Mada

Naujieji kūrybos vadovai keičia „Nina Ricci“ veidą: siekiame stipresnio charakterio

Pirmoji šių naujų jų „Nina Ricci“ vadovų Rushemy Botterio ir Lisi Herrebrugh kolekcija buvo be galo laukta.
Reading time 6 minutes
NINA RICCI 2019-2020 m. rudens ir žiemos modelis

Susipažinkime su olandų pora, kuri Paryžiaus mados savaitėje sukūrė vieną nuostabiausių 2019–2020 metų rudens ir žiemos staigmenų, o su vyrišku prekės ženklu „Botter“ 2018-aisiais tapo LVMH jaunųjų mados kūrėjų premijos finalininkais ir „Hyères“ fotografijų festivalio didžiojo prizo laimėtojais.

 

Ar iki šiol kurtas vyriškas Botter kolekcijas buvo sunku iškeisti į be galo moterišką Nina Ricci kūrybą?

 

Lisi: perėjimas prie moteriškos mados vyko visiškai natūraliai. Tikslas – kurti šiuolaikinę eleganciją, kupiną paprastų, struktūriškų linijų. Moteriškumas nebuvo iššūkis, nes ir Botter gaminius kuriame be galo lanksčiai. Man regis, ir prekės ženklui Nina Ricci mėginame suteikti lankstumo, išvaduoti iš buržuazinio įvaizdžio, atnešti kasdieniškesnės realybės potėpių. Juk moterų diena kupina visko – darbo, įvairiausių veiklų, kelionių... Mąstydami apie tokią dieną mes ir kuriame Nina Ricci kolekcijas.

 

Ko norėtumėte pridėti į Nina Ricci DNR?

 

Rushemy: norime suteikti daugiau charakteringos energijos. Nina Ricci moteris yra ekstravertė, gal ir ne drąsuolė, bet kitų pastebima asmenybė. Ir tam išryškinti tikrai yra būdų. Šių mados namų paveldas yra labai turtingas, o kartu jie gaivūs ir energingi. Be to, yra natūralus ryšys su tuo, ką darome Botter: spalvų pojūtis, konstrukcijų tvirtumas, siuvinėjimo rankomis technologijos, audinių apdorojimas. Visa tai išsaugodami kursime ryškesnį charakterį, o siluetams ir kirpimams suteiksime aiškumo.

 

Mados savaitės metu pateikėte tikrą staigmeną, papasakokite daugiau apie šią rudeniui ir žiemai skirtą kolekciją.

 

Lisi ir Rushemy: peržiūrėjome archyvus ir mus labai sudomino tai, kad labiausiai įkvepiantys, išgryninti, skulptūriški Nina Ricci kūriniai buvo iš aukštosios mados pasaulio. Šį prekės ženklo įvairumą ir norėjome atkurti. Naująją kolekciją įkvėpė „arte povera“ (liet. skurdusis menas) judėjimas ir jo dviejų krypčių mišinys. Nina Ricci yra „prabangusis“ elementas, o mes – „skurdusis“.

Norime „Nina Ricci“ suteikti daugiau charakteringos energijos.

Iš archyvinių medžiagų mus taip pat įkvėpė maudymosi kostiumėliai ir moters, pasipuošusios blizgiu maudymosi kostiumėliu, nuotraukos po saulės skėčiu paplūdimyje. Viskas – nuo smėlio iki skėčio – patraukė dėmesį. Toks ir mūsų noras: kasdienybę paversti geidžiama. Įsivaizdavome stiprią įvairiausių pasaulių dalimi esančią moterį. Galbūt ji augo vidurinėje prancūzų klasėje, tačiau dabar yra turtingiausio sluoksnio dalis, nors puikiai jaučiasi būdama abiejuose pasauliuose. Ji – nuoširdi ir aktyvi, ji gyvena čia ir dabar, sako tai, ką galvoja.

 

Kas yra jūsų mūza?

 

Lisi: konkrečių mūzų neturime, bet mus traukia neįprastas grožis, be to, daug dėmesio skiriame ir elgesiui.

 

Rushemy: taip, mus domina asmeninės istorijos ir žmogiškosios savybės. Mums patinka šiurkštumas, netobulumas, emocijos. Juk grožis taip pat yra būdas bendrauti su kitais. Šią Nina Ricci kolekciją įkvėpė ne mūza, o emocija.

 

Kokie kiti įkvėpimo šaltiniai?

 

Rushemy: norėjome spalvomis, motyvais perteikti mūsų Karibų salų šaknis atspindinčią energiją.

 

Lisi: spalva mums reiškia emociją. Tai padeda sukurti Karibus primenančią aplinką. Mes užaugome apsupti spalvų. Mus labai domina jų sugebėjimas prisitaikyti prie vietos, kurioje yra regimos. Esate pora ir gyvenime, ir darbe.

1567503199198767 botter portrait officiel
Naujieji NINA RICCI kūrybos vadovai Rushemy Botter ir Lisi Herrebrugh

Kaip sekasi tai suderinti?

 

Rushemy: vienas kitą labai papildome. Aš įpratęs piešti, vėliau mano eskizus perima Lisi. Tarp mūsų vyksta amžinos diskusijos. Kartu mėginame pastumti stiliaus ir technikos ribas ir drauge sukurti bendrą viziją. Mada kaip niekada prisiima įvairiausius įsipareigojimus.

 

Papasakokite plačiau apie savo prekės ženklo Botter sprendimą perdirbti medžiagas.

 

Lisi ir Rushemy: mūsų prekės ženklas nedidelis, nepaisant to, žengiame tvaraus vystymosi keliu. Norime pagaminti kuo daugiau drabužių su kuo mažiau šiukšlių. Todėl kruopščiai darome kirpimus. Stengiamės kurti ilgalaikę madą, kuri nesivaiko tendencijų, yra funkcionali, ją galima įvairiai pritaikyti tiek vasarą, tiek žiemą. Naudojame ir savaime suyrančias pakuotes. Galiausiai, sakome, ką galvojame – juk tai irgi tvarios mados propagavimo būdas.

 

Koks jūsų mėgstamiausias filmas ir kodėl?

 

Rushemy: „Liūtas karalius“. Man labai patinka stebėti, kaip liūtas įgyja pasitikėjimo tapęs karaliumi.

 

Lisi: „Kuždesių sala“. Man patinka nuolatinė psichologinė įtampa ir visiškai netikėta filmo pabaiga.

 

Mėgstamiausias menininkas?

 

Rushemy: Waltas Disney.

 

Lisi: Tirzo Martha.

1567503524317182 nr aw19 20 photo backstage 21
NINA RICCI 2019-2020 m. rudens ir žiemos modeliai

Knyga ant jūsų naktinio stalelio?

 

Rushemy: Jano Terlouw „Karas žiemos metu“.

 

Lisi: skaitau mažai, prie lovos padėta užrašų knygutė.

 

Mėgstamiausia muzika?

 

Rushemy: Simonas ir Garfunkelis „Bridge Over Troubled Water“.

 

Lisi: Fatboy Slim „Right Now“ ir Moby „Porcelain“.

NINA RICCI ir Leono Marko nuotraukos

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame