Mada

2019 m. „Kenzo“ kviečia apsilankyti rojaus kampelyje

„Kenzo“ ir fotografas Davidas LaChapelle sujungė jėgas naujos 2019 m. kolekcijos kampanijai „Kenzotopia“, viliojančiai ryškiomis spalvomis, tropiniais raštais ir linksmybėmis.
Reading time 1 minutes

Mados namai „Kenzo“ kasmet iš nesibaigiančios idėjų skrynios traukia ką nors dar nematyta, šių metų pavasario kolekcijos kampanija – ne išimtis. Kolekcijai, pristatytai Paryžiaus vyrų mados savaitėje dar praėjusį birželį, įkvėpimo semtasi iš džiugios nuotaikos, vasariškų linksmybių ir atostogų šiltuose kraštuose. „Kenzo“ kūrybos vadovai Humberto Leonas ir Carol Lim kartu su fotografu Davidu LaChapelle šį vasaros judesį perteikė ir naujoje reklaminėje fotosesijoje „Kenzotopia“. Rezultatas – spalvingi ir siurrealistiniai kadrai, kupini džiaugsmo, kviečiantys pamiršti žiemos šaltį ir jau dabar krautis lagaminus į šiltus kraštus.

 

D. LaChapelle'o Los Andžele įsikūrusi studija buvo transformuota į vienadienį rojaus kampelį: ryškiaspalvės miesto ir džiunglių scenos, gėlių glėbiai, stulpai, ant kurių sukosi profesionalūs šokėjai, vilkintys ryškiaspalvius „Kenzo“ rūbus. Pasak fotografo D. LaChapelle'o, ši fotosesija akcentuoja industrinio pasaulio ir gamtos kontrastą. Vasariškai nusiteikę modeliai okupuoja miesto erdves ir iš jų pamažu persikelia į žmogaus nepaliestą gamtą, kurios apsuptyje išryškėja kertinė mados namų „Kenzo“ idėja – džiaugsmas gyventi ir mėgautis akimirkomis.

Davido Chapelle nuotraukos (mados namų KENZO archyvas)

susiję straipsniai

Rekomenduojame