuma Mori, „Bunker Tokyo Store“ ir „Riverhead“ salono savininkas Harajuku rajone, Japonijoje; Eduardo García, „F * cking Young Magazine“ įkūrėjas; Andrea Selvi - turėdamas 20 metų tarptautinę patirtį vyriškų drabužių segmente, koordinuoja pasaulinės vyriškos aprangos pirkimą koncepcinei parduotuvei „Luisa via Roma“. Komisijoje ir Rose Langenebein, elektroninės prekybos ir prekės ženklų mados konsultantė iš Vokietijos; Patrickas Duffy, „Global Fashion Exchange“ įkūrėjas, „SwapChain“ ir „Circular Fashion Summit“ įkūrėjas; Katie Dominy, „ARTSTHREAD“ įkūrėja.

 

Maskvoje įsikūrusių prekės ženklų dieną remia Maskvos Verslumo ir inovatyvios plėtros departamentas bei Kūrybinių industrijų agentūra. Prie konsultuojančios komandos taip pat prisijungs konsultantė ir strategė Evelyn Mora, Helsinkio mados savaitės ir „DIGITAL VILLAGE io Metaverse“ įkūrėja bei tvarumo ekspertė. Po renginio ji sukurs specialią „Global Talents Digital“ dalyvių apžvalgą.

1599140061729345 global talents digital render of a digital model for kremlyakova brand

Dalyviai:

CHAIN & Zoe Dvir (Argentina/Israel); Juan de La Paz & Global Fashion Exchange (Bolivia); GBGH by Jacqueline Barbosa (Brazil); SOUND.ON & Leen Nizameddin (Canada/UAE); ZUDI by Munay Sisters (Chile); Judy Tang (China); digital model Ivaany (France); KOLO Berlin (Germany); ADI KARNI VAGT, ALON LIVNÉ - Else | Featuring Virtual Model Linda Knight of ZOE01, VALENTINS (Israel); NS GAIA, Shweta Chaklader (India); Aldrè indrayana & Cota Cota Studio, AM by Anggiasari, Emmy Thee & XSProject, Gregorius Vici, Rosie Rahmadi (Indonesia); BAY (Kazakhstan); Angela Reyna (Mexico); CHANDENIE, GARCIABELLO (Netherlands); Graciela Huam (Netherlands/Peru); Bola Yahaya, CHéCHI, Cute-saint, Redbutton (Nigeria); ARTO (Peru); Authentic Linen Brand KOTOMÂ, brevno, СHUUDO_YUUDO, Cocoshnick Headdress, Ginger Ocean, MANIFEST, Mira Fedotova, PIJMAK, Polina Gorkovenko, POLYARUS, Recycle.Object, Ría Studio, The Empty Industry, Two eagles, as well as secondhand stores STROGO vintage and SVALKA (Russia); Hemplove (South Africa); LASSCUTOK, PAINTERS (South Korea); 404 STUDIO, ALASKA, Olivia Barthe, Paula Ulargui (Spain); Hilal Sevencan, Lila Ziyagil & Bensu Gök (Turkey); Fanfare Label, Krishma Sabbarwal (UK); NCYZIP (Ukraine); FNMeka, UNHUEMAN (USA) and startups: Easysize (Denmark); Nofir (Norway); Get Outfit (Russia); PYRATES smart fabrics (Spain); Ananas Anam (Piñatex) (UK) and unspun (USA).

1599140266008619 rcp 4.5 1599140269061805 rcp 4.5
RCP 4.5

susiję straipsniai

Rekomenduojame