Mados savaitė

Raudoniu užburianti „Valentino“ 2019 m. rudens prekolekcija

Tokijuje pirmą kartą pristatyta mados namų „Valentino“ kolekcija.
Reading time 1 minutes

„Valentino“ kūrybos vadovas Pierpaolo Piccioli pirmą kartą mados namų šou perkėlė į Tokiją (Japonija). Naujoji 2019 m. rudens prekolekcija žvilgsnius kausto legendiniu „Valentino“ raudoniu, ši spalva tapo skiriamuoju mados namų ženklu dar įkūrėjo Valentino Garavani vadovavimo laikais. Podiumu žengė net 90 modelių, iš kurių trečdalis vilkėjo nuo-iki raudonus derinius.

 

Įprastai madų pristatymuose bene svarbiausias paskutinis kolekcijos modelis, šįkart garbė pademonstruoti finalinę suknelę teko Pierpaolo Piccioli mūzai Kaiai Gerber. Viena populiariausių pastarojo meto manekenių vilkėjo skaisčiai raudoną smulkiais raukiniais dabintą vakarinę suknią.

Bendra kolekcijos stilistika būdinga klasikinei „Valentino“ kūrybai, tai prabangūs audiniai (šilkas, šifonas), švelni pečių linija, romantiški įvaizdžiai, vyraujantis vienspalviškumas ir žaismas apimtimis. Pasak dizainerio P. Piccioli, tik išmanydamas šių mados namų istoriją ir kūrybos taisykles, jis gali drąsiau jas laužyti, tačiau išlaikyti tikrąją „Valentino“ dvasią.

2019 m. rudens prekolekcijoje pristatyti ir vyrams skirti rūbų modeliai: laisvi sodraus raudonio kelnių kostiumai, plisuotų audinių kelnės, marškiniai ir lietpalčiai, P. Piccioli vyrams pasiūlė klasikinių monochrominių juodų derinių, stilizuotu „Valentino“ logotipu margintų lauko drabužių, kamufliažo rašto apsiaustų, džemperių, megztinių.

„Valentino“ 2019 m. rudens prekolekcija

VALENTINO 2019 m. rudens prekolekcija

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame