Moterys

„Agla Pine“ - lietuvaitės kurti maudymosi kostiumėliai, užgimę Niujorke

Iš meilės gimsta grožis – taikliausia frazė, nupiešianti Niujorke gyvenančios profesionalios šokėjos Eglės Andreikaitės kuriamo maudymosi kostiumėlių prekės ženklo „Agla Pine“ atsiradimą.
Reading time 3 minutes
AGLA PINE ir @viki_dreams nuotr.

Pirmuosius kūrėjos žingsnius žengianti E. Andreikaitė prekės ženklą įkūrė iš didelės meilės... maudymosi kostiumėliams. „Kiekviena moteris turi aistrą – vienos mėgsta pirkti rankines, kitos – batus. Man nebuvo gana maudymosi kostiumėlių. Pirkdavau juos net neplanuodama atostogauti. Visad pasvajodavau, kad norėčiau pati pasiūti tokį, kuris man idealiai patiktų, tačiau tam trūko ir patirties, ir žinių“, – neslepia Agla Pine kūrėja.

 

Pirmieji eskizai atsirado Niujorko miesto džiunglėse, kurių mados veržlumas turi įtakos ir įkvepia net už tūkstančių kilometrų esančius paplūdimius. Mieste, kuriame nesibaigia nei darbai, nei atostogos. Todėl E. Andreikaitė tvirtina kurdama prekės ženklą negalvojusi nei apie Lietuvos, nei apie Niujorko paplūdimio sezoniškumą.

1565941260779152 asda1565941185280452 58377725 2215235805229044 5489603275332255744 o
1565941265479365 67389580 2368476866571603 1537273845843492864 o
Joey Wright ir Deimantės Dubauskaitės nuotr.

Agla Pine maudymosi kostiumėliai žaidžia ryškiomis spalvomis, kandžiomis, koketiškomis formomis ir žongliruoja moteriškumu – tai – iš devintojo dešimtmečio nužengusi paplūdimio mados filosofija. Tačiau, kaip pasakoja prekės ženklo dizainerė, ji kūrė tai, ką vilkės pati, todėl į senų tendencijų įkvėptą braižą ji atkreipė dėmesį tik paruošusi pirmuosius eskizus ir medžiagų pavyzdžius bei parodžiusi projektą vykdyti padėjusiems kolegoms.

 

„Esu didelė devintojo dešimtmečio muzikos, filmų gerbėja, matyt, tai turėjo įtakos ir įkvėpimo. Kolekcijos taškus taip pat sudėliojo kelionės bei sutikti žmonės – juk tuomet kyla daugiausia naujų idėjų ir minčių“, – kalba maudymosi kostiumų kūrėja.Įkvėptas devintojo dešimtmečio, sukur-tas mieste ir išaugintas kelionėse, E. An-dreikaitės prekės ženklas slepia paslaptį – ką iš tiesų reiškia Agla Pine? Maudymosi kostiumėlių kūrėja į šį klausimą greitai ir aiškiai pateikia atsakymą – tai – jos vardas.

Esu didelė devintojo dešimtmečio muzikos, filmų gerbėja, matyt, tai turėjo įtakos ir įkvėpimo.

„Sugalvoti pavadinimą man pagelbėjo kambario draugas, su kuriuo gyvenau Niujorke. Jam esu minėjusi savo vardo reikšmę, pasakojau, jog lietuvių kalboje tai reiškia spygliuotį medį. Tad jis iš karto pasiūlė prekės ženklą pavadinti Eglė Pine (angl. pine – pušis). Tačiau pradėjus dirbti Niujorke su vaikinais, kurie man padėjo gaminant pirmus pavyzdžius, jie pasiūlė pavadinimą pritaikyti ne tik Lietuvos rinkai.

 

Amerikoje mano vardas skambėdavo visai kaip eagle (liet. erelis), tačiau nutarėme, kad „erelis“ su maudymosi kostiumais nelabai turi sąsajų ir transformavome jį į Agla Pine“, – pasakojo E. Andreikaitė.

1565941401331776 57390082 2205627649523193 1290864807498481664 o
AGLA PINE archyv. nuotr.
1565941406856201 58420436 2212317092187582 7640586570059218944 o1565941411941832 52071513 2103747106377915 2109935824127655936 o
AGLA PINE archyv. nuotr.

Agla Pine moteris yra mylinti gyvenimą ir saulę. Nuo to nepriklauso nei kūno sudėjimas, nei amžius. Šiam paveikslui sukurti kūrėja kliaunasi keisčiausiomis idėjomis, atėjusiomis į galvą, ir stengiasi jas prisijaukinti, o ne atbaidyti. Tai, anot jos, leidžia sukurti nerūpestingą, nenuobodžią Agla Pine moterį.

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame