Mada

Bendros „Versace“ ir „Kith“ kolekcijos veidu tapo Bella Hadid

Kviečiame pamatyti „Kith x Versace“ reklaminės kampanijos nuotraukas, įamžintas Pierre'o Toussaint.
Reading time 2 minutes
Pierre Toussaint nuotr.

„Versace“ – tai itališka prabanga, barokiniai aukso motyvai ir siuvimo meistrystė, „Kith“ – nerūpestingas ir laisvas gatvės stilius, kalbantis šiuolaikine jaunimo kalba. Dirbdami kartu, šie skirtingi mados ženklai sukūrė laisvalaikio kolekciją, kupiną „Versace“ estetikos. Susijungus dviems garsiems vardams buvo pasirinktas ir ne mažiau žinomas reklaminės kampanijos veidas. Šį kartą bendrą kolekciją pristato mados pasaulio pažiba – modelis Bella Hadid.

 

„Kith x Versace“ kolekciją sudaro 100 gaminių, nuo moteriškų, vyriškų drabužių iki aksesuarų: lauko rūbai (pūkinės veliūro striukės, paltai, kailiniai), sportinio stiliaus apranga, maudymosi kostiumėliai, papuošalai, skarelės, avalynė, rankinės ir keli formalaus stiliaus modeliai.

 

Modelių dizainu rūpinosi „Kith“, o prašmatniais ir pagal užsakymą austais audiniais – „Versace“. Čia pamatysite gaminius ne tik iš nailono, fliso, veliūro, bet ir natūralaus šilko, švytinčio satino. „Kith x Versace“ kolekcija pagaminta Italijoje, specialiai sukurtos ir bendradarbiavimą atspindinčios apdailos detalės. Tai pirmoji kolekcija, kurioje atsirado modifikuotas „Versace“ ženklas, vaizduojantis garsiosios gorgonės Medūzos galvą.

 

Pirmą kartą „Kith x Versace“ kolekcija pasauliui buvo parodyta dar 2018 m. rudenį Niujorko mados savaitėje. Tačiau reklaminė kampanija pasirodė tik dabar, o nuo vasario 15 d. kolekcija pasieks ir parduotuves: „Kith“, el. parduotuvę kith.com ir specialiai atrinktus „Versace“ salonus.

Modelis - Bella Hadid
Nuotraukos - Pierre Toussaint
Stilius - Clare Byrne
Šukuosenos - Jen Atkin
Makiažas - Mary Phillips

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame