Mada

Naujoje H&M kolekcijoje – įtakingos instagramerės, nuo Barbie Ferreiros iki V.Heilbrunner

„H&M" pristato savo sezoninę „Studio AW20" kolekciją „The Refined Rebel".
Reading time 2 minutes

Kolekcijoje dominuoja ryškios 70-ųjų roko, disko ir pankroko natos, o joje rasti galima ir nepriekaištingai sukirptų kostiumų, ir įspūdingų apdarų vakarėliui. Tikru kolekcijos mūza tapo atlikėjas David Bowie, kurio lyčių stereotipams nepavaldus stilius įkvėpė pagrindinius kolekcijos įvaizdžius – ryškiai mėlyną kelnių kostiumą su įliemenuotu švarku, plačiapetį pilką paltą, pagamintą iš perdirbtos itališkos vilnos, bei perdirbto poliesterio palaidines, puoštas įspūdingais raukiniais.  Gaivi mėlyna ir malachito žalia spalvos kolekcijoje derinamos su šampaninės rausvos spalvos akcentais, o atrinktus gaminius puošiantys marmuriniai raštai buvo įkvėpti itališkos architektūros.

1599559559357236 h m studio 2

„H&M Studio AW20" įvaizdinė kampanija laužo nusistovėjusias tradicijas pakviesdama „Studio" kolekcijos ambasadorius Barbie Ferreira, Veronika Heilbrunner, Celeste, Alton Mason, Young Emperors ir Mia Kong kartu kurti kampaniją iš skirtingų pasaulio kampelių nuotoliniu būdu. Kiekvienas talentas užfiksavo savo unikalias kolekcijos interpretacijas, kuriose pirmu smuiku griežia jų asmeninis stilius bei individualumas.

1599559600563651 h m studio 4

„Šio rudens „Studio“kolekcijos mūza nebijo mesti iššūkio nusistovėjusiam status quo. Ši kolekcija skirta tiems, kuriems svarbiausia yra būti savimi. Tikimės, kad mūsų klientai pajus įkvėpimą puoštis nerūpestingai ir maištingai“,–pasakoja Ann-Sofie Johansson, „H&M“ kūrybinė patarėja.

1599559647251133 h m studio 3

„H&M Studio“komanda šįkart eksperimentavo su nauju, neįprastu rudenskampanijos formatu–kolekcijos ambasadoriai kampaniją kūrė nuotoliniu būdu. Šis naujas darbobūdas, pritaikytas šiandieninei situacijai pasaulyje, suteikia mūsų ambasadoriamskūrybinęlaisvękurti, fotografuoti ir išreikšti save savo pačių erdvėje. Tikimės,kad naujoji kolekcija ir kampanija paskatins visus švęsti savoasmeninįstilių“, –teigiaKattis Bahrke,„H&M“kūrybinės rinkodaros ir komunikacijos vadovė.

1599559661844403 h m studio 5
1599559665681040 h m studio 6

„H&M" nuotraukos

susiję straipsniai

Rekomenduojame