Mados savaitė

„Moncler Genius“ Milano mados savaitėje pristatė jungtinį eksperimentinį projektą

„Moncler Genius“ grįžta į Milano mados savaitę įgyvendindamas projektą, kuris pranoksta visų lūkesčius.
Reading time 2 minutes

Į Milano mados savaitę mados namų „Moncler“ linija „Moncler Genius“ grįžo su dinamišku ir eksperimentiniu projektu. Šiai linijai atskiras kolekcijas kuria pastovūs ir bendradarbiauti kviečiami dizaineriai bei prekės ženklai iš viso pasaulio. Šį kartą dizainerių kolekcijos buvo eksponuojamos skirtingose specialiai įrengtose aplinkose. Pristatytos „Moncler 1 JW Anderson“, „Moncler 2 1952“ (Sergio Zambono ir Veronica Leoni), „Moncler 3 Grenoble by Sandro Mandrino“, „Moncler 4 Simone Rocha“, „Moncler 5 Craig Green“, „Moncler 6 1017 Alyx 9SM“, „Moncler 7 Fragment Hiroshi Fujiwara“, „Moncler 8 Richard Quinn“ kolekcijos. Taip pat bendras projektas su elektrinių dviračių startuoliu „Mate.bike“, kolekcija šunims „Poldo Dog Couture“ ir „Moncler Genius x Rimowa“ lagaminai.

 

„Moncler Genius“ naujovė – debiutinė bendra kolekcija su mados namais „J.W. Anderson“. Šioje persipynė moteriški ir vyriški siluetai, originalūs kirpimai, modernus faktūrų kūrimas ir žaidimai apimtimis. Akį traukė „spygliuoto“ efekto audiniai, iš kurių buvo pasiūtos ne tik pūkinės striukės, bet ir ilgi šalikai, šortai ir rankinės. „J.W. Anderson“ kūrybai būdingos rankinės, puoštos masyviomis grandinėmis, tad šįkart grandinės buvo interpretuotos atsižvelgus į mados namų „Moncler“ išskirtinumą – pūkais užpildytus audinius– ir pasiūtos iš kimšto audinio.

 

Kviečiame įvertinti naujas 2020 m. rudens „Moncler Genius“ kolekcijas:

Vaizdo įrašas

susiję straipsniai

Rekomenduojame