Mada

Ar atspėsite, kas tapo „karščiausiu“ 2019 m. mados ženklu?

Pasaulinė mados ženklų paieškos platforma „Lyst“ kiekvieną metų ketvirtį skelbia „The Lyst Index“ sudarytą populiariausių prekės ženklų sąrašą. Kas tapo 2019 m. pirmojo ketvirčio lyderiu?
Reading time 3 minutes
Mados namų „Gucci“ nuotrauk.

1. Off-White

Pirmoji reitingavimo sistemos „The Lyst Index“ vieta atiteko dizainerio Virgilo Abloah įkurtam prekės ženklui „Off-White“, kuris dėl drąsaus dizaino sportinės stilistikos pastaraisiais metais vieną po kito nokautavo garsiausius mados namus. „Off-White“ kartu su „Mr Porter“ (vyrams skirta mados platforma) sukūrė bendrą riboto leidimo kolekciją, sulaukusią ypatingos sėkmės. Neįtikėtina, tačiau į eilę įsigyti kito produkto – daugkartinio naudojimo buteliuko vandeniui, dizainerio V. Abloah sukurto su prabangos prekių parduotuve „MatchesFashion.com“ ir prekės ženklu „Evian“, užsirašė net 4 tūkst. klientų.

 

„Off-White“ vardą išpopuliarino ir kolaboracijos su garsiais mados ir kitų prekių ženklais, tokiais kaip „Nike“, „Ikea“, „Kith“, „Moncler“, „Vans“ ar „Levi's“. Į paieškų sistemą „Google“ įvedus raktažodį off-white per mažiau nei sekundę randama per 16 mlrd. paieškos rezultatų.

2. Gucci

Antroji vieta atiteko mados namams „Gucci“, kuriuos naujam gyvenimui prikėlė ekstravagantiškas dizaineris Alessandro Michele. Šįmet „Gucci“ investavo 10 mln. dolerių į naują programą, skirtą skatinti įvairovę ir visuotinį įsitraukimą, taip pat pristatė „Gucci Changemakers“ - stipendiją, kuri padeda Afrikos-Amerikos bendruomenėms Šiaurės Amerikoje.

3. Balenciaga

Trečioje vietoje – mados namai „Balenciaga“, kurie šiais metais, atsižvelgdami į tvarumu paremtą ateitį, pristatė bendrą riboto leidimo kapsulinę kolekciją su prabangos prekių parduotuve „Farfetch“. Be abejo, „Balenciaga“ į padanges iškėlė ir pasaulinio atgarsio sulaukę ir ugly sneakers tendencijos žvaigžde tapę sportbačiai „Triple S“.

4. Valentino

Į ketvirtą vietą šįmet kyla legendinis ženklas „Valentino“, kurio populiarumą paskatino Naomi Campbell draugystė su šių mados namų kūrybos vadovu Pierpaolo Piccioli – supermodelis sutiko žengti „Valentino“ 2019 m. pavasario aukštosios mados podiumu. Taip pat masiškai linksniuota aktorei Brie Larson pagal užsakymą sukurta mėlyna mados namų „Valentino“ suknelė, kurią Brie vilkėjo kino juostos „Captain Marvel“ premjeroje. Karališkas rūbas sukėlė audras socialiniuose tinkluose.

5. Fendi

Garbingąjį penketuką uždarė mados namai „Fendi“. Nors šie garsėja odos aksesuarais, kailio dirbiniais bei prieš kurį laiką atgimusiu ir beprotiško populiarumo sulaukusiu dvigubos F raidės logitipu, internetą suderbino šių metų „Oskaruose“ aktoriaus Jasono Momoa vilkėtas rausvo aksomo „Fendi“ kostiumas. Šįmet „Fendi“ atgaivino legendinę savo rankinę „Baguette“ ir atsisveikino su ilgamečiu kūrybos vadovu Karlu Lagerfeldu, jo atminimui mados namai skyrė 2019-2020 metų rudens ir žiemos kolekciją.

Likusieji populairiausi ženklai:

6 vieta – PRADA

7 vieta – STONE ISLAND

8 – VERSACE

9 – VETEMENTS

10 – SAINT LAURENT

11 – NIKE

12 – BURBERRY

13 – MONCLER

14 – GIVENCHY

15 – DOLCE & GABBANA

16 – YEEZY

17 – BALMAIN

18 – PALM ANGELS

19 – ADIDAS

20 – ALEXANDER MCQUEEN

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame