Mada

Pasirodė pirmoji „Burberry“ kampanija, sukurta R.Tisci

Mados namai „Burberry“ pristato savo pirmąją dizainerio Riccardo Tisci kurtą reklaminę kampaniją.
Reading time 3 minutes

„Vienas iš labiausiai mane įkvepiančių „Burberry“ bruožų yra tai, kad šis vardas atviras visiems, nepaisant amžiaus, socialinio statuso, rasės ar lyties. Kai svarsčiau, kaip turėtų atrodyti mano pirmos „Burberry“ kolekcijos reklaminė kampanija, iškart pagalvojau apie būrį kūrybiškų žmonių, kurie galėtų atskleisti „Burberry“ tradicijų gylį, mados namų istoriją bei ką „Burberry“ reiškia kiekvienam iš mūsų – nuo tūkstantmečio vaiko iki subrendusio asmens, nuo tikrų britų iki žmonių iš tolimiausių pasaulio kraštų.

 

Šiai kampanijai surinkau šešis skirtingus fotografus, visus su itin skirtinga energija, patirtimis bei požiūriu – nuo britų fotografijos legendų iki jaunosios kartos kūrėjų, turinčių ką pasakyti. Iškėliau jiems tik vieną užduotį – interpretuoti naująją „Burberry“ erą ir žmones savitai, unikaliai, kaip jiems patiems atrodo tinkamiausia. Rezultatas – nuotraukos, kurių kiekviena turi savo charakterį, tačiau sudėtos kartu jos parodo, kiek daug įvairovės yra „Burberry“ visatoje, kiek eklektikos, noro priimti ir pažinti.“

Riccardo Tisci, mados namų „Burberry“ kūrybos vadovas

„Burberry“ šiandien pristato debiutinę dizainerio Riccardo Tisci reklaminę kampaniją, skirtą naujausiai mados namų kolekcijai. Šiam projektui R. Tisci atrinko itin įvairią, skirtingas kartas jungiančią fotografų bei modelių komandą – nuo labiausiai patyrusių iki pradedančių atrasti savo gyvenimo kelią.

 

Fotografų komandą sudarė Nickas Knightas, Danko Steineris, Hugo Comte, Colinas Dogsonas, Peteris Langeris ir Letty Schmiterlow. Visiems fotografams tai yra pirmasis kartas kuriant „Burberry“ reklaminę kampaniją.

 

Visų fotografų darbai sukuria itin skirtingų nuotraukų galeriją, kuri idealiai atspindi R. Tisci viziją – įvairovė, mus jungiantys skirtumai, netikėti mūsų panašumai. Visa tai nuotraukose susipina su klasikiniais „Burberry“ kodais bei jaunatviška energija.

 

Reklaminės kampanijos veidais tapo tarptautinė garsių mados industrijos modelių grupė: Stella Tennant, Fran Summers, Claudia Levander, Rianne van Rompaey, Natalia Vodianova, Irina Shayk, Sara Choi, Anok Yai, Darani, Matteo Ferri ir Joe Plunkettas.

Apie „Burberry“ pavasario kolekciją

Ši reklamos kampanija pristato „Burberry“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekciją, kurios esmine mintimi tapo Jungtinės Karalystės kultūra, neretai vadinama kunkuliuojančiu skirtingų kultūrų puodu, kur stilius, tradicijos bei idėjos gyvena ir vystosi visai šalia. Tai šalis, kur pankai bei maištininkai egzistuoja šalia rafinuotumo bei karališkosios šeimos.

 

Šioje kampanijoje pristatoma ir rankinė TB Bag, pagaminta iš skirtingų spalvų bei medžiagų variacijų, taip pat – kelių skirtingų tipų modelių: nuo delninės iki liemens krepšio. Tai – vienas pirmųjų Riccardo Tisci kūrinių mados namuose „Burberry“, kuris buvo skirtas pagerbti įkūrėjo Thomas Burberry atminimą.

Pasakodamas apie šią pavasario kolekciją, R. Tisci pabrėžė, kad kurdamas itin daug galvojo apie keliones – tiek savąją į Londoną, kur prieš 20 metų pristatė savo baigiamąją studijų kolekciją, tiek karjeros kelionę mados industrijoje. Taip pat dizainerį įkvėpė Londonas, kuris jam ne tik sužadino norą tapti mados kūrėju, bet ir tapo neišsemiamu idėjų šaltiniu, besikeičiančiu kiekvieną akimirką. 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymas – tai įrodymas, kokia įvairi ir savita gali išlikti Jungtinė Karalystė.

1548343649708105 claudia lavender photographed by danko steiner for burberry c courtesy of burberry   danko steiner1548343649702508 darani photographed by danko steiner for burberry c courtesy of burberry   danko steiner
1548343652270729 the tb bag photographed by hugo comte for burberry c courtesy of burberry   hugo comte

Mados namų BURBERRY nuotraukos, www.burberry.com

susiję straipsniai

Rekomenduojame