Mados savaitė

Naujoje „Burberry“ kolekcijoje – dizainerio Riccardo Tisci debiutas

Londone pristatyta labiausiai laukta kolekcija - naujojo mados namų „Burberry“ kūrybos vadovo R.Tisci debiutas.
Reading time 1 minutes

Kaip ir įprasta, naujai atėję dizaineriai, pradėję bendradarbviavimus, išlaiko bendrą mados namų stilistiką ir kurdami naujus modelius remiasi archyviniais modeliais. Taigi, pirmoji ženklui „Burberry“ skirta R. Tisci kolekcija mados namų veido kardinaliai nepakeitė, tačiau naujų stilistinių vėjų buvo.

 

Dar prieš madų šou pristatytas naujas „Burberry“ logotipas ir monograma, kuri šįkart puošė kolekcijos palaidines, sijonus, vyriškus megztinius, diržus bei skareles. Naują kryptį įgavo ir skiriamuoju „Burberry“ ženklu tapęs languotumas – R. Tisci langelius transformavo į dryžius. Kiti kolekcijoje naudoti marginimai „Burberry“ pristatymuose matomi jau ne primą kartą: leopardų ir zebrų kailio raštai, dėmėtas karvių kailis, dalmatinų taškuotumas.

 

Garsieji klasikiniai „Burberry“ lietpalčiai iš esmės veido nepakeitė, jų siluetas tapo kiek griežtesnis, kai kuriuos dizaineris papuošė metaliniais žiedais, šilkinių skarelių įsiuvais, odinėmis kišenėmis ir plačiais diržais. Žemės ir pastelinių atspalvių kolekcijoje išsyskyrė vaiski raudona, būdinga R. Tisci kūrybai, kai šis dar dirbo mados namuose „Givenchy“. Iš čia dizaineris perkėlė ir kitas jo braižą išduodančias detales: daugiau struktūros, griežtų siluetų, monochrominių įvaizdžių, gotiškos stilistikos, odos, sporto ir klasikos mišinio.

 

„Burbery“ pasiūlė 24 valandas galiojančią paslaugą iškart po kolekcijos pristatymo„Instagram“ užsisakyti patikusius kolekcijos modelius.

/

susiję straipsniai

Rekomenduojame