Mada

5 negirdėti faktai apie populiarųjį "Fendi" logotipą FF

Nors logotipas "FF" nuolat sklando interneto platybėse, juo užtvindytas "Instagramas" ir kiti socialiniai tinklai, veikiausiai ne kiekvienas žinome, kas už jo slepiasi.
Reading time 1 minutes

Atgaivinus "Fendi" retro sitliaus dvigubos F raidės logotipą, šiuos mados namus pakylėjo nauji sėkmės sparnai. Kai logotipu FF imta puošti viskas nuo-iki, net ir populiarioji "Louis Vuitton" monograma LV liko nuošalyje. Šiandien FF marginimus galima pamatyti ne tik ant naujų "Fendi" rankinių, bet ir kojinių, lagaminų, avalynės, apsiaustų ar diržų. Ir šių daiktų dabar nori visi - logomanija pasiekė naujas aukštumas.

 

Nors logotipas FF nuolat sklando interneto platybėse, juo užtvindytas "Instagramas" ir kiti socialiniai tinklai, veikiausiai ne kiekvienas žinome, kas slepiasi už populiariojo logotipo. Kas ir kada jį sukūrė, ką jis reiškia, kur buvo naudojamas? 

Logotipą FF 1965 m. sukūrė dizaineris Karlas Lagerfeldas. Tais metais jis prisijungė prie "Fendi" kompanijos ir savo darbais siekė prekės ženklui suteikti daugiau kūrybiškumo, akcentuoti kailių gamybos inovacijas. Kodėl būtent kailio? Šių mados namų istorija prasidėjo dar 1925 m., kai italų dizainerė Adele Casagrande Romoje atidarė savo pirmąją kailių ir odos gaminių parduotuvę.

/
Žaibiškai išpopuliarėjusį logotipą FF Karlas Lagerfeldas nupiešė mažiau nei per 5 sekundes. Tai buvo momentinė, bet fantastiškai sėkminga idėja.
Trumpinio FF (fun fur) vertinys iš anglų kalbos – žaismingi kailiai.
FF monogramomis iš pradžių buvo margintas žakardinis audinys, naudotas kaip kelioninių "Fendi" lagaminų vidaus pamušalas.

FF logotipas pamažu kinta ir taikosi prie šiuolaikiškų klientų. Originali šio logotipo spalva - cigarų ir kakavos rudumo duetas, o šiandien "Fendi" naudoja papildomas kombinacijas: juoda ir balta, juoda ir pilka, juoda ir karamelinė, ruda ir oranžinė. Anksčiau logotipas buvo pailgas - stačiakampio formos, tačiau naujose kolekcijose galima pamatyti sukvadratintą variantą.

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame