Mada

„Moncler Genius“ plečia projektą: gamins ir unikalius lagaminus, ir elektrinius dviračius

Mados namai „Moncler“ naujiems bendradarbiavimams pakvietė du „LVMH“ grupės prekės ženklus kurti jų projektui „Moncler Genius“.
Reading time 2 minutes
Jonathanas Andersonas, mados namų JW Anderson nuot.

„Moncler Genius“ - tai mados namų „Moncler“ projektas, kuriam atskiras kolekcijas kuria pastovūs dizaineriai iš viso pasaulio, tokie kaip Simone Rocha, Richardas Quinnas, „Valentino“ kūrybos vadovas Pierpaolo Piccioli, Craigas Greenas, mados namai „Palm Angels“ ir kiti. Kolekcijos yra unikalios, mažesnės apimties, pristatomos viena po kitos kas mėnesį. Taip siekiama išlaikyti nenutrūkstamą klientų dėmesį ir reguliariai pasiūlyti ką nors nauja nelaukiant mados savaičių kalendoriaus. Pritaikius šią strategiją, „Moncler“ generalinis direktorius Remo Ruffini džiaugiasi, kad mados namų pajamos pastaraisiais metais žymiai paaugo.

 

Tačiau apsistoti ties tais pačiais dizaineriais „Moncler“ neketina, ieškodami naujų būdų, kaip išlikti mados dėmesio centre, bendriems „Moncler Genius“ projektams jie pakvietė du „LVMH“ grupės prekės ženklus – „JW Anderson“ ir kelioniniais lagaminais garsėjantį „Rimowa“, kuris jau yra bendradarbiavęs su „Dior“ ir „Off-White“. Dar vienas ženklas, prisijungsiantis prie „Moncler Genius“, - Kopenhagoje įkurtas startuolis „Mate.bike“, prekiaujantis elektriniais dviračiais.

 

Projektui skaičiuojant jau trečiuosius metus, Remo Ruffini pastebi, kad atsirado poreikis plėsti ne tik drabužių linijas, bet ir išskirtinių aksesuarų. Nors ankstesnėse „Moncler Genius“ kolekcijose aksesuarų buvo, naujoji „Rimowa x Moncler“ lagaminų linija bus pirmoji tik į aksesuarus orientuota „Moncler Genius“ kolekcija. O „Mate.bike x Moncler“ yra pirmasis „Moncler Genius“ bendradarbiavimas su mados ir pabangos pekių kategorijai nepriklausančia įmone.

 

„Kad galėtume konkuruoti su už mus didesniais ir garsesniais mados namais, turime sumąstyti daugiau unikalių idėjų, skirti daugiau energijos ir suktis greičiau“, - kodėl atsirado šie nauji projektai aiškina Remo Ruffini.

 

Naujausia „Moncler Genius“ kolekcija bus pristatyta vasario 19 d. Milano mados savaitės metu.

susiję straipsniai

Rekomenduojame