„Makara Wear“ - egzotiškoje Balio saloje užgimęs lietuviškas maudymosi kostiumėlių vardas
Šių maudymosi kostiumėlių kūrėja – dizainerė Gerda Mi, kurios aistra banglentėms ją atvedė į Balio salą Indonezijoje. Kaip pasakoja kūrėja, sau pasisiuvus pirmąjį maudymosi kostiumėlį, Makara Wear prekės ženklas palengva pats rado kelią į rinką ir klienčių širdį.
„Maudymosi kostiumėlių idėja kilo prieš ketverius metus. Atsikrausčiusi į Balio salą negalėjau rasti patinkančio maudymosi kostiumėlio, skirto banglentininkėms. Jie buvo arba itin margi, spalvoti, arba itin sportiški vyriško kirpimo, arba labai seksualūs ir nepatogūs. Tad nusprendžiau pasinaudoti proga, kad turiu laisvo laiko, ir vienoje iš vietinių siuvyklėlių pabandyti pasisiūti sau patinkantį, banglentėms skirtą maudymosi kostiumėlį. Su pirmuoju maudymosi kostiumu sulaukiau labai daug dėmesio ir merginų prašymų tokį patį pasiūti ir joms. Taip ir radosi Makara Wear ženklas“, – atskleidė Gerda Mi.
Makara Wear sukuria tikrą mados romano įvaizdį: „sportą įsimylėjusi elegancija“ – tokie žodžiai taikliai apibūdina prekės ženklo kolekcijas. Egzotiškas ir kaprizingas, tendencijoms pavaldus šių maudymosi kostiumėlių stilius atsirado palengva, mat atsiradus pirmiesiems modeliams dizainerė nesivaikė tendencijų, o rėmėsi savo pačios fantazija ir individualumu.
„Pirmosiose savo kolekcijose kūriau tokius maudymosi kostiumėlius, kuriuos vilkėčiau pati. Nesivaikiau tendencijų, nes jos ateina ir praeina. Be to, dažnai pastebiu, kad pirkėjai pamėgsta ir perka jau praėjusio sezono kolekcijas. Tačiau prekės ženklui paaugus ėmiau eksperimentuoti su kirpimais, žaisti detalėmis ir spalvomis, ieškojau sprendimų, kurie pabrėžtų moters kūno linijas, bet būtų patogūs“, – pasakoja Makara Wear kūrėja.
Be to, kad Makara Wear mėgsta sportą, prekės ženklo kūrėja naudoja medžiagą, perdirbtą iš plastikinių butelių. Tokį prekės ženklą prisijaukino stipri, atsipalaidavusi, pasitikinti savimi ir gerą skonį turinti moteris. Ji nebijo iššūkių ir yra pasiryžusi įrodyti, kad gali pasiekti savo tikslą. Visa tai atspindi ir Makara Wear kolekcijų veidas. Vienai iš kolekcijų pozavo žinomas Lietuvos modelis Julija Steponavičiūtė. Kaip pasakoja kūrėja, tokį sprendimą priėmė, nes jai svarbu, kaip moteris pristato save socialinėje terpėje.
„Mylime stiprias moteris ir visuomenei norime parodyti, kad visos tokios esame. Kiekvienas mūsų veidas yra aktyvios ir stiprios bosės. Tokios kaip 38 metų fotografė, banglentininkė Miss Fit iš Pietų Afrikos ar Julia Steponavičiūtė, kuri yra modelis, kūrėja ir šefė“, – tvirtina Gerda Mi.
Kaip sako pati paplūdimio mados meistrė, gimstančios egzotiškajame Balyje, Makara Wear kolekcijos yra įkvėptos kelionių, miesto architektūros ir jos linijų. Anot Gerdos Mi, kelionėse ji dažnai susiduria su įvairiomis kultūromis, apdarais ir netgi apdaro funkcijomis. Tai verčia kitaip mąstyti apie audinį ir socialinę rūbo paskirtį.
