Pristatyta debiutinės Kim Joneso DIOR kolekcijos reklaminė kampanija
Mados namų „Dior“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijoje susijungia griežtos linijos ir minkštai krintantys audiniai, tamsios spalvos ir saldūs rausvi atspalviai, sportinis stilius ir aštri elegancija. Tai debiutinė dizainerio Kim Joneso kolekcija mados namuose „Dior“, jis pakeitė iki tol vyriškajai „Dior“ linijai kūrusį Krisą Van Assche'ą.
Rudens pabaigoje pasirodė ir nauja 2019 m. pavasario bei vasaros vyrams skirtos kolekcijos reklaminė kampanija – netikėtai minkšta, švelni ir nebūdinga pastaraisiais metais „Dior“ vyro kurtam tipažui. Kad reklaminė kampanija idealiai atspindėtų naujosios kolekcijos stilistiką, bendradarbiauti buvo pakviesti mados fotografas Stevenas Meiselis ir reklaminį filmą kūrusi menininkė Jackie Nickerson.
Centrinė „Dior“ kampanijos figūra – amerikiečių menininko Briano Donnelly'o (meno pasaulyje žinomo vardu Kaws) iš rožių žiedų sukurto personažo BFF figūra. Pamatyti šį personažą buvo galima ir Dior Homme 2019 m. pavasario kolekcijos pristatyme, podiumo viduryje stovėjo bene 10 metrų aukščio smokingu vilkinčio rausvojo BFF skulptūra.
Dizaineris Kim Jonesas sako šia reklamine kampanija norėjęs perteikti vasarišką nuotaiką ir bendrą mados namų „Dior“ estetiką, alsuojančią lengvumu. Pirmąją K. Joneso kolekciją mados kritikai įvertino itin palankiai, rodos, Dior Homme pradeda naują neoromantinį etapą.
Dior Homme 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos reklaminės kampanijos filmą galite pamatyti ČIA.
Nuotraukos – Steven Meisel
Meno vadovas – Ronnie Cooke Newhouse
Stilius – Melanie Ward
Makiažas – Pat McGrath
Šukuosenos – Guido Palau
Skaitmeninė fotografija – Annie Powers
Meninė filmo kryptis – Jackie Nickerson
Modeliai: Prince Nikolai (Scoop), Valentin ir Malik (Success), Romaine (MP Paris), Lukas G. (Premium)