Mada

„Versace“ rudens kampanijoje persipina konrastingas prabangos ir grandžo derinys

Ši prabangiųjų Italijos mados namų reklaminė kampanija kaip niekada versaciška.
Reading time 54 seconds

Dizainerė Donatella Versace visuomet mėgo muziką, tad mados namų „Versace“ 2019 m. rudens kolekcijos reklaminėje kampanijoje nusprendė sujungti itališką prabangą ir savo meilę grandžo stiliaus muzikai. Šių nuotraukų autorius – garsus mados fotografas Stevenas Meisel, jo sukurti portretai perteikia skirtingus charakterius, atspindinčius versačišką stilistiką, mados gesimą ir unikalią asmenybę.
 

Pagrindiniais kolekcijos modeliais tapo lokių, gepardų ir leopardų kailį imituojantys dirbtinio plauko kailiniai, apatinukų stiliaus satino sijonai su nėriniais, žėrinčios vakarinės suknelės, ilgi klasikiniai vyriški paltai, barokinio stiliaus raštais marginti sportiniai kostiumai. Ryškiausiai suspindę reklaminės kampanijos aksesuarai – auksinėmis detalėmis nusagstyti gladiatorių tipo aukštakulniai, masyvūs auksu ir brangiaisiais akmenimis tviskantys papuošalai, rankinės, puoštos iš sendinto aukso raitytomis V raidėmis ir linijos „Chain Reaction Sneakers“ naujo modelio marginti storapadžiai kedai.

1564132741346971 j2k0jhoa1564132741634102 l87hqp4q
1564132741886958 lcumgh1q1564132742210960 egc9j8zq

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame