Mada

Šie mados namai - vertingiausias prabangos prekių ženklas jau 14 metų

Jau daugiau nei 10 metų mados namai „Louis Vuitton“ pelno vertingiausio prabangos prekių ženklo titulą pasaulyje.
Reading time 2 minutes
Instagram / @louisvuitton nuotr.

Prekės ženklų vertę matuojanti duomenų bazė „BrandZ ™“ paskelbė, kad vertingiausiu 2019 m. prabangos prekių ženklu tapo prancūzų mados namai „Louis Vuitton“. Apskaičiuota, kad per pastaruosius metus LV vertė paaugo 15 procentų ir pasiekė 47,2 milijardus JAV dolerių. Pakelti vertę padėjo ūgtelėjusi prabangių LV odos dirbinių paklausa ir kūrybiškos vyriškų „Louis Vuitton“ kolekcijų dizainerio Virgilo Abloah idėjos.

 

Antroje vertingiausių prabangos ženklų vietoje atsidūrė dar vieni prancūzų mados namai – „Chanel“, jie šiandien vertinami 37 mlrd. dolerių. Trečią vietą užėmė prabangiomis rankinėmis ir odos dirbiniais garsėjantys „Hermès“ – 31 mlrd.

 

Mados namai „Saint Laurent“ liko devintoje pozicijoje (vertinami 3,6 mlrd. dolerių), tačiau jų augimas šįmet buvo didžiausias – per pastaruosius metus prekės ženklo vertė šoktelėjo net 45 procentais. Įspūdingai kilo ir mados namų „Dior“ vertė – 29 procentais.

Vertingiausių prabangos prekių ženklų TOP 10:

1. „Louis Vuitton“ (47,2 mrld. JAV dolerių)

2. „Chanel“ (37 mrld. )

3. „Hermès“ (31 mrld. )

4. „Gucci“ (25,3 mrld. )

5. „Rolex“ (8,4 mrld. )

6. „Cartier“ (6 mrld. )

7. „Burberry“ (4,7 mrld. )

8. „Dior“ (4,7 mrld. )

9. „Saint Laurent/Yves Saint Laurent“ (3,6 mrld. )

10. „Prada“ (3,5 mrld. )

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame