Mada

Garsenybių pamėgtų „vampyriškų“ suknelių dizainerė pristato bendrą kolekciją su „H&M"

„H&M" pristato naują kolekciją, sukurtą kartu su kultiniu mados prekės ženklu „The Vampire's Wife".
Reading time 2 minutes

„The Vampire's Wife" prekės ženklo įkūrėja – britų dizainerė, modelis bei mūza Susie Cave, žinomo atlikėjo Nick Cave žmona. Mados mylėtojai dievina šį prekės ženklą dėl nepriekaištingų siluetų, glamūriškų detalių bei moterų ir jų kūno formų šlovinimo. Kartu su „H&M" sukurta kolekcija yra progresyvi tiek požiūriu, tiek medžiagiškumu; visi kolekcijos gaminiai pagaminti naudojant tvaresnes medžiagas.


„Man buvo didelė garbė tapti „The Vampire's Wife x H&M" kolekcijos dizainere bei kampanijos kūrybine vadove. „H&M" įdėjo daug darbo ir pastangų, kad galėtume pristatyti tamsią ir jausmingą „The Vampire's Wife" viziją visam pasauliui. Tikiuosi, kad šios kolekcijos gaminius dėvėsiantiems žmonėms ji atneš tiek pat džiaugsmo, kiek aš patyriau šią kolekciją kurdama", – pasakoja Susie Cave, kūrybos vadovė ir dizainerė.

1603185957333934 thevampireswifexhm 3

Kolekcijos pagrindu tapo suknelės, puoštos įspūdingomis rankovėmis, kaspinais ir raukiniais. Šie išraiškingi drabužiai pasiūti iš perregimų, prabangių audinių, tokių kaip tviskantys nėriniai ir velvetas. Tvarumas šioje kolekcijoje taip pat užimą svarbią vietą. Visų kolekcijos gaminių sudėtyje panaudota bent 50 procentų tvaresnių medžiagų – pavyzdžiui, marškinėliai ir dekoratyvinė apykaklė pagaminti iš ekologiškos medvilnės, o viena iš suknelių – iš 100 proc. perdirbto poliesterio. Kolekciją taip pat papildo bižuterija bei kiti aksesuarai.

1603185971727131 thevampireswifexhm 2
1603185975355285 thevampireswifexhm 61603185978694777 thevampireswifexhm 1

Kampanijoje vyrauja penkios temos: stiprybė, pažeidžiamumas, intymumas, nežinomybė ir moteriškumas. Šios temos padeda susipažinti su paslaptingu, įkvepiančiu, jausmingu, tamsiu ir gražiu „The Vampire's Wife" pasauliu. Bendros kolekcijos kampanijos žvaigždėmis tapo „The Vampire's Wife" mūza Samantha Snow, modelis Eva Apio ir britų poetė Greta Mellamacina, įkūnijusios bendras abiejų prekės ženklų vertybes bei moterų įgalinimą kampanijos nuotraukose bei vaizdo klipe.

1603185997258777 thevampireswifexhm 5

 „The Vampire's Wife x H&M" kolekcija pasirodys š. m. spalio 22 dieną.

susiję straipsniai

Rekomenduojame