Mada

MS.MERMAID įkūrėja: lietuvės atrodo kuklios, bet pamažu pamėgsta koketišką paplūdimio madą

„Tvirtai apsisprendžiau ir žinojau: kursiu lėtą, sąmoningą ir aukštos kokybės paplūdimio madą“, - sako ženklo „Ms .Mermaid“ kūrėja Agnė Misevičienė.
Reading time 3 minutes

„Paplūdimio mados niša Lietuvoje yra itin maža ir pretenzinga“, – sako prekės ženklo Ms. Mermaid kūrėja Agnė Misevičienė. Mažoje Lietuvos maudymosi kostiumėlių rinkoje tvirtus žingsnius nuo pat atsiradimo žengianti „undinių“ dizainerė savo prekės ženklą pradėjo auginti tuomet, kai vis nesugalvodavo, ką galėtų įmesti į lagaminą keliaudama medžioti saulės. O baigtos dizaino studijos vis šnabždėjo į ausį, skatindamos ką nors kurti.


 

„Esu aistringa keliautoja ir dažniau renkuosi gamtą, paplūdimius, vandenynus nei didmiesčius. Kaskart kraunantis lagaminą mane apimdavo nerimas, jusdavau, kad negaliu rasti sau tinkančio maudymosi kostiumėlio. Paplūdimio mados nišoje stinga gerų, kokybiškų konstrukcijų ir ilgai tarnaujančių prekių. O aš vertinu daiktus, kurie bent keleriems metams tampa patogia, elegantiška asmeninio stiliaus bei garderobo dalimi ir leidžia jaustis savimi“, – pasakoja A. Misevičienė.

1560242803005776 rmis5923c

Rinkai, pripildytai greitosios mados, Ms. Mermaid kūrėja pateikė stiprų atsaką: „Tvirtai apsisprendžiau ir žinojau: kursiu lėtą, sąmoningą ir aukštos kokybės paplūdimio madą.“ Metusi iššūkį dizainerė nėrė į prekės ženklo filosofijos paieškas. Išraiškingi, ryškūs, bet lengvai modifikuojami daiktai, skirti saulės vonioms ir vandens žaidimams, – tokiais žodžiais galima apibūdinti Ms.Mermaid lentynų filosofiją.

1560242859667818 rmis6949bw1560242863289046 rmis6801c

Kaip sako dizainerė A. Misevičienė, kurdama paplūdimio madą, atsakingai vertina ir seka kelerių metų mados prognozes ir į madą tik įžengsiančias tendencijas įvelka į savo prekės ženklo filosofiją bei estetiką, papildo jau tradicinėmis detalėmis ir papuošimais. Klausite, kas neleidžia maudymosi kostiumėliams išeiti iš mados? Tai – jau atpažįstamomis tapusios dizainerės maudymosi kostiumėlių detalės: kaspinai, kuriuos galima rišti įvairiais būdais, ir kitos detalės, leidžiančios kostiumėliui kūną apgulti vis kitomis formomis.

 

„Kolekcijose vengiame raštų, pretenzingų detalių. Taip elgiamės tam, kad paplūdimio įvaizdį moteris galėtų keisti derindama jai patinkančius aksesuarus ar margesnius audinius“, – apie braižą užsimena dizainerė. Ms. Mermaid moteris – moderni sirena, elegantiška ir pasitempusi, bet kartu žaisminga, bohemiškos sielos keliautoja. Taip pat laiminga, stipri ir vis kitomis spalvomis žydinti moteris.

1560242920132417 rmis7106cedited
1560242926172451 rmis5287c1560242929698263 rmis5742c

Prekės ženklo moters paveikslą piešė Asta Valentaitė, Gabrielė Donėlaitė, tačiau dizainerė atvirauja, kad kūrybiškiausią Ms. Mermaid veidą kuria jos klientės. Piešdama savo prekės ženklo moters paveikslą, A. Miseviečienė sako, kad nors lietuvės gali pasirodyti kuklios ar santūrios, pamažu jos prisijaukina drąsią, koketišką paplūdimio madą ir šiandien džiaugiasi jų noru saulės bučiuojamą kūną aprengti vis unikaliau.

1560242946078541 rmis4929 edited
1560242956240341 rmis5847cedited

Anot Ms. Mermaid kūrėjos, įkvėpimas ją susiranda kelionėse – įvaizdžius padeda sukurti ir klienčių atostogų vaizdai iš įvairių pasaulio kraštų. Kaip sako A. Misevičienė, šie kadrai dažnai prilygsta prekės ženklo fotosesijų kadrams. O kiekvienas sezono įvaizdis atsiranda laisvai. „Manau, tai stichiškas ir intuityvus procesas, nes kurdami kostiumėlius daug laiko skiriame techninėms detalėms, konstrukcijoms, kokybės kontrolei, todėl kampanijos dažniausiai būna nesuvaržytas procesas“, – pasakoja A. Misevičienė.

Roberto Mishkos nuotraukos

Violetos Krasovskos stilius

Karolinos Daukšytės makiažas

Modelis – Gabrielė Vaitkienė

susiję straipsniai

Rekomenduojame