Mada

TOP 10 prabangių mados ženklų, šįmet tapusių geidžiamiausiais

Pasaulinė mados ženklų paieškos platforma „Lyst“ reguliariai skelbia „The Lyst Index“ sudarytą populiariausių prekės ženklų sąrašą. Kas pirmavo šįmet?
Reading time 3 minutes
Mados namų PRADA, MONCLER, FENDI nuotr.

„Lyst“ platforma prekių ženklus reitinguoja atsižvelgdama į pardavimų kiekį ir vartotojų užklausas. Populiariausių, „karščiausių“ ar ieškomiausių prekių ženklų sąrašai atnaujinami kas metų ketvirtį, o šį kartą pažvelkime į geidžiamiausių prabangių mados ženklų dešimtuką, atspindintį 2020 m. pirkėjų norus ir susidomėjimą.

 

Šis sąrašas buvo sudarytas remiantis 9 milijonų internetinių pirkėjų įsigytomis prekėmis, 12 tūkst. dizainerių ir el. parduotuvių per šiuos metus parduotos produkcijos duomenimis, „Google“ paieškos sistemos užklausomis ir ženklų populiarumu socialinėse medijose.

1. OFF-WHITE

Pirmoje vietoje – mados namai „Off-White“, kuriems sėkmę pelnė daugybė kūrybos vadovo Virgilo Abloh bendradarbiavimų su kitais ženklais ir gebėjimu išpopuliarinti savo mados namus tarp garsenybių. Ypač daug susidomėjimo šįmet sulaukė „Off-White“ gaminamos apsauginės veido kaukės, pandemijos pradžioje buvusios vienos pirmųjų, sukurtos garsių mados namų.

2. BALENCIAGA

Antroje vietoje – mados namai „Balenciaga”. Jų populiarumas akimirksniu šoktelėjo, kai 2017 m. buvo pristatyti sportiniai bateliai „Triple S“, tapę mados hitu. Net ir praėjus trejiems metams, šiuos kedus pirkėjai šluote šluoja iki šiol. Šįmet „Balenciagos“ vardą išgarsino apokaliptinio stiliaus 2020-2021 m. rudens ir žiemos mados šou bei speciali džemperių ir marškinėlių su koalomis linija, skirta rinkti lėštas kovai su Australiją nusiaubusiais gaisrais.

3. GUCCI

Trečioje geidžiamiausių prabangių mados namų vietoje - „Gucci“. Vien per pirmąjį 2020 m. ketvirtį jų pajamos, palyginus su praėjusių metų paskutiniuoju ketvirčiu, ūgtelėjo daugiau nei 10 procentų. Kovai su COVID-19 „Gucci” šįmet paaukojo 2 milijonus eurų, o mados namų kūrybos vadovas Allesandro Michele paskelbė keičiantis iki šiol galiojusį kolekcijų pristatymo tvarkaraštį. „Gucci“ sutelkė dėmesį į ilgalaikius sprendimus, padėsiančius atitaisyti pramonės sukeltas problemas ir žalą pasauliui, patys sudarė savo kolekcijų pristatymo tvarkaraštį ir atsisakė sezoniškumo.

4. PRADA

Ketvirtoje vietoje – italų mados namai „Prada“. Kadaise madistės kreizėjo dėl garsiųjų „Prada“ rankinių, tačiau bėgant metams jų populiarumas išbėlso ir paklausesnėmis tapo „Chanel“. Visgi šįmet Miucciai Pradai pavyko atkurti jos prekės ženklo geidžiamumą. Itin daug dėmesio sulaukė 2021 m. pavasario kolekcija, sukurta kartu su nauju „Prada“ šeimos nariu – dizaineriu Rafu Simonsu. Taip pat mados namai daug prisidėjo kovodami su pasauline pandemija: siuvo kaukes, apsauginius chalatus, aukojo lėšas. Dar vienas sprendimas, padėjęs grįžti į populiariųjų akiratį, - senesnių gaminių atnaujinimas. Topine rankine šių metų pradžioje tapo 2005 Shoulder Bag rankinės pakartotinis leidimas.

5. MONCLER

Penktoje vietoje – „Moncler“. Jau kurį laiką šie mados namai pristato nuolatines mažesnes kolekcijas „Moncler Genius“, kuriamas skirtingų dizainerių. Tokia „Moncler“ strategija pasiteisino, nuo 2019 m. ženklas sulaukė 13 procentų pajamų augimo. Siekdami palengvinti kovą su COVID-19 pandemija, šįmet „Moncler“ Milano ligoninei paaukojo net 10 milijonų eurų. Populiariausiais projektais 2020 m. tapo „Moncler Genius“ kolekcijos su mados namais „JW Anderson“ ir lagaminų gamintoju „Rimowa“.

6 vieta - FENDI

7 vieta - VALENTINO

8 vieta - SAINT LAURENT

9 vieta - VERSACE

10 vieta - BURBERRY

susiję straipsniai

Rekomenduojame