Mada

„Gucci“ pristato visiškai naują apsipirkimo galimybę

„Gucci“ toliau diegia naujoves ir dabar siūlo dar nematytą būdą apsipirkti.
Reading time 1 minutes

Dėl viruso pandemijos atsižvelgę į pakitusią pasaulinę situaciją, daugybė mados namų ieško naujų būdų, kaip klientams palengvinti apsipirkimą ir paskatinti pardavimus naujomis formomis. Šį kartą priešakyje tokių inovatorių žengia mados namai „Gucci“.

 

Prabangus italų prekės ženklas pristatė naują, individualizuotą vaizdo įrašų apsipirkimo galimybę „Gucci Live“. Tai asmeniniai vaizdo skambučiai, kuriais siekiama atkurti pojūtį tarsi apsipirktumėte realioje parduotuvėje. „Gucci“ parduotuvės Florencijoje (kurios plotas net 2 300 kvadratinių metrų) darbuotojai, vilkintys juodus smokingus ir mūvintys raudonas pirštinaites, klientams pristato dominančias prekes, aprodydami visa, kas aktualu pirkėjui.

 

Siekdami apsaugoti visų potencialių klientų privatumą ir užtikrinti jų komfortą, „Gucci“ pabrėžia, kad nors pasirinktas vaizdo skambučio formatas, darbuotojai klientus tik girdi, tačiau jų nemato. 

 

„Gucci“ ateities planuose – papildytoji virtuali realybė, virtualūs padėjėjai, galimybė analizuoti veido išraiškas ir kitos naujausiomis technologijomis sukurtos paslaugos.

1591778601080644 1

Daugiau informacijos gucci.com

susiję straipsniai

Rekomenduojame